Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno, nedoručeno.

    Reakce obchodu RUBI PARTS

    Děkujeme za zpětnou vazbu, tak jak jsem již psal do emailu původní zboží došlo poškozené a tudíž jsme Vám jej nechtěli v tomto stavu doručovat, bohužel dodávka nového kusu se zdržela a stále čekáme než přijde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • špatně zabalené a proto rozbité.

    nereklamovala jsem neb jsem stará -84let a nebylo mi dobře

    Reakce obchodu RUBI PARTS

    Mrzí nás že nejste s nákupem spokojená a že kryty kol přišli poškozené, stačilo napsat a situaci by jsme vyřešili. Přeprava zboží je pojištěná, tudíž lze zaslat zboží nové, pokud se při přepravě poškodí. Kontaktujte nás a vyřešíme tuto situaci k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Díl jsem vracel, protože neseděl na můj typ auta. Dosud mi nevrátili peníze a obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu RUBI PARTS

    Dobrý den, bohužel není tomu tak byl Vám odeslán mail ohledně postupu vrácení, ale je bez reakce a čekáme na Vaše vyjádření.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nekompletní překupníci

    Reakce obchodu RUBI PARTS

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že nejste s objednávkou spokojený a chápeme že nekompletní balení dokáže naštvat. Bohužel, tak jak jsme odepisovali na mail a domluvě po tel. , pokud balení nebylo nikde poškozeno, tak se nedá předpokládat že v balení něco bude chybět. Chybějící přísavky k termocloně dopošleme na naše náklady. Přeji hezký den.