Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nutno platit predem
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Chapu ze je pred Vanoci, ale moc dlouha doba dodani, a jedno ze dvou tricek ma jen castecny napis.
-
Nedoporučuje obchod
- Neochota
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel jsem si recenze přečetla, až když jsem si zboží objednala a zaplatila. Zboží jsem objednala 3.12.2024 dnes je 12.12.2024 a zboží ještě ani nebylo předáno dopravci, přitom píší dodací doba 2-5 dní. V tomto e-shopu už nikdy.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
S obchodem spokojenost,ale už ne tak se zbožím,veliké zklamani
-
Nedoporučuje obchod
Psali 2 až 5 dní na doručení zasilky už je to týden ještě se neozvali,ale stále posílají reklamy a zboží nikde
-
Nedoporučuje obchod
- snadná objednávka
Objednaný polštář s vlastní fotografií nesplnil očekávání a navíc přišel poškozený. Tudíž jako dárek nepoužitelný.
-
Nedoporučuje obchod
Žádná komunikace
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
moc se omlouváme, ve výrobě došlo k chybě, kterou jsme odhalili pozdě. Část objednávky se musí znovu vyrobit. Kolegyně ze zákaznické podpory Vás bude kontaktovat a nabídne Vám kompenzaci.
Michal
Internetový obchod Sablio.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Čekám přes týden a ani mi nepřišla zpráva, že by byla objednávka připravená k odeslání
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
moc se omlouváme za zdržení, jedná se o pochybení na naší straně - zásilku prioritně odešleme a budeme Vás informovat a zároveň Vás naše zákaznická podpora kontaktuje telefonicky s omluvou a malou pozorností.
Michal
Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- výběr
- unikátní zastopení některých "značek"
- nekomunikace
Zboží přišlo poškozené a zatím mé dva pokusy o reklamaci jsou bez reakce, ale reklamní e-maily chodí denně.
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
na Vaše zprávy ohledně uplatnění reklamace jsme odepisovali vždy po pár minutách, ale již nám nikdy nepřišla odpověď. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Internetový obchod Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
Bylo mi doporučeno nesprávné zboží. Jsem nespokojena
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
za dodání nesprávného zboží se omlouváme, jedná se o pochybení expedujícího pracovníka, což se čas od času může stát. Situaci však řešíme reklamací a výměnou zboží na naše náklady, brzy bude vše v pořádku.
Internetový obchod Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
U zboží již víc než týden svítí doba dodání 10-14 dní, z obchodu žádné informace k objednávce jen dotazníky spokojenosti a propagační e-maily…
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den, paní Brožová,
na produktu máme uvedenou delší dodací lhůtu, neboť čekáme na dodání materiálu od výrobce a dodávku nedokážeme urychlit. Prosíme o strpení, jakmile materiál naskladníme, budeme Vás informovat ohledně vyřízení objednávky.
Internetový obchod Sablio.cz -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- VÝCE OPENĚZÍCH PRECE FICE KECE
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel nekvalitní
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Objednala jste u nás samolepky na zeď na přenosové fólii, na které máme pouze pozitivní zpětnou vazbu. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a zjistí více informací, abychom situaci mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.
Michal
Internetový obchod Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá dodaci lhůta, vysoké ceny
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den, Kamile,
objednal jste si u nás v předvánočním shonu (18. 12. 2023), objednávku jsme vyřídili ještě tentýž den, ale pak to již bohužel nestihl dopravce doručit do Vánoc, což bohužel nedokážeme z naší strany jakkoliv ovlivnit - my jsme udělali maximum. V předvánočním období doporučujeme objednávat dříve, dokud dopravci ještě stíhají.
Co se týče ceny konkrétně pralinek, které jste si objednal, vycházíme z cen našich dodavatelů. Jedná se o luxusní čokoládu z české čokoládovny, proto je cena vyšší. Cenu pralinek jste věděl dopředu, máme ji transparentně uvedenou na e-shopu.
Michal
Internetový obchod Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost zpracování objednávky.
Zboží, které mi bylo doručeno je podřadné kvality. Talíř s potiskem - logem a nápisem je přímo hrozivý. Text je rozmazaný, logo prakticky nerozpoznatelné. Seriózní obchod toto nemůže pustit ven! Výstupní kontrola žádná. Talíř byl ručně zabalen, takže si toho musel zajisté někdo všimnout. Pokud je to vlastnost výrobku, má to být takto obchodem označeno, např. Talíř s rozmazaným nápisem... Kdyby se nejednalo o vánoční dárek na poslední chvíli, tak okamžitě vracím.
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
omlouváme se za dodání talíře v neodpovídající kvalitě, zřejmě se bude jednat o vadný kus. Situaci budeme řešit s kolegy z výroby, abychom tomu příště předešli.
V případě zájmu o uplatnění reklamace nás neváhejte kontaktovat na [email protected], situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Internetový obchod Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
Garance doručení do Vánoc a polštář nedorazil. Příšerné chování na informacích . Zavěšení telefonu při hovoru a poté již nezvednutí . Rozhodně nedoporučuji!!!
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den, Lucie,
omlouváme se za tuto zkušenost. Jak jsme Vás již informovali e-mailem, zřejmě došlo ke ztrátě balíku v přepravě. Zavěšení telefonu na lince jsme přezkoumali a šlo o technickou závadu na softwarovém telefonu, kdy do probíhajícího hovoru zasáhl další příchozí - situaci jsme již vyřešili s poskytovatelem, abychom ji příště předešli.
Situaci jsme již vyřešili vrácením peněz, věříme, že tato zkušenost nenarušila důvěru k našemu e-shopu a dostaneme šanci ji napravit, do e-mailu jsme Vám zaslali dárek jako omluvu.
Internetový obchod Sablio.cz -
Nedoporučuje obchod
- U zboží bylo napsáno, že výroba a dodání bude trvat 2-5 pracovních dní. Už je to víc než týden od objednání a zaplacení a stále nic nedorazilo
Reakce obchodu Sablio.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky, máme závadu na laseru, kterou aktivně řešíme a informovali jsme Vás o tom v den Vaší objednávky e-mailem, který možná přišel do složky Hromadné nebo SPAM.
Snažili jsme se Vás kontaktovat i telefonicky s návrhem řešení, bohužel neúspěšně. Situaci s Vámi bude dále řešit zákaznická podpora, jistě najdeme řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
Internetový obchod Sablio.sk