Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Neuvádí věci skladem
- Špatná komunikace
Neměli uvedeno zda výrobek který chci koupit mají skladem. Zpětně mě informovali že skladem neměli a že bude dodán do dvou dnů. Po dvou dnech se ozvali že dostali jinou velikost a že mi ji mohou zaslat. Pokud chci ale tu správnou velikost tak musím počkat ještě seky víkend a zašle mi ji výrobce osobně. Jenom ne výdejní místo jak sem chtěl ale kurýrem přímo domu. Tam to ovšem nemá kdo převzít. Tak sem jim odepsal že objednávku ruším a další tři dny se nikdo neozval. A peníze zatím nikdo nevrátil.
Reakce obchodu Rychlé Berle
Dobrý den, pane Miroslave. Velice nás mrzí Vaše špatné hodnocení a nespokojenost s nákupem na Rychleberle.cz
Dovolte nám zveřejnit i náš pohled na celou situaci, která se mírně zkomplikovala.
Zboží, které jste si u nás objednal, bylo označeno jako "skladem u výrobce", což my, jako Rychlé berle nejsme. Hned následující den po vytvoření objednávky, tj. 26. 11. 2024, jsme Vám psali o tom, že Vaše zboží bude doručeno 28. nebo 29. 11. 2024.
V mezičase jsme zboží od výrobce obdrželi a zjistili jsme, že nám do skladu výrobce odeslal sice správný model, ale v kratším provedení, přičemž Vy jste si objednával delší model (výrobce nás o této situaci a chybě z jejich strany informoval e-mailem). Ten den jsme Vás o situaci obratem informovali a nabídli jsme zaslání kratší verze ortézy nebo zaslání správné velikosti a to přímo od výrobce s tím, že pokud půjde od výrobce, lze zaslat zboží pouze kurýrem na adresu (výrobce nenabízí možnost doručení na výdejní místa).
To, že jsme nemohli situaci řešit rychleji bylo ovlivněno tím, že výrobce měl přesně v tuto dobu (28. a 29. 11. 2024) inventuru, tudíž jsme se s nimi nemohli spojit telefonicky, ale přišla nám jen automatická odpověď.
V pátek, 29. 11. 2024 jste ve 14:30 objednávku zrušil a o 3 dny později (v pondělí, následující pracovní den po Vašem zrušení objednávky) nás negativně hodnotíte, což nás mrzí. Jsme přeci jen lidé a veškeré pochybení jsme s Vámi obratem komunikovali.
Finance na Váš bankovní účet vrátíme, ale tento proces si žádá administrativní kroky v interním systému a předání na účetní, která platbu provede. Děkujeme za Vaší trpělivost a přejeme Vám pevné zdraví.
Tým Rychlé berle. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Velmi rychlé dodání a perfektní komunikace.
Velká spokojenost. Obchod doporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání zboží, příznivá cena
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
OBJEDNALA JSEM KOMPRESNÍ STEHENNÍ PUNČOCHY ZN. MEDIVEN, VELIKOST Č. 2 BEZ ŠPICE, II.KAT. POSLALA JSEM OBCHODU EMAILEM OSKENOVANÝ PŘESNÝ POPIS PUNČOCH Z BALENÍ PŘEDCHOZÍCH PUNČOCH, EMAILEM JSEM SE DOTAZOVALA, ZDA MAJÍ DANÝ PRODUKT DANÉ VELIKOSTI NA SKLADĚ, BYLO MI SDĚLENO, ŽE ANO. OBJEDNALA JSEM TEDY PRODUKT NA JEJICH INTERNETOVÝCH STRÁNKÁCH , KDE BYLY INZEROVÁNY PUNČOCHY VE VELIKOSTI Č. 2 SKLADEM. V DOŠLÉM BALÍČKU BYLA VELIKOST Č. 4, TEDY KOMPRESNÍ PUNČOCHY K NIČEMU (DOPLATKOVÁ CENA K POUKAZU ZDRAV. POJIŠŤOVNY 805 KČ). BYLO MI SLÍBENO, ŽE PŘÍŠTÍ TÝDEN MI JE VYMĚNÍ, NEMAJÍ JE NA SKLADĚ. ZÁSILKA DOŠLA 4.9.2024
-
Nedoporučuje obchod
- Už mi nepište0
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Objednávka naprosto nediskrétně zabalená, nebo spíše nezabalená a přímo vystavená všem na očích .
-
Nedoporučuje obchod
Od 12.12. zboží stále nedorazilo.
Reakce obchodu Rychlé Berle
Dobrý den,
omlouváme se nepříjemnou komplikaci. Zboží, které jste objednávala, jsme již v den Vaší objednávky předali dopravci. Bohužel u dopravce došlo k technické chybě a balíček ztratil.
Abychom pro Vás zajistili zboží co nejdříve, nechávám ihned zaslat další kus objednaného zboží, abyste jej měla do nejdříve doma.
Děkujeme.
RychleBerle.cz