Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi nikde, email zadny, dovolat se nelze.
Reakce obchodu Sambal Shop
Vážená paní Princezna Consuella,
vaše objednávka byla provedena dne 6.12. ve 23:09 a v této objednávce jste zvolila platbu on-line kartou, která byla bohužel z vaší strany nedokončena a objednávka nebyla uhrazena. O této skutečnosti jsme Vás informovali e-mailem 6.12. ve 23:11 emailem.
Vzhledem k tomu, že nedošlo z vaší strany k žádné reakci (emailem ani telefonicky) nebo požadavku o změnu platební metody, byla tato objednávka automaticky stornována.
S pozdravem,
Pavel, sambalshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- V popisku k nudlím, nebylo ani slovo o tom, že jsou v nálevu (udělal jsem si i otisk popisku). Což, stane se... ale následně se hádali o zaplacení zpětného poštovného. Divím se, že jim to za ty dlouhé dopisy stálo, nějakých 200,- a ztratit zákazníka.
Udělali zjevnou chybu a ještě se dohadovali...
Reakce obchodu Sambal Shop
Vážený pane Jando,
samozřejmě chyba se někdy stát může a v tom případě se vždy s pokorou zákazníkovi omluvíme a nabídneme rychlé a vstřícné řešení. Ve vašem případě jsme však nepochybili a i přesto jsme Vám nabídli odstoupení od smlouvy a vrácení zboží.
Jen nám, prosím, dovolte abychom krátce zrekapitulovali celou situaci.
1) objednal jste si od nás zboží za celkem 2036 Kč a tak jste díky překročenému limitu (2000 Kč) získal dopravu zdarma.
2) u objednaného zboží jme měli v popisu veškeré informace a to včetně podílu pevné části vůči celkové hmotnosti Shirataki nudlí
3) po dodání zboží jste nám napsal, že jste nevěděl, že jsou Shirataki nudle v nálevu a že můžete jinde tyto nudle sehnat za polovinu ceny
4) když pomineme fakt, že se nudle Shirataki v 99% dodávají v nálevu a že je toto jejich přirozený způsob skladování s ohledem na zachování jejich charakteristických vlastností, tak jsme tuto připomínku vzali a nabídli vám odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
5) hodnota těchto vrácených nudlí byla 1620 Kč, tj. 3/4 celkové ceny objednávky a my jsme přesto neřešili nesplnění limitu pro dopravu zdarma
6) vrácení nudlí Shirataki jsme Vám nabídli v souladu s našimi aktuálně platnými Všeobecnými obchodními podmínkami, tj. vrácení částky za zboží s tím, že nám musíte zaslat zboží na vlastní náklady
7) zboží jsme od vás následně obdrželi a to včetně formuláře o odstoupení od smlouvy a my jsme vám bez jakýchkoliv průtahů okamžitě odeslali příslušnou částku na váš účet a to i přesto, že dle smluvních podmínek máme na vrácení 14 dní.
Mimochodem jsme si vyměnili pouze 3 věcné emaily a rozhodně to nebyly dlouhé dopisy a už vůbec nešlo o hádku.
S pozdravem,
Pavel Šoustek
sambalshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zbozi dorazilo,ve natrhlem baleni.Jelikoz zasilka nebyla ponicena,tak predpokladam,ze vadne zbozi bylo poslane za,merne s vedomim toho ze baleni bylo ponicene
Reakce obchodu Sambal Shop
Dobrý den,
zboží zasíláme zásadně nepoškozené. Je možné, že se zboží v krabici poškodilo vinou nešetrného zacházení na straně dopravce. Prosíme o informaci o informaci o jaký produkt se jednalo, abychom si příště dali větší pozor při balení zásilky.
Když se nám ozvete na náš telefon 777898982, pokusíme se najít takové řešení abyste byla spokojena. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- přehlednost, jednoduchost, rychlost
- nesprávnost údajů
V případě směsi dodaný produkt obsahoval tři jiné položky z pěti, které byly uvedeny v podrobnostech pod reklamou směsi.
