Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic nepřišlo, info žádné

    Reakce obchodu RychleDodani.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás moc mrzí, avšak v době pandemie máme problém od dodavatelů/výrobců dostat finální termín naskladnění. Kontujte nás na [email protected] a pokusíme se Vaši situaci okamžitě vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.12.2019 jsem objednal sluchátka, dorazily až 21.1.2020, za těchto 39 dní jsem od nich dostal pouze 1 mail a to hned v den objednání, pak už jen sms kurýra že dnes doručí, ať jsem doma. Ovšem tou dobou už jsem zapoměl, že jsem je objednával, nepotřeboval je a nevyzvedl si je, teď po mě vymáhají pokutu 598,- za nevyzvednutí. Hlavně že se jmenují "rychlédodání" koumáci:D

    Reakce obchodu RychleDodani.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. V den objednání nebyla sluchátka skladem, což může způsobit až několikatýdenní zpoždění. Na tuto skutečnost upozorňujeme v prvním e-mailu, který zasíláme na uvedenou e-mailovou adresu. Bohužel přesný termín dodání není možné odhadnout, protože ani výrobce/dodavatel nemá jistotu.

    Snažíme se naše zákazníky průběžně informovat o tom, kdy by mohla být položka znovu naskladněna. Někdy se nám to nepodaří přesně na týdne, což může vést k automatickému odeslání objednávky v den naskladnění.

    Můžete předejít takovým situacím jednoduchou poznámkou v objednávce nebo následnou komunikací. Poznámkou, jako například "Před odesláním nejdříve informujte", zajistíte, že bez Vašeho souhlasu objednávku nezasíláme.

    V minulosti jsme v rámci starého systému měli automatickou kalkulaci náhrad škod pro nevyzvednuté balíčky bez udání důvodu, což bylo zahrnuto i v smluvních podmínkách. Tento postup jsme opustili na začátku roku 2020.

    S pozdravem,
    Rychledodani