• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po třech týdnech zboží stále ještě nedorazilo, přestože mělo být skladem.
    • Volaný účastník není dostupný - jediné, co se dozvíte na zákaznické lince.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace a reakce na maily,dvě telefonní čísla zrušená včetně toho pro dojednání osobního odběru
    • Chtěl jsem se předem objednat do showroomu na Praze 3 - žádná odpověď,nic
    • Objednal jsem si sluchátka,přišel pouze automatický mail z eshopu z 19.10.2022,že budou informovat,přitom sluchátka byla podle eshopu skladem.Dnes 26.10.2022 a vůbec nic.
    • Klientský servis v otevírací době sice vyzvání,ale marné.

    Sice od září 2022 je zrušená kamenná prodejna,ale kancelář snad nějakou mají.Alespoň nějaká reakce,že osobní odběr nelze?Na justice.cz všechno v pořádku,zatím.Ani webmaster nereaguje,že je problém?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce po týdnu
    • podvodníci s důvěryhodnými stránkami

    nereagují na telefony, uvedené emaily se vrací nedoručené, je to klasický podvod od A-Z

  • Obchod nereaguje, objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po slibu opět zboží neprislo

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den. Rádi řešíme spokojenost našich klientů i problematiku dostupnosti zboží v současné době zcela a na rovinu. Bohužel původní objednávku, kterou jste si nepřevzal při doručování zásilky, se nám po 10 dnech vrátila zpět. Po dalším rozhovoru a založení nové objednávky, bylo již zboží v dané barevné variantě vyprodané a není dostupné do dnešní doby. Proto jste vámi objednané zboží prozatím neobdržel. Chápeme, že všichni chtějí vše hned. Ale v současné době v rámci celosvětové dostupnosti bohužel v rámci běžných termínů dodání není vše zcela optimální. Proto zcela jasně i v termínech dodání na našem webu rstore.cz u tohoto produktu uvádíme dostupnost "Informace na dotaz", bez konkrétního termínu doručení.
    Děkujeme za pochopení

    Zdenek Pich správce e-shopu RSTORE

  • Zboží jsem objednal před cca 1 měsícem. Dodnes jsem zboží neobdržel a ani žádné vysvětlení či omluvu ze strany obchodu:-(

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Děkujeme za vaši recenzi a těšíme se na další možnou spolupráci. Dočasné nedostatky funkčnosti našeho obchodu v rámci personálních změn jsme již v tuto chvíli definitivně vyřešili v náš prospěch i trvalé spokojenosti našich stávajících i budoucích klientů.
    Přijměte prosím tímto alespoň naši omluvu.

    Zdenek Pich správce e-shopu RSTORE

    • Zadna
    • Nabizi zbozi ktere nemaji.

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Děkujeme za vaši recenzi.

    Jaroslav Kučera správce e-shopu RSTORE

  • Na Slovensko nedoručuje. Prekvapilo ma to. Stretol som sa s týmto prvýkrát. Z Česka mi doručili doteraz všetko. Dokonca aj kompletný bicykel.

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Vážený pane Bluska,

    nerozumíme tomu, proč nás negativně hodnotíte a ještě k tomu nás nedoporučujete? Jenom na základě faktu, že na Slovensko nedoručujeme a ani tuto možnost nenabízíme.
    To, že jste se s tím zatím nesetkal, přeci neznamená, že se jedná o nějakou samozřejmost?
    My, jako RSTORE dodržujeme obchodní smlouvy i pravidla v rámci distribuce a prodeje výrobků BOSE v České republice. Slovensko má své vlastní zastoupení BOSE i distribuční síť, o kterou se stará Basys.sk. Z toho vyplývají i jejich povinnosti v rámci obchodu. Své stížnosti tedy prosím směrujte na zastoupení Bose Slovensko i svou poptávku po příslušenství, které jste našel na našem eshopu.

    Děkujeme za pochopení a jsem s pozdravem,
    Jaroslav Kučera správce e-shopu Rstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po > měsíci přišla e-mailová notifikace o stornování objednávky.

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den,

    je nám líto této situace, která vznikla nedopatřením a nepozorností našeho kolegy. Provedl jste předobjednávku na začátku srpna na nová sluchátka Bose Noise Canceling Headphones 700 Silver, která nebyla a stále nejsou skladem. Bohužel na dodání sluchátek stále čekáme a termín dodání není potvrzen.
    Kolega se v pondělí pustil do stornování všech nevyřízených objednávek, které se nám nahromadili během letních prázdnin a omylem stornoval i tu vaší.
    Napsali jsme vám omluvu na emailem, kde jsme vám navrhli i kompenzaci za vzniklou situaci.

    Děkujeme za pochopení a jsem s pozdravem,

    Jaroