• Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Objednat dobrý.
    • A doprava? Škoda slov.Ještě to nemám. Okamžitě bych vyměnil Českou poštu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží ze dne 27.7.17 ještě nedorazilo,na mail nereagují,hlavně že přišel dotazník jak jsem s obchodem spokojen.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekomunikují

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nepřišlo mi zboží, jaké jsem očekávala. Náhražka, nevím jestli bude k použití.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přepravní služba pouze ČESKÁ POŠTA! Nejdebilnější možnost přepravy...
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Sortiment
    • Žádnou jsem neobjevil
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nabízí zboží které do daného typu vysavače nepasuje(příliš velký otvor)nasává okolo a většina nečistot jdou mimo sáček a tím pádém na filtr před motorem a do motoru.

    Obchod jinak v pohodě,ale měli by udávat průměr otvoru v sáčkách.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 14 dní jsem netušila, že neprošla špatně zadaná platba z mé strany.V době dovolené bylo zákazníkům sděleno, že obchod funguje v normálním režimu,po opravené platbě je zas několik dní ticho. ..

    Špatná komunikace

  • Objednané pytlíky do vysavače ve vysavači nedrží jak mají a ucpal jsem si díky tomu další filtr. Nehodlám podstupovat vracecí martirium a vymyslel jsem způsob, jak pytlík udržet, tam kde má být, tak doufám, že se to osvědčí.
    Asi daň za to, že si člověk nekoupil originál BOSCH :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V eschopu není možnost přihlášení se. při opakovaném nákupu se stále musí zadávat kontaktní údaje. Celkově je eschop nepřehledný.

    Nakupovala jsem po třetí. Tentokrát nejsem vůbec spokojená. měla jsem problém s odesláním objednávky, v eschopu byla nějaká chyba. Objednala jsem si zboží emailem, zaplatila jsem, ale v balíku chyběl hepa filtr. psala jsem opakovaně reklamaci, ale už 2 týdny mi nikdo neodpověděl. Jednoznačně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Sáček neodpovídá typu vysavače (zvolila jsem správný). Otvor sáčku nesedí na hadici. Je to napodobenina originálních sáčků - sice jsou levnější, ale je lepší si připlatit za originál a sáčky budou přesně "sedět"

    Sáčky nesedí na typ vysavače.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na žádné jsem nepřišel
    • slabinou je komunikace se zákazníkem, keterá je prakticky nulová

    Aby se tomu raději vyhnuli, jelikož, když se vyskytne problém a člověk chce normálně komunikovat, tak neodpovídáte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zklamala mne kvalita?/provedení? produktu, napříště si radši připlatím značkové provedení, kde je uchycení do vysavače včetně zpětné klapky a materiál sáčku kvalitnější resp. méně prodyšný.
    Jinak vše ostatní, hlavně jednání vynikající, paní je velmi milá. Určitě si své zákazníky najde.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednané sáčky přesto, že jsou jak na webových stránkách obchodu, tak na obalu zboží označeny ETA 0417, tak do vysavače ETA 417 rozměrově nepasují.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sacky sedi spatne a vune nevoni
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pošlou nějaký univerzální typ sáčků i když jsem objednával určitý model a tak si sáčky musím upravit :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1. Žádná komunikace.
    • 2. Asi sami nevědí, co prodávají, protože obsah sáčku neodpovídá popisu. Třeba filtr k našemu vysavači vůbec nepasoval.
    • 3. Obchod prodává ne náhradní sáčky, ale spiš PADELAKY, které díky špatné filtraci a těsnosti dokážou poškodit Váš vysavač; za opravu pak utratíte mnohem vice.

    Reakce obchodu Sáčky-Vysavače.cz

    Zdravím, během expedice se na vaši e-adresu průběžně odesílají emaily, které informují o stavu objednávky a o jejím vyřízení. Toto zajišťuje automat, takže nerozumím, proč tvrdíte "žádná komunikace". Jestli není problém ve vaší emailové adrese .ru? Každopádně díky za váš názor, sáčky máte možnost do 90 dnů vrátit, pošleme vám zpět vaše peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • lehce nižší cena
    • zboží neodpovídá popisu/není kvalitní

    pokud chcete ušetřit na kvalitě dobrý obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud jsem zboží neobdržel, tak žádné
    • No, nikdo mě nepotvrdil objednávku, nenapsal, ani nazavolal......

    objednávejte tam, kde si vás budou jako zákazníka vážit....