Přihlásit se a přidat příspěvek
  • obejdnal jsem si pred tydnem (4.9) zbozi a hned zaplatil, 5.9 mi dopesel emial obejdnavka zaplacena, tyden pote a nic se nedeje, vcera jsem psal email ohledne me objednavky na [email protected] a bez reakce, dnes jsem volal na 601 341 415 a nikdo mi to nezvedl, tak nevim...

  • Koukám, že nejsem sám, komu obchod nevrátil peníze, nechce řešit vadné zboží a lže o tom.

  • Soňa Spáčalová: Dobrý den, prosím o číslo objednávky abych se na to mohl podívat a prověřím to. Díky

  • Vracela jsem zboží už před měsícem, do teď se nikdo nevyjádřil a peníze nedošly, když jsem se konečně dovolala, tak mi nejaký ,,ochotný pracovník '' řekl, že to po měsíci teda předá kolegovi, pochybuju, že peníze někdy uvidím, ikdyž vrácené zboží leží měsíc na prodejně. Kdyby jste napsali aspoň vyjádření, že peníze nevrátìte. Úžasná komunikace když chce člověk u vás reklamovat zboží!!!!!!

  • jargab: Dobrý den, telefony bereme pouze v pracovní době, pokud voláte mimo ni, není nikdo, kdo by telefon mohl zdvednout. Pokud jste zboží vracel, tak Váš požavadek na vrácení zboží bude akceptován a peníze vráceny.

  • Vrátil jsem v 10 denní lhůtě zboží neb nefungovalo a obchod nereaguje na email ani nezvedá telefon.
    Gabriel

  • Danny: Dobrý den, ano, od konce března bude tato služba zavedena. :-)

  • Dobrý den, plánujete někdy v budoucnu zavést platby kartou? Děkuji