Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Nádrž byla oproti ceně dodavatele o 50% vyšší, a chybí v nabídce nástavec - prodloužení, který je dost podstatný.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Siroky sortimemt
    • Neprofesionalni komunikace. Zbozi neni skladem, nezname dodaci lhuty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • podvod s poštovným

    V malém nenakupovat

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Vážený pane Kučera, nechápu co je podvodného na tom, že Vám před potvrzení objednávky telefonicky sdělíme cenu dopravy. Ve vašem případě to nemohlo být 150 Kč (Vaše objednávka byla za cca 300 Kč), proto jsme Vám volali, to že se Vám tento fakt nelíbí ještě neznamená že jde o podvod a z Vaší strany jde jednoznačně o pomluvu a o pokus o poškození našeho jména. Mmáme jasně uvedeno v obchodních podmínkách, v košíku i na kartách výrobků, že cena dopravy u obkladů a dlažeb se kalkuluje individuálně, respektive při objednávce do 2000Kč je dopravné 500Kč.
    Obklady a dlažby se musí posílat na paletách (i jeden balík), jelikož jde o křehké zboží, máme vyzkoušeno že volně poslaný balík bez palety je prakticky nemožné poslat bez poškození. Paleta stojí zhruba 100Kč, vybrání dobírky 40Kč a doprava paletovou službou do Havlíčkova Brodu cca 350Kč.

    S pozdravem Tomáš Garčev.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod mi volal, že zboží dovezou v pátek, následně mi ve čtvrtek dopoledne volali, že jsou na cestě ke mě (a že jezdí jen čtvrtky). Přirozeně jsem nebyl doma - mizerná komunikace, mizerná variabilita dopravy
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Má velmi široký sortiment, který jiný obchod nenabízí
    • Dodací lhůta - na vebových stránkách uvedeno 4 dny, dle informací obchodu do 14-i dnů a nakonec - 3 dny po objednání zboží telefonická informace, že zboží bude dodáno za 3 týdny, ovšem i tento termín bez garance - tedy klasický překupník který, aby prodal, naslibuje hory i doly a potom zákazníku čekej, čekej, čekej. Teď nezbývá než doufat, že alespoň tento termín bude dodržen.

    Kdo nespěchá, ať nakupuje, i přes vysoké ceny skvělý sortiment. Ovšem pokud chcete zboží na určitý termín, raději objednávejte měsíc předem - smutné, špatné. Osobně já vím, že tento obchod už nikdy nenavštívím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím o žádných
    • E-shop uvádí, že hned další den po objednání vás budou kontaktovat, ale nebyla to pravda,snaží se Nalákat na krátké dodací lhůty a příslib slev. Dodací lhůta je několikanásobně delší, nepůsobilo to na mě solidním dojmem, a tak jsem raději objednávku zrušila.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Poslali jiné zboží než jsme si objednali.Náhradní díly nepasovaly a po odepsání na reklamaci již nepřišla odpověd.Budu bojovat dál,z těchto duvodu tento obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ---
    • Nabízí zboží.které nejsou schopni dodat.

    Nedoporučuji.

  • zboží mi dosud nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -

    Nedodrzeni slevy!

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Vážená paní Milis, nikdo z našich prodejců s Vámi individuální slevu nedomlouval, proto nemůže být řeč o její nedodržení.
    V rozsahu hodnoty Vaší objednávky (cca 3000 Kč) individuální slevy nikdy neposkytujeme, proto si dovolím tvrdit, že nic takového nebylo domluveno.
    Pakliže je nějaké zboží v akci, tak je tato skutečnost uvedena na kartě výrobku a v případě objednávky, je akční cena uvedena v kopii objednávky.

    Individuální slevy poskytujeme u zakázek:

    nad 50.000 -10%
    nad 99.000 -15%
    nad 149.000 -20%

    To také naleznete v našich obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena dopravy
    • dlouhé dodací lhůty

    dodací lhůta 5 dní se prodloužla na víc než měsíc

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Vážený pane Navrátil, vaší objednávku jsme obdrželi dne 10.11.2014 a dle našich informací Vám byla doručena ze Zelenče do Karviné 20.11.2014. Je to tedy 10 dní (8 pracovních) ne měsíc a více. S pozdravem Tomáš Garčev.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přehledné stránky, příjemné ceny
    • dodací lhůty na internetu nekorespondují s opravdovými dodacími lhůtami

    Kontaktovali mě okamžitě po objednání zboží, ale dodací lhůta se neshoduje s tím, co uvádějí na internetu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikace - 2 x jsme ujasnili typ výrobku po tel, přesto dorazil špatný.

    Pozor na atypy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    těsnící lišty sprch.koutu jsem objednal transparentní,jen jedna omylem přišla stříbrná.toto reklamuji a již 3 den se mnou nikdo nekomunikuje.díky za tokový obchod,který neumí zdárně vyřídit jednoduchou reklamaci. kettner

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré slevy
    • neřeknou ani orientační čas dodávky, slíbili, že zavolají hodinu předem, nikdo nevolal, takže si na ten den musíte vzít dovolenou a čekat, nepomůžou s vyložením zboží, část objednávky byla poškozená, budu reklamovat

    mají dobré slevy, rychlou komunikaci, rychlí termín dodávky, ale neřeknou čas kdy přijedou a dovezli část zboží poškozeného, pokud budete od nich něco chtít, raději si to dovezte sami

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zbozi nebylo skladem, cekaci lhuta prilis dlouha
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Nedodání požadované objednávky

    OK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr
    • ochota při dotazu
    • dopravce

    Objednané obklady dorazily v poškozeném obalu (rozmáčené krabice). Dopravce neustále řešil to, že se mi nemohl dovolat, mám ale podezření, že nejprve vytáčel špatné číslo, jelikož jsem byl po celou dobu dostupný a dle výpisu jsem okamžitě přijal jeho první a jediný telefonát.
    Kvalita zboží byla ještě v únosné míře (jelikož jsem rychle potřeboval obklady do kuchyně, nechtěl jsem řešit zdlouhavé reklamace apod.), ale o I. jakosti všech obkladů bych pochyboval a navíc ze 3 balíků (cca 48 ks) jich byla téměř třetina poškozená (cca 5 ulomených a cca 8 lehce v rohu odštípnutých obkladaček) - ještě že jsem měl rezervu.
    Otázka doporučení obchodu...nevím.
    Příští nákup - spíše NE, respektive pouze osobní odběr.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za problémy, můžete mi prosím poslat na email [email protected] Vaše jméno, nebo číslo objednávky a nebo číslo dokladu, abych mohl dohledat Vaší objednávku a zavolat Vám a dohodnout další postup ohledně náhrady za poškozené zboží?

    Děkuji.

    David Holejšovský

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na zboží byla sleva do 13.05.2012, přesto,že jsem objednala 12.05.2012 a i jste mi ten den odpověděli, naúčtovali jste mi cenu bez slevy.
    • řidič byl velmi nepříjemný,

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za chybu. Mužete mi prosím do emailu poslat číslo objednávky a nebo faktury společně s číslem Vašeho účtu, kam Vám máme převést částku za chybně účtované zboží? Za dopravce se omlouvám.

    Děkuji
    David Holejšovský