Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Direkter Kauf beim Hersteller
    • Keine Sofortzahlung möglich
    • Keinen Hinweis wo die Ware ist / wann Sie kommt
    • Lt. Shop Verfügbar jedoch muss die Ware aus mehreren Lagern zusammengetrommelt werden

    Ich bitte um eine Rückmeldung wann unsere Ware kommt wir benötigen diese am Mittwoch!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží 6 dni objednáno a stále nic

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka odeslána 25/3. O tři dny později zaslala pracovnice eshopu email s informací, že zboží z objednávky není skladem, že bude do cca 1 týdne. Na závěr emailu se mě ještě ptala, jestli májí tedy mou objednávku stále evidovat. Odpověď ANO. Od té doby uplynulo více jak 14 dnů a zboží stále nikde. Jediné, co dorazilo byl dotazník spokojenosti, který nyní vyplňuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pomalá komunikace
    • položky nejsou skladem
    • cena
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • špatná komunikace

    Odvinovač nemá žádný návod k použití, role je v něm jen volně položená, PVC folii není pilka schopná oddělit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na e shopu cena, kterou po telefonu nechtěli dodržet a ještě ke všemu ani zboží, které uváděli že je skladem nakonec na skladě neměli

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den
    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším eshopem. Jednalo se o chybu v systému, kde byla prezentována cena za kus i stav v kusech pro prodejní jednotku balení. Z toho důvodu nebylo možné Vám zboží dodat za uvedenou cenu a ani nebyla k dispozici taková skladová zásoba. Chyba je již opravena. Bohužel s ohledem na překotné změny cen a šíři našeho sortimentu nejsme schopni zajistit, aby se chyba již znovu neopakovala, uděláme však vše proto, aby jsme její výskyt maximálně eliminovali. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si vybrala a koupila online s možností vyzvednutí v Ostravě. Po té následoval telefon, že zboží zde nemají a přijede z Čech a musím doplatit dopravu a ozvou se mi kolegové z firmy. Nikdo se neozval, jen později kurýr, že zboží již veze a bude u mě ještě týž den. Zboží dodnes nedorazilo. Běží druhý týden.

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den
    Omlouváme se za komplikace způsobené na straně našeho dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V objednávce bylo 6 ks rozbitého skla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemají skladem

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Snažíme se průběžně aktualizovat nabízený sortiment s ohledem na aktuální situaci u výrobců. Bohužel i přes veškerou snahu se může stát, že máme v nabídce položku, která je dlouhodobě nedostupná. I z tohoto důvodu vidí naši zákazníci aktuální stav na našem skladě - aby mohli svou objednávku upravit. Pomohlo by nám, pokud bychom znali, u které námi nabízené položky k problému došlo. Rádi bychom eshop nastavili tak, aby se případný problém již neopakoval. Další upřesňující informace uvítáme i na našem emailu [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V nabídce je zboží, které není skladem

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den
    Mrzí nás tato Vaše negativní zkušenost. Náš eshop zobrazuje aktuální stav na našich skladech - může však nastat případ, že zboží má v košíku více zákazníků a systém poníží skladovou zásobu až v momentě dokončení objednávky - její úhradě. Proto umožní vložit do košíku i již prodané nebo rezervované množství. Za tyto případy se omlouváme. V našem sortimentu máme více jak 6 000 položek a ne všichni výrobci nás včas informují o výpadcích nebo vylistování položky ze sortimentu. Na eliminaci těchto případů soustavně pracujeme. Věříme, že našemu eshopu zachováte i přes tuto negativní zkušenost přízeň.

  • Nedoporučuje obchod

    • Hrozně drahá doprava

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den. Děkujeme za Vaši reakci a zájem o náš obchod. Obecně je velký problém s dopravou našich položek. Dopravci nechtějí převážet křehké zboží a nechtějí nést záruku za to, že nedojde k jeho poškození během přepravy. Abychom ochránili naše zákazníky před zklamáním z poškozeného zboží při přepravě, zasíláme větší zakázky křehkého zboží na paletě - čemuž odpovídá i cena dopravy. Zároveň se snažíme nabídnout zákazníkům vlastní přepravu do míst kam pravidelně zajíždíme. Věříme, že se nám časem podaří na trhu najít dopravce, který za rozumnou cenu nabídne péči i pro přepravované křehké položky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • první objednávka vůbec neproběhla , na provedenou registraci jsem se nemohl vůbec přihlásit a musel jsem provést objednávku znovu

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den. Velice nás mrzí tato Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom zajistili, aby se obdobný případ již neopakoval. Můžete nám prosím poslat bližší informace, abychom mohli identifikovat kde a proč vznikl problém s realizací Vaší zakázky ?? Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí osobní odběr zboží v Praze v obtížně s MHD dosažitelném místě skladových areálů, které nelze najít ani s navigací v telefonu.

    Cena objednaného výrobku byla dobrá, ale platit doručení za zboží v ceně 47,- Kč jsem nechtěl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velmi slabá komunikace...
    • Zboží ani po 14 dnech nedorazilo...

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den. Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost a hodnocení. Prosíme však, aby jste při případných dalších objednávkách věnovali pozornost informaci ohledně aktuální skladové zásobě. Vaší objednávku, jste realizovali na středisku Praha, kde je Vámi vybraná položka nedostupná. O této skutečnosti jste byli informováni do 60 minut po Vaší objednávce. Věříme, že i přes toto nedorozumění, nám zachováte přízeň .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod po 10 dnech vůbec nereaguje, nevím, co je s objednaným zbožím

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den. Můžete nám prosím napsat číslo zakázky, aybchom situaci prověřili a napravili ???
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží které nemají

    Reakce obchodu Sahm Gastro

    Dobrý den. Zákazník při výběru zboží vidí aktuální stav na našich skladech. Pokud je v době prohlížení menší množství skladem, je možné, že než zákazník dokončí objednávku, je zboží prodáno jinému zájemci. Bohužel programově nejsme schopni tento stav jinak ošetřit.