Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr dlažby
    • Minimální ochota personálu
    • Na stránkách u zboží uvedeno dostupnost do 5 dnů, reálná dostupnost 3 týdny

    Ze začátku to vypadalo na skvělý přístup, jen jak jsme vybrali dlažbu tak ochota personálu se změnila o 180 stupňů, dlažbu jsme potřebovali co nejdříve, bylo uvedeno 5 dnů, po výběru nám bylo sděleno že tato lhůta neodpovídá, a po žádosti aby nám to zjistii, tak nám bylo sděleno že se nám ozvou. Celkově jsme měli dojem že zákazník otravuje pohodičku u kafe.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Rád bych objasnil, že uvedené termíny dodání na našem webu jsou vždy orientační. Tuto informaci uvádíme zřetelně, aby bylo zřejmé, že skutečný termín může být upřesněn po ověření dostupnosti u výrobce. V konkrétním případě bylo nutné termín dodání prověřit přímo u našeho dodavatele v Polsku, což jsme učinili ihned po vašem výběru.

    Pro tento konkrétní případ jsme navíc prověřili alternativní formáty dlažby, abychom zajistili co nejrychlejší možnou dostupnost. Konečný termín dodání byl stanoven na 14 dní do našeho skladu.

    Rád bych zdůraznil, že naše snaha o rychlé a přesné informování zákazníků je na prvním místě a neochota ze strany našeho personálu není to, co odráží naše hodnoty nebo praxi, jak potvrzují stovky pozitivních recenzí od našich spokojených zákazníků. Váš pocit z naší služby nás mrzí, ale můžeme vás ujistit, že případ byl řešen s maximální pečlivostí a odpovědností.

    Tomáš Garčev

  • prisiel mi uplne iny tovar ako som objednal a zaplatil po zaplateni ste sa na mna ............

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den,
    chtěl bych se vám omluvit za nepříjemnosti, které vám způsobila vaše poslední objednávka u nás. Chyba se stala na naší straně a ujišťuji vás, že ji bereme vážně.
    O vaší reklamaci víme a uznáváme ji. Zákon nám dává na vyřešení 30 dní, ale snažíme se to zkrátit, abyste nemusel čekat déle, než je nutné. Zkusili jsme vás kontaktovat telefonicky, ale když se nám to nepodařilo, poslali jsme vám potřebné informace e-mailem. Včetně toho, jak nám zboží vrátit, a samozřejmě všechny náklady na dopravu půjdou na náš účet.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu žádná komunikace, zrušil jsem objednávku. Stále žádný kontakt.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Vážení zákazníci, chtěli bychom Vás informovat, že naše vzorková prodejna ve Vestci bude v období od 31. července do 13. srpna 2023 uzavřena z důvodu dovolené. Všechny online objednávky, které nám zašlete v tomto časovém období, budeme vyřizovat hned jak se vrátíme, tedy od pondělí 14. srpna 2023. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které by to mohlo způsobit, a děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sprchová vanička mi byla dovezena sjednaným dopravcem bez obalu, tedy zašpiněná ze skladu.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste měli s našimi službami špatnou zkušenost a že vám byla dodána sprchová vanička bez potřebného obalu. Tento způsob doručení rozhodně neodpovídá našim standardům kvality a budeme se snažit zajistit, aby se taková situace již neopakovala.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

    • Zboží mělo dorazit čtvrtek nebo pátek, volali telefonicky, ale zboží nedorazilo tak nevím kde je problém

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, Katko, v první řadě bych se Vám chtěl omluvit za komplikace které u Vaší objednávky vznikly. Sklopné sedátko které jste si u nás objednala, jsme neměli skladem a proto jsme ho pro Vás přímo u výrobce Bemeta Design objednali. Výrobce nám bohužel prodloužil termín dodání a proto se zboží zdrželo. Ve chvíli kdy nám sedátko dorazí na sklad, tak vám ho obratem pošleme.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Jinde nedostupné náhradní díly
    • Dlouhé dodací lhůty a předražené poštovné.

    Za malé a lehké zboží, které se vejde do malé obálky, obchod účtuje poštovné 150 Kč.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, jako jedni z mála prodejců pro naše zákazníky objednáváme i náhradní díly. Není v našich silách je mít skladem a proto jsou termíny dodání v řádu týdnů.
    K dopravě: v naší nabídce je i osobní odběr na prodejně v Zelenči bez poplatku. Předpokládám, že pro Vás bylo tedy výhodnější si nechat do Zlína(300km) za 150Kč zboží poslat.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemajú prehlad o tovare , čo majú a nemajú na sklade.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, produkt který jste si objednal bohužel nemáme skladem a výrobce tuto položku vyřadil z výroby.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktualizují webový a uvádějí potencionální zákazníky v omyl.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, obklad Lazio beige byl bohužel vyřazen z výroby a skladové zásoby jsou vyprodány.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • V minulosti vše OK, zatím nic. Asi Koronavir. Jsem v naději.
    Možná by jste měli dotazník zaslat po vyřízení obchodního případu.
    Alexander Drucker

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den,
    9.3 jsme Vás mailem informovali, že náhradní díl (svislé magnetické těsnění 180° na 6 mm skla) který jste si objednal nemáme skladem a objednáme ho pro Vás. Termín dodání je zhruba 3 týdny. Toto zboží objednáváme přímo u výrobce a není v našich možnostech jakkoliv ovlivnit termín dodání na sklad. Rád bych ještě dodal pro ostatní zákazníky kteří čtou tuto Vaší negativní recenzi, že jsme jedna z mála firem která pro zákazníky (nejen své) objednává náhradní díly (sortiment koupelen). Ty z pravidla nejsou nikde skladem, objednávají se u výrobců a termíny dodání jsou bohužel v řádech týdnů. Dnes je jednodušší koupit si nový výrobek a my se snažíme pomoci těm kdo touto cestou nechce jít. Díky za negativní recenzi.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    22.12.19 jsem objednala koupelnovou galerku. Do emailu jsem dostala zprávu, že se se mnou kdosi spojí ohledně dopravy a zaplacení zboží. Dosud se tak nestalo.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, do dnešního dne (06.01.2020) byl obchod Sanita.cz uzavřen z důvodu dovolené. Tato informace byla uvedena na všech našich stránkách a kontaktech. Všechny objednávky budou vyřízeny v tomto týdnu. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na eshope bol tovar v predaji, potom mi napísali, že už majú len pár kusov a že mi objednávku rušia, lebo už nič nemajú

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, náhradní koncovka k fénu Elite classic byla bohužel vyřazena z výroby a proto není v našich silách Vám jí dodat. Tuto informaci jsme dostali od výrobce ve chvíli, kdy jsme pro Vás tento náhradní díl zkoušeli objednat.

    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo.
    Zpletli adresu dodání.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, spediční služba od nás dostala vaší adresu, ale řidič bohužel zboží vezl jinam. Omlouvám se za komplikace.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží dorazilo, jeden výrobek poškozený, druhý jiný - špatně ojednaný.

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, je nám velice líto že u Vaší objednávky došlo ke komplikaci. Ano, občas uděláme chybu a já se za ní omlouvám.
    Vaší reklamaci jsme uznali a tento čtvrtek (28.05.2019) Vám přivezeme zboží nové.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna čtvrtina obkladaček je vadná, nemohu pokračovat v práci a
    koupelna je odstavená. Firma nereaguje na mou reklůamaci

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den, je nám velice líto že u Vaší objednávky bylo zboží poškozené. Nicméně Vaší reklamaci řešíme, uznali jsme jí jako oprávněnou, objednali jsme nové zboží a v tuto chvíli by mělo být na cestě k Vám. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Polovina obj nebyla skladem a nebude nadale ani k dispozici, nahrada nebyla nabidnuta

    Reakce obchodu Sanita.cz

    Dobrý den pane Ccd, chemii proti plísni od firmy Ravak jsme Vám bohužel nemohli dodat, jelikož jí Ravak přestal vyrábět. Alternantivu Vám jistě rádi nabídnou v jakékoliv drogerii.

    S pozdravem
    Tomáš Garčev

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velká nabídka zboží
    • Volají pro potvrzení objednávky, i když se zpožděním
    • Extrémně dlouhé dodací lhůty.
    • Lhůty neodpovídají informaci na webu.
    • Datum dodání neodpovídá ani telefonické domluvě.

    Velký výběr zboží a to i druhů, které jinde těžko seženete.
    Na datum dodání se nelze spolehnout. Při koupi kachlí dle webu dodání běžně do 4 dnů jsem čekal 14 dní na běžné a až 30 dní na inserta (koupeno jinde).
    Po telefonické domluvě mělo být dodáno o 4 dny dříve, termín upřesněn až po urgenci.

    Nedoporučuji nakupovat pokud zboží potřebujete rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • zboží není možno prohlédnout

    moje zkušenost špatná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po téměř měsíci (28 dní!!) stále neznám ani datum, kdy bude mé zboží dorazí na prodejnu. Při objednání mi slibovali dodání za cca 5 dní!!!

    Naprosto nespolehlivý!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velká nabídka na webu
    • naprosto neseriozní přístup ke klientovi
    • nulová komunikace,byť se stala závažná chyba na jejich straně a náprava byla velmi zdlouhavá

    určitě nedoporučuji, možná při velkých objednávkách se snaží více

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký sortiment
    • obchod nabízí sortiment, který jsem jinde nenašla
    • nepřehlednost webových stránek
    • hledání je příliš zdlouhavé
    • ne příliš dobrá komunikace
    • dlouhé dodací lhůty

    obchod nabízí sice široký sortiment, ale vyhledávání na webových stránkách je značně zdlouhavé, stránky nejsou dobře zpracované. Zákazník po dlouhé době najde, co potřebuje. Komunikace není příliš zákazníkovi vstřícná. Obchod má poměrně dlouhé dodací lhůty.
    Zatím jsem zboží neobdržela, nemohu tedy hodnotit skutečný termín dodání a kvalitu doručení zásilky.