Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízený produkt není k dispozici ani u dodavatele :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Informace o doručení nejsou pravdivé.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Objednané zboží nemají
  • Nedoporučuje obchod

    Na stránkách byla sušička v nabídce ale už se nevyrábí

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedodržena doba dodání!!! Dva dni skluz.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zbozi som nedostal ani po 16 dnoch. Majitel nekomunikuje a asi ani nema zaujem. Velke sklamanie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízeli zboží, které neměli. Peníze ale obratem vrátili.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuje, na dotaz nezodpovezeno
    • Pry predano dopravci, nemam ani penize ani zbozi. Do 24 hodin neodpovedeli na mail

    Mozna je to chyba dopravce ale neodpovedeli na mail i kdyz uz ubehlo 24 hodin a oni to tak inzeruji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poměrně častý nešvar e-shopů, objednáte si podle obrázku, přijde Vám něco jiného
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají neaktuální e shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Položka byla uvedena skladem, po 6 dnech nemám zboží ani žádnou zprávu ohledně expedice nebo zpoždění dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    je mi líto, obchod objednávku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhali o odeslání

    Napsali že zboží odeslali 12.10 a 17.10 ho nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr zboží
    • pokud si ale objednáte, ačkoliv je uvedeno skladem, výrobek není a musí se teprve objednat.

    Bohužel je to docela častý fenomén, eshopy uvádějí plné sklady, ve skutečnosti to tak není. Objednala jsem profi struhadlo na halušky a počítala s tím, za více než 24 hodin telefonát, že zboží není a muselo by se objednat z Asie, s dodáním 3 týdny. Pro mě komplikace velká.
    Na základě této první a nepříjemné zkušenosti s obchodem nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mě sice informoval, že nemá zboží, ale pak jsem v jejich nabídce viděla to samé, ale za podstatně vyšší cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zoží objednáno, objednávka obchodem přijata. Odmítl jsem tedy jinou nabídku, aby mi druhý den z obchodu zavolali, že zboží vlastně skladem nemají..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod nijak zvlášť nekomunikuje se zákazníkem. Zboží bylo odesláno až po mé urgenci, tj. třetí týden od objednání, ačkoli v den objednání bylo zboží skladem.
    • Nespiolehlivost

    Reakce obchodu SANDI

    U jedné položky v objednávce
    " PGX 1567.R Dávkovač na omáčky 0,75 l červená "byla uvedena expedice 7-14 dní
    Proto se odesílala komplet objednávka za 14 dní až po naskladnění chybějící položky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátila nefunkční navíjení u vysavače, převzali zásilku zpět a už se neozvali, nemám peníze ani vysavač.
    • Co na to říct super jednání, dělat mrtvého brouka.

    Nespokojená určitě nedoporučím. Je to jako podvod.

    Reakce obchodu SANDI

    Po telefonické konzultaci jste zboží vrátila a po obdržení zásilky jsme vystavili ještě 9.3.2023 dobropis který byl
    ještě před splatností v zákonní lhůtě uhrazen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo poškozené. Po nahlášení mi obchod sdělil že ho mám reklamovat na poště. Na poště mi reklamaci neuznali. Po dvou týdnech bez reakce jsem obchodu navrhl že pokud mi nabídnou nějakou kompenzaci výrobek si nechám a ponesu riziko. Nabídku mi udělali ale peníze už neposlali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odpoledne jsem objednal zboží "skladem",přišlo mi potvrzení objednávky a hned druhý den ráno storno ze strany obchodu????