Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem telecí svíčková a další potraviny v hodnotě ( 4000 ) Kč , pak jsem volal pro jistotu hodinu doručení , a jednoduchý mi řekli že svíčková není a nabízí ruštinu !!
    Bylo skládání !!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo s krátkou dobou trvanlivosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí produkty, které jinde neseženete
    • Komunikace otřesná, neodpovídají na maily
    • Newslettery ale chodí
    • Objednávka je stará více než dva týdny a do teď mi nikdo nebyl schopen dát vědět, jestli už je přichystaná, na maily nikdo nereaguje
    • Napsali mi, že dají vědět, až bude objednávka odeslaná, zvolen byl ale osobní odběr
    • Přístup k zákazníkovi velmi špatný
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za týden nedokázali potvrdit objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    • Ne

    Ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To, že objednávám mražený výrobek mi došlo až po objednání, ale řekl jsem si, že na to musí mít přizpůsobené balení a přepravu. Bohužel tomu tak nebylo. Přišlo mi tedy zapáchající mokrá hrouda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    chybí jedna položka, obchod neodpovídá na moje zprávy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Chybí mi jedná položka, obchod nereaguje na můj email