Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si dárkové krabičky na sklenky, a okamžitě zaplatila objednávku, až večer mi poté přišlo, že údajně krabičky prodávají pouze ke svému sklu, ale nikde to tam nebylo poznamenáno. Peníze mi sice vrátili, ale byla jsem velice zklamaná jejich přístupem, nejdříve mi objednávku potvrdí, a až potom napíší,že je neplatná.

    Reakce obchodu rytiskla.cz

    Vážená paní Vlasto Majerová. To že nemůžete nikde v Klatovech a na internetu sehnat 2 prázdné krabičky, za to opravdu nemohu. A co vůbec nechápu, proč si vyléváte zlost na mně.
    To, že máme pouze pár krabiček ke svému sklu, je fakt, který je psán úplně všude na našich stránkách. Jak u zboží, v kategorii, v otázkách a také v obchodních podmínkách. To že jste jedna z těch, které nečtou, za to nemohu. Tuto informaci jste se musela dozvědět ihned. Já si osobně myslím, že Vás spíš nazlobilo to, že Vám neprodám to co chcete. U nás nabízíme ryté sklo a k tomu, kdo chce, tak i krabičku a to jsem Vám i psal, proč to neděláme. Máme jich prostě málo a není to náš hlavní obchodní produkt. Je mi líto, že je nemůžete sehnat, ale nemusíte si vylívat zlost na nás. A to že Vám přijde automatická odpověď na obchod je běžné. Když jsem si přečetl co jste vhodila do košíku, přesto že nečtete, tak jsem vám poslal slušný omluvný dopis. Vaše nevybíravá zpráva mne také zamrzela, protože se snažíme vyhovět všem. Penízky jsme vám vrátili, tak nechápu vaši zlost.
    Hlavně vám děkuji za těch 10%. Ublížit umí každý, ale přiznat pravdu... Přesto mne mrzí, že jsme vám nepomohli, ale prosím, příště čtěte upozornění!!!
    Bílek Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sklenky přišly a neodpovídaly fotografii ani z50%.Obrovské zklamání...

    Reakce obchodu rytiskla.cz

    Dobrý den.
    Nejprve bych se Vám chtěl moc omluvit za zboží, které údajně neodpovídalo. Bohužel ovšem se nemohu vyjádřit, jelikož není k čemu. Nedostal jsem ani šanci vše bleskurychle napravit. Normální je zavolat, říci co se stalo a u nás se vše řeší bez prodlení. Jsme lidé a kdo nic nedělá, nic nezkazí. Takže bych řekl, že chyba je v tomto případě na obou stranách. Já ovšem nevím, čeho jsme se dopustili. Příště tedy volejte, aby se vše uvedlo do pořádku. Nejste sám. Občas člověk botu udělá. Pomotaly se mi balíčky a zákazníci je potřebovali na svatby. Nebylo zbytí, vzal jsem auto a trochu se projel po republice. Průšvih, ale vyřešil se.
    S pozdravem
    Bílek Petr

    Doplněk:
    Již jsem zjistil pro koho a co se dělalo. Vaši reakci rozhodně nechápu a nesouhlasím. Zakládáme si na ruční výrobě a originalitě, proto žádný výrobek nemůže být zcela stejný. Všude to píšeme a vysvětlujeme a proto jsme i tak vyhledávaní. Pokud chcete strojovou přesnost a dokonalost, musíte si to nechat příště vypískovat. Je zcela běžné, že i v případě, že nemůžeme vyhovět, doporučujeme či odkazujeme jinam. Nikdy nikoho nenecháme na holičkách.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu rytiskla.cz

    Dobrý den pane Ottis,

    Nevím, zda se Vám naše služby či práce zakázka líbila, přesto Vám děkuji za hodnocení do HEURÉKY. Nemyslím si ale, že by naše práce stála za 30%, když jste zboží ještě neviděl..
    Na několika místech píši, / a to i v potvrzovací zprávě o přijetí objednávky /, aby jste počkali s hodnocením až po obdržení zakázky, aby hodnocení mohlo být spravedlivé, jelikož se zboží většinou ještě vyrábí. Termín, který si klient určí sám, vždy dodržíme a věřte, že je to kolikrát opravdu šibenice. Vy jste si určil termín 20.4. a také 20.4. jste si zboží vyzvedl. A 15.4. nám udělíte 30%. Takto se konkurovat nedá a ani spravedlivě hodnotit.
    Jestli Vás tedy mohu alespoň nyní poprosit o dodatečné hodnocení našich služeb a o procenty vyjádření Vaší spokojenosti, aby bylo spravedlivé, budu moc rád a naši klienti poctivě informováni.

    Děkuji a jsem s pozdravem
    Petr Bílek

    http://www.rytiskla.cz
    605561804

    • žádná komunikace !!!!!! Doposud nevím v jakém stavu je moje objednávka a jestli zboží vůbec dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • krásné a neobvyklé rytí skla
    • špatně dokomunikována sklenka na rytí

    uspokojující , ale né dle mých představ

    Reakce obchodu rytiskla.cz

    Jasně, takže děkuji. Vše v poho. Zásilkovnu jsem přestal nabízet, protože občas mne takto vyšplouchne a Luďo se také často diví, že si pro to musí chodit sami. Kazí nám to jméno. Ps: u nás reklamace neznáme, protože se vyřizuje vše automaticky. Táže, vycvakněte nám prosím tu skleničku a pokud je opravdu jiná, zašlu vám tu správnou. A tu špatnou si můžete nechat. A pozdravem Bílkovi sklíčkovi

    -------- Původní zpráva --------Od: Petra Datum: 4.10.2013 Předmět: Re: dotaz

    Takže ještě jednou, proti vaší práci ,klobouk dolů kdo toto umí opravdu obdivuji, máte to zmáklé a rytina byla perfektní,škoda jen té skleničky,ale měla jsem si to dát u vás na webu, servis a rychlost na vaší straně vše v pořádku a ráda vás doporučím kdekoliv......qale ta rychlost od vás se zásilkovnou kdy vy jste v pátek podal balík a mě to došlo až druhý týden ve čtvrtek odpoledna na místo...blbec jsem měla dát jiného dodavatele...... přeji krásný den a klidný víkend Kroupová

    ________________________________________________ ______________ > Od: "Bílek Petr, Broušení a rytí skla," <[email protected]> > Komu: Petra <[email protected]> > Datum: 03.10.2013 21:05 > Předmět: Re: dotaz > Děkuji za odpověď, 1. NÁŠ WEB jE OPRAVDU SPECIFICKÝ. VĚTŠINA WEBŮ NABÍZÍ HOTOVÉ VÝROBKY, POUZE. JEDNODUCHÁ VĚC. U NÁS ALE MÁTE MOŽNOST SI VYBRAT OPRAVDU TO PO ČEM TOUŽÍTE. A DÍKY TOMU, ŽE SE VĚTŠINA DEKORŮ TEPRVE VYRÁBÍ NA PŘÁNÍ , MÁME OBROVSKOU VÝHODU V TOM, ŽE JSME PRUŽNÍ, PŘIPRAVENI ZAREAGOVAT NA JAKÁKOLI PŘÁNÍ KLIENTŮ, POKUD TO TECHNOLOGICKY LZE. TO ZNAMENÁ, ŽE JSME PRO TOTO NABÍDLI HOTOVÉ VÝROBKY. TAM JE VŠE DÁNO. A DÁLE PRO TY, KTEŘÍ SI CHTĚJÍ JAKO VY SVŮJ VÝROBEK VYTVOŘIT, MOŽNOST VYBRAT Z ČISTÉHO SKLA A DOPLNIT ZE ŠIROKÉ ŠKÁLY MOTIVŮ - UPOZORŇUJI VYTŘÍDĚNÝCH. A PRO TY, PRO KTERÉ JE TOTO NESROZUMITELNÉ, JE HNED NA ZAČÁTKU VŠE DO PODROBNA A MYSLÍM SROZUMITELNOU FORMOU POPSÁNO VIZ: http://www.bilekpetr-rytesklo.cz/skloart/eshop/20-1-POSTUP-JAK-OBJEDNAVAT 2. TERMÍNY TERMÍNY JSOU PRO NÁS KLÍČOVÉ, JELIKOŽ SI VŠE DĚLÁME SAMI A JE O NAŠE ZBOŽÍ, A HLAVNĚ PRÁCI DOCELA VELKÝ ZÁJEM. PROSTĚ MÁME NA PILNO. PŘESTO SE SNAŽÍME VŠEM VYHOVĚT. I TĚM / A BEZ EXPRES PŘIRÁŽEK/ , KTEŘÍ TOTO CHTĚJÍ OPRAVDU NA POSLEDNÍ CHVÍLI. MŮŽU VÁM ŘÍCT, ŽE JSME V PRÁCI DENNĚ PŘES PŮLNOC. PROTO PROSÍM VŠECHNY, ABY SVÉ TERMÍNY CO MOŽNÁ NECHALI NA POSLEDNÍ CHVÍLI, ABYCHOM MEZI NIMI MOHLI ÚSPĚŠNĚ KLIČKOVAT. POKUD TOTO STIHNEME DŘÍVE, HURÁ A KLIENT JE PŘEKVAPEN A ČASTO SE TOTO DĚJE.

    3. VAŠE ZAKÁZKA

    A CO SE VAŠÍ ZAKÁZKY TÝČE , NEJSEM SI VĚDOM, NĚJAKÉHO NEDOPATŘENÍ, PÍŠETE NĚCO O MALÉ SKLENIČCE... JEŠTĚ NYNÍ MÁM V HLAVĚ LONG VISKOVKU, VYSOKOU. NEVÍM, V TU DOBU PO MNĚ CHTĚLI MENŠÍ ČTVRHRANNÉ VISKOVKY, JESTLI JSEM TO PROHODIL, TAK JSEM OSEL, ALE NEVÍM. MINULÝ TÝDEN MI NA POŠTĚ PŘEHODILI BALÍKY A NA SVATBY A TOBYL KALUP. JEŠTE TEN DEN JSEM PO TELEFONICKÉM UPOZORNĚNÍ DĚLAL ZCELA NOVÉ, ZNOVU A POSÍLAL Z JINÉ POŠTY A POHLÍDAL SI ADRESY. VŠE DOBŘE DOPADLO, ALE TY NERVY. A INVESTOVAL JSEM DO TOHO NOVÉ ZBOŽÍ A NOVOU PRÁCI A PO NIKOM JSME NIC NECHTĚLI I PŘESTO, ŽE TO NEBYLA NAŠE VINA. TAKŽE, PŘÍŠTĚ, PROSÍM, POKUD JEŠTĚ BUDETE MÍT ZÁJEM A STANE SE TOTO, NEVÁHEJTE, ZVEDNĚTE TELEFON A OBRATEM JE VŠE NAPRAVENO. POKUD NEODMÍTÁTE ZAKÁZKY A SNAŽÍTE SE VŠEM VYHOVĚT, JE MOŽNÉ, ŽE SE NĚKDY NĚCO PŘIHODÍ. OTÁZKA JE, JAK SE KTÉ ONÉ CHYBĚ JAKÁ FIRMA POSTAVÍ. V ZÁSADĚ KDO NIC NEDĚLÁ, NIC NESKAZÍ. / A KOMU JE ZÁKAZNÍK UKRADEN, TEN BRZO SKONČÍ. --S pozdravem Petr Bílek

    http://www.rytiskla.cz

    605561804

    ---------- Původní zpráva ----------Od: Petra <[email protected]> Datum: 3. 10. 2013 Předmět: Re: dotaz

    Proti vaší práci to vůbec nebylo, vaše práce byla odvedena naprosto perfektně, jen mě mrzela ta sklenička, chtěla jsem při našem rozhovoru velkou skleničku či pulitr a přišla malá wiskovka tak proto jinak rytina byla naprosto perfektní, takže v celku cena za celek mě přišla dost velká. 560,- KČ......... kritiku jsem měla ohledně délky doručení..... KROUPOVÁ PS. možná by to chtělo lepší přehlednost int.stránek aby se vám nestávalo, že musíta vybrat něco za zákazníka,když pospíchá,kdybych jí nepotřebovala jako dárek asi bych s díky vrátila,ale ..již se stalo byla to i moje chyba nemá se spěchat a vše dělat na poslední chvíly

    ________________________________________________ _____________ > Od: "Bílek Petr, Broušení a rytí skla," <[email protected]> > Komu: <[email protected]> > Datum: 03.10.2013 16:48 > Předmět: dotaz >

    Dobrý den, jedním z našich kréd je : Za každou cenu spokojený zákazník. Omlouvám se, ale nějak jsem nepochopil vaši vítku v recenzi na Heuréce. Pokud se vám něco nelíbilo, proč jste nás nekontaktovala. Pro nás neuspokojený zákazník neexistuje, Pokud jste s námi byla nespokojena, opravdu nás to mrzí. Je nám spíše líto, že si stěžujete jinde a né u nás.

    Takže s omluvou a pozdravem Petr Bílek