Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ve středu 12.7. objednáno,zatím nedorazilo zboží ani žádná zpráva z obchodu ( 18.7.)
    Asi objednávku zruším a objednám jindy.Jsem ráda že jsem neplatila dopředu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení,vytvořeno 22.3. a do dnešního dne (12.4.) žádná reakce, že bude objednávka vyřízena cca za mesic,nic.objednavka ve stavu vyřizuje se. Objednaná jedna jediná věc,prostěradlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádné nevím
    • Zboží ani po týdnu nepřišlo a obchod ani nenapsal co se stalo.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr, příznivé ceny, možnost osobního vyzvednutí, delší provozní doba
    • Zaměstnanci působí neochotně
    • Dělají, že vás nevidí
    • Neznají sortiment, který prodávají

    V obchodě pracují zaměstnanci, kteří si vás začnou všímat až po několika minutách a to až poté, co se na ně už díváte, nebo si pro ně přijdete. O zboží nemají pořádný přehled a proto nejsou schopno vám pořádně poradit ... Chápu, že nemohou znát vše do detajlu ale kdyžozboží neví vůbec nic a neporadí vám ani to jaké vajíčko bude sedět k vybranému kočárku? Některé značky nabízejí slevy .. sami vás na ně neupozorní a když je na ně upozorníte vy, jsou sami překvapeni .. :D Máte pocit, že spíše otravujte ...
    Ponočka Olomouc - KATASTROFA
    Pobočka Brno - Úplně jiný přístup, příště navštívíme ochotné paní prodavačky, které se nám plně věnovali a poradili přímo na této pobočce

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Uz po nekolikate jsem objednala zbozi u ktereho psali ze je skladem Ale po vytvoreni objednavky hned volali ze zbozi skladem neni a ze bude az za nekolik tydnu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velký výsměch, že přijde hodnocení na nákup, když mě ještě ani nikdo nekontaktoval jestli již mám zboží nachystáno na prodejně a vlastně ani nevím kdy to bude.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Čekám na zboží už týden. Zatím mi nedošla žádná zpráva, že mám zboží nachystané. Přitom při nákupu bylo napsáno, že zboží budu mít připraveno do 2 dnů.
    Na to, že nejsou obchody otevřené a nemají zákazníky, tak jsou velmi laxní v dodávkách.
    Vždycky jsem s nimi byla spokojená, kupovala jsem tam plno věcí pro první dítě, ale teď mě to úplně zklamalo. Počkám ještě 2 dny a pak zruším objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    dem prohledat e-mail a žadné, že je na pobočce doručeno,a le přijde mi tento e-mail , abych ohodnotil?
    To, že nic nevím, jak to mám pak hodnotit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží jsem čekala týden a nakonec přišlo v nesprávných barvách, což se mi nehodilo.

    Nespolehlivý, objednávám přes internet často, ale nikdy se mi nestalo, aby mi po týdnu zavolali, že požadované zboží nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na prodejně v Brně jsem po několika návštěvách potkala jednu ochotnou paní prodavačku jinak to byla hrůza. Když obchody zavřely, tak jsem si objednala věci přes e-shop, že si je vyzvednu na prodejně v Brně. Po telefonu od prodavačky jsem raději celou objednávku zrušila, protože bych se jí na letos nedočkala. Objednala jsem si věci znovu s doručením domů a do 3 dní jsem měla vše doma. Prodejnu v Brně nedoporučuji. Až na jednu výjimku jsou tam strašně neochotný prodavačky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den,
    na zboží už čekám 14 dnů a pořád nic a ani žádná komunikace ze strany obchodu tak že nevím kdy zboží dorazí jestli vůbec.

    • objednal jsem zboží, které bylo psané že mají skladem, ale obchod objednávku zrušil že už jej nemají a mít nebudou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jasne jsem zvolil, ze o tyto dotazniky nemam zajem, muj email neni spamovy kos, takze muzete jit tam, kam se odvazi podivat jen celnici.

  • Takže shrnuti objednávky ,zboží mělo být dávno doruceno před týdnem na prodejnu ,doteď se nikdo neozval ...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží mi nebylo doručeno a ani jsem nebyla žádným způsobem upozorněna, že zboží nebude doručeno výhledově ani v příštích 14 dnech z důvodu zpoždění na straně výrobce, což jsem se dozvěděla až jako odpověď na můj telefonický dotaz.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Příjmená domluva, rychlé dodání
    • Nekvalitní zboží (vyšitý obrázek hrubý z rubu na kojeneckém body), zboží neodpovídající popisu (100 % bavlna v popisu, výrobek 20 %) polyester)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si fusak do kočárku. Po několika dnech jsem musela sama napsat e-mail, jak je na tom má objednávka a až na tento můj popud mi odepsali, že nestíhají a nedokáží mi sdělit, kdy mi fusak odešlou. Měli by zákazníka informovat okamžitě o zdržení doručení! Nyní čekám 10tý den a předpokládám, že si ještě nějaký ten den počkám. Bohužel jiný e-shop fusak Moose nenabízí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mám zaplacené, a čekám na něho už dva týdny a stále se nic neděje. Zboží zatím nebylo předáno ani kurýrovi.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišlo mi jine zboží než na obrázku.
    • Manažer nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • neuvádí parametry v cm matrace (kokos - molitan - kokos)
    • jednotlivé vrstvy matrace neodpovídájí skutečnosti jiný obrázek - jiná realita - klamání zákazníka

    Pokud se chcete ujistit, že Vám přijde zboží, které je na obrázku, doporučuji si nechat poslat na mail podrobný popis a možná i skutečné foto zboží. Bylo mi řečeno, že pro matraci, kterou jsem si objednala, je obrázek pouze ilustrací - pro všechny matrace nejspíš stejný..... (jedná se o klamný obrázek - rozložení vrstev kokosu - molitanu - kokosu)...takže příště dám přednost jiné společnosti a nakoupím jinde!