• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jestliže jste podle Vás jeden z nej, nechápu, jaký problém by byl sehnad zboží jinde a zákazníka uspokojit.
    • Řeknu Vám proč. Protože zákazník je u Vás až ten poslední, první je mamon, prachy, výdělek.
    • Doufám, že toto bude číst majitel a ne poslední zaměstnanec, který má vše v .......

    Hrubý nezájem o zákazníka, nerozhoduje kvalita poskytovaných služeb, ale kvantita prodaného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • inzeruje zboží skladem, přestože jej nemá
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Například u feedrových špiček Alivio nebylo absolutně popsáno na který typ
    • (AX- 12 let staré , BX nebo CX)
    • jsou vhodné, ani v jakých tvrdostích (OZ) jsou k dostání a ani že se dají koupit s velkými nebo s malími očky !
    • na web. strankach nabizeji zbozi,ktere vubec nemaji. tragedie !

    nedoporucuji!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • inzerované zboží není na skladě
    • vyřízení objednávky trvá dlouho

    Objednané zboží nebylo na skladě. Po telefonickém kontaktu a změně objednávky stále nic nedošlo. Kromě dotazníku na spokojenost s nákupem. Ten byl v poště hned.
    Je to zatím má nejhorší zkušenost s nákupem na internetu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Aktualizece zboží online

    Zboží jsem objednal,protože na jejich stránkách bylo uvedeno,že je skladem.
    Bylo mi oznámeno emailem,že zboží se už neprodává.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Žádné nad rámec ostatních jsem nezpozoroval.
    • Neaktuálnost e-shopu. Pruty jsem tam viděl už několik týdnů jako skladem :(

    ...

    • nedokáže sehnat zboží třeba u konkurence, neuspokojí zákazníka