-
V žádném případě nedoporučuji tento obchod. Zkušenost odpovídá příspěvkům uvedených v Recencích. Jakmile máte problém, což byl můj případ, tak komunikace je na týdny či měsíce, s tím, že pokaždé budete zdělovat svůj příběh. V mém případě reklamace poškozeného monitoru. Naprosto tragická komunikace, po měsíci se dostáváme do bodu 0 s tím, že monitor bude až 1,5 měsíce po koupení. Vyberte si jiný shop, Samsung už nikdy. Pokud stejně funguje i reklamace Samsung produktu obecně, tak se zákazníky Samsungu soucítím.
Volím tuto formu odpovědi, dotazníky si zásadně nenechám posílat. U tohoto však udělám výjimku, protože jednání oficiální podpory je naprosto tristní. Jiří-
Story pokračuje, pod dlouhém a opakovaném boji domluveno, po zkažených svátcích domluveno, že akci výměna provedeme po 6.1. ... a co se nestalo, dorazí emaily, že to posílají. To by mě zajímalo, kdo to převezme, jestli to stejně jako minule nechají před panelákem a odjedou. Naprostá neschopnost pokračuje. Jiří
-
-
Takže, musím se podělit o velmi negativní zkušenost s tímto obchodem. Ačkoliv situace vypadala, že se opravdu vyřeší rychle, tak opak je pravdou. Ono když si objednáte zboží, které není poškozené, tak je to v pořádku. Jinak jednání ze strany samsungu je otřesné.
5.10.2022 nám byla převezena americká lednice. Ihned po rozbalení jsme zjistili, že je zničená. Obratem ještě ten den jsme začali vše řešit. Obratem nám byl zaslán RMA protokol, kus za kus. No a od té doby nám stojí zničená lednice uprostřed místnosti a okolo obalový materiál. Po každodenním telefonování a dožadování se o výměnu, nám je pouze sděleno, že je to mrzí. Dnes je 25.10.2022 a stále se nic neděje, pouze se to prý urguje.
A to mi volala paní ze samsungu, že dne 25.10.2022 nám ji přivezou, v kolik prý budeme doma.
Bohužel jsme 20 dnů bez lednice se třemi malými dětmi. Kompenzace žádná, jen je to mrzí.
Takže obchod vůbec nedoporučuji. Jsou to lháři.