Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jste chcipaci ka taky reklamoval 3 a jak jste meli vtatit prasule tak si vimysleli ze jsem ho polil hajzlove

  • Dnešním dnem pořád na jejích stránkách stoji v parametrech tabletu SENCOR ELEMENT 7.85Q102G že má HDMI výstup, což není pravda !
    Sice mají dobrou cenu, ale zboží možná nedostanete v očekávánem terminu , jako já který jsem nakonec objednávku zrušil, nebo dostanete to co jste nechtěl, protože parametry zboží mohou být falešné ! POZOR !

  • tomas: Dobrý den,
    recenze zde napsaná nás velice mrzí a to i přesto, že se nezakláda na pravdě.
    Mobil byl zaslán do autorizovaného servisu, který má k vyřízení reklamace 30 denní lhůtu. Recenze zde byla napsána dříve, než byla daná reklamace vyřízena. Nutno říci, že autorizovaný servis reklamaci neuznal jako oprávněnou. Zákazník byl o této skutečnosti informován.
    Uznání reklamace nezáleží na nás, ale na autorizovaném servise a za poškozený mobil bohužel nemohou v žádném případě naše slečny na prodejně.

  • Dobrý den,
    recenze zde napsaná nás velice mrzí a to i přesto, že se nezakláda na pravdě.
    Mobil byl zaslán do autorizovaného servisu, který má k vyřízení reklamace 30 denní lhůtu. Recenze zde byla napsána dříve, než byla daná reklamace vyřízena. Nutno říci, že autorizovaný servis reklamaci neuznal jako oprávněnou. Zákazník byl o této skutečnosti informován.
    Uznání reklamace nezáleží na nás, ale na autorizovaném servise a za poškozený mobil bohužel nemohou v žádném případě naše slečny na prodejně.

  • Dobrý den, přítelkyně zakoupila od Mabil Mobil telefon v Havířově v obchodním domě Elán. Telefon byl levnější než v ostatních prodejnách a už víme i proč. Neoficiální dovoz, pochybná kvalita a problémová reklamace. Když jsme reklamovali telefon po 4, ano po čtvrté a žádali odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, dozvěděli jsme se, že musíme vrátit nejen příslušenství, což je v pořádku, ale také původní originální balení! Slečna na prodejně byla velmi arogantní a telefon nechtěla bez té staré papírové krabice převzít. Přítelkyně po pár dnech krabici našla, šli jsme opět reklamovat a při sepisování reklamačního protokolu jsem se nestačil divit. Telefon měl opakovaně problémy s displejem a neregistroval vůbec síť, ani paměťovou kartu, nikdy nespadl a není mechanicky poškození. Prodejce Mabil Mobil opakovaně do protokolu psal věty typu, promáčknutý kryt, jakoby po pádu i když tam nic nebylo. Také místo požadovaného odstoupení od smlouvy, uváděli že žádáme o opravu. Velmi malinkým písmem dole je uvedeno, že zákazník souhlasí s prodloužením reklamační lhůty nad lhůtu stanovenou zákonem atd.. Náhradní telefon na zapůjčení samozřejmě nemají.. Dnes jsem volal s dotazem jak reklamace pokračuje a nic se nedozvěděl. Ještě dnes se obracím s žádostí o prošetření správnosti postupu reklamace na živnostenský úřad v Havířově a také na Českou obchodní inspekci. Mabil Mobil evidentně nerespektuje práva kupujících.

  • Dobrý den, chtěl bych se s Vámi podělit o svou skušenost s prodejnou Mabil mobil na ul.Horní v Ostravě-Dubině. Přítelkyně si od této firmy, ale v Havířově zakoupila mobil SonyEricsson Xperia, asi po měsíci užívání měla prblém, že jí tento mobil spadl na zem a rotbilo se sklíčko krycí displej mobilu. Proto jsme navštívili prodejnu Mabil mobil na Dubině, kde byl vzat tento mobil do opravy. Asi po měsíci se z tohoto obchodu ozvali, že je sklíčko vyměněné, cena byla 1500,-Kč, za tuto opravu. V této době již začali problémy. Toot sklíčko bylo vyměněno asi neodborně, protože se tento mobil asi po měsící užívání v letních dnech zapařil a přestal fungovat. Proto jsme opět navštívili tu samou prodejnu s profesionálním servisem. V prodejně jsme řekli, že mají telefon opravit s tím pokud bude oprava stát více než 500,-Kč mají zavolat a domluvíme se na dalším postupu. Po několika týdnech bylo z této prodejny voláno, že telefon má odrovnanou základovou desku a oprava by stála 3.500,-Kč. Na toto jsem reagovali tak, že jsem opravu odmítli a že si tel. vyzvedneme, což jsem také udělali. Telefon pak ležel několik týdnu doma a já jsemnevěděl, že ho přítelkyně již z prodejny donesla. Když jsem ho pak chtěl vidět tak jsem se zhrozil. Telefon byl poskládaný tak, že na něm neseděli kryty a vipadalo to jako by ho poskládalo desetileté dítě. Telefon jsem tedy vzal a opět jsem ho zanesl do té slavné prodejny s tím, ať to dají dopořádku. Telefon přijali s tím, že až bude hotový tak zavolají. ozvali se po měsíci a telefon opravdu vrátili poskládaný ak jak by měl být, což jsem se tedy jen domníval. Nedalo mi to a pro jsem tel. zanesl do jiného servisu ze kterého mi bylo po jednom dni telefonováno ať se přijedu podívat, že to jsem ještě nevidl. TAk jsem tedy jel a servisák v tomto servisu mi ukázal rozložený telefon, ten můj, a řekl mi že ani on sám toto ještě nevidě. Na telefonu byly předrhané přívody do displeje, byly v tel. vyměněné šroubky za neoriginální, některé šroubky byly jen nasazeny do děr kde byly strhané závity, displey byl tedy zásahem lidí z Mabil mobil na Dubině totálně zničený. Borec z servisu, kde jsem dal mobil naposledy mi tel. opravil tedy až na ten displey a né že byla nějaká porucha na základové sece, tuto chtělo jen vyčistit což mě stálo v tomto servisu 350,-Kč a ne 3.500,-Kč jak chtěli v Mabil mobil na Dubině. Bohužel v Mabil mobil tel. neopravili, ale poničili ještě více než byl, hotoví odborníci. Nakonec jsem se naštval mobil s nefunkčním displeyem jsem zanesl k profíkům do Mabil mobil Dubina, kde mi popřeli i to, že na něm měnili rozbité sklíčko krycí display. Takže kdo chce mít z mobilu koloběžku můžu doporučit Mabil mobil a jejich zázračné metody.

  • Dobrý den,
    na telefon Samsung Galaxy Note jsem narazila na webových stránkách Mallu. Když jsem ho našla i u vás překvapila mě jedna věc. Na Mallu mají napsáno že tento telefon má 8MPx fotoaparát a na vašich stránkách jsem se dočetla že 5MPx. Jedná se o chybu nebo je to nějaká jiná verze Notu?