Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji.Chtěla jsem vrátit sukni,v podmínkách mají,že se musí prvně napsat email o vrácení a poté pošlou instrukce.Už jsem psala 2 emaily a telefonovala.Bez reakce.Předražené čínské zboží bez možnosti výměny.Podvodníci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zvonkohra přišla rozbitá. Zabalená, ale rozbitá. Dopravou to jistě nebylo.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • orientální sukně hezká, ale přišla v hrozně pomačkaném stavu, nevím, jestli vůbec půjde vyžehlit!!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Šátek strašně smrdí a jsou na něm malé bílé skvrny od něčeho. Asi ležel ve skladu hoooodne dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nekunokuji, tlf.cislo je stále obsazene, neseriozni obchod, podvodny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuji, neberou tlf

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    set čaj.konvičky a kvetoucí čaj nejsou dárkově zabalené,jsou bez návodu,takže neznalý zákazník se připraví o radost z rozvíjení čajové kuličky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu obchod doporučit. Lapač dorazil včas ale v hrozném stavu. Když jsem zásilku otevřel vysypalo se staré vypelíchané peří všude kolem. Lapač šel rovnou do koše. Moc mě to mrzí, velmi nerad dávám negativní recenze ale tady bohužel musím. Kvalita je opravdu mizerná.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Uvádějí klamné údaje o produktu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali to úplně jinám, než jsem požadoval.
  • Nedoporučuje obchod

    Foto nabízeného zboží neodpovídá realitě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vodní dýmku co jsem si objednala po dvou dnech slezla barva z vázy na vodni dymku. Za ty penize, nekvalitni zbozi.

    Reakce obchodu Safiris.cz

    Dobrý den,

    vážíme si našich zákazníků a záleží nám na tom, abyste byla spokojená. Vodní dýmka Top Mark Eset 46 cm /2 černá, patří na trhu mezi populární. Zákazníci ji hodnotí kladně zejména s ohledem na poměr cena/výkon.
    Pravděpodobně se jedná o výrobní vadu. Ozvěte se nám prosím na zákaznickou linku nebo na e-mail a vázu vám vyměníme.

    S pozdravem
    Kristýna