-
Nedoporučuje obchod
Ačkoliv zakoupené produkty hodnotím spíše pozitivně, už bych znovu v tomto obchodě nekupovala. Jako dopravce jsem si zvolila Českou poštu, tento způsob dopravy stojí v daném obchodě 150,- Kč. Navzdory tomu mi byla zásilka doručována prostřednictvím PPL. Když odhlédnu od toho, že bych sama PPL nevolila, jelikož s nimi nemám dobrou zkušenost, velmi mi to zkomplikovalo vyzvednutí zásilky. Co mně však vadí nejvíce, je to, že doprava PPL by stála 99,- Kč, avšak já jsem zaplatila cenu, jako by bylo doručováno Českou poštou. Vzhledem k takovým nepoctivým praktikám už v obchodě nakupovat určitě nebudu.
Reakce obchodu Sambal Shop
Velice se omlouváme za způsobené problémy. O chybně zadané dopravě jsme se bohužel dozvěděli až z hodnotícího formuláře. Došlo chybě při kompletaci Vaší zakázky a omylem byla zaslána jinou formou než jste požadovala ve vaší objednávce.
Rozdíl v ceně dopravy Vám samozřejmě vrátíme. Prosíme o zaslání Vašeho čísla účtu kam bychom mohli poukázat rozdíl v ceně dopravy.
Můžete věřit, že takové praktiky opravdu nemáme zapotřebí. Došlo k normální lidské chybě za kterou se ještě jednou omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Nákup mi nebyl doručen, i když již 28.11. byla objednávka " vyžízena".
Reakce obchodu Sambal Shop
Dobrý den, jak jsme Vás již informovali telefonicky, tak byla zásilka poškozena přepravcem a vrátila se nám zpět. Nečekali jsme na vyřízení reklamace a ihned jsme Vám zaslali objednané zboží znovu tak, abyste nemusela čekat.
-
Nedoporučuje obchod
- nejsou mně známy
- inzerce zboží, které nedodá (fazolové výhonky)
- vykrytí objednávky neúplným balením (nudle)
- hygiena
obchod na první pohled působí solidně
moje zkušenosti jsem popsal výše
obchod bych ostatním doporučil s výhradamiReakce obchodu Sambal Shop
Vážený pane,
fazolové výhonky nebyli skladem a protože jste neuvedl, že požadujete dodat pouze kompletní objednávku, tak jsme fazolové výhonky odečetli z Vaší zakázky tak, aby jste kvůli tomu nemusel čekat několik týdnů na svoji objednávku.
Co se týká balení nudlí, tak jsme toto spolu předem telefonicky konzultovali a po Vašem odsouhlasení jsme odeslali neúplné balení nudlí a chybějící zboží jsme Vám po dohodě kompenzovali jiným zbožím (dražší zboží za stejnou cenu)
Velice nás mrzí Vaše hodnocení, protože jsme vše udělali tak jak bylo předem telefonicky domluveno.
S přátelským pozdravem,
sambalshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Slaba komunikace se zakaznicem,zbozi ktere je skladem ve skutecnosti skladem NENI
Jsem rada ze zbozi vubec prislo
Reakce obchodu Sambal Shop
Mrzí nás pokud došlo ke špatné komunikaci. Možná to bylo způsobené prázdninovým obdobím. Rádi bychom Vám toto nějakým způsobem kompenzovali, stačí když nám pošlete číslo Vaší objednávky, abychom mohli dohledat kde se stala chyba. Omlouváme se a děkujeme za Váš názor.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží zhruba před 2 týdny a do dnešního dne mi kromě hodnocení obchodu nic nedorazilo a nikdo mě ani nekontaktoval, například že zboží není a bude později. Na stránkách je objednávka stále jako nevyřízená!
-
Nedoporučuje obchod
- nulová komunikace
Objednáno, objednávka potvrzena, od té doby klid zbraní.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací lhůty.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dodací lhůta
Potřeboval jsem co nejdříve hosin omáčku, Váš obchod jsem zvolil proto, že byla skladem a zboží doručuje PPL.
Očekával jsem tedy doručení za jeden až dva dny.
Ovšem jenom vyřízení trvalo 9 DNŮ!!!
Něco takového jsem u zboží které je na skladě ještě nezažil.
Nevím kde se stala chyba, ale po této zkušenosti už příště NE! Leda bych si plánoval vaření na příští kvartál.
Hezký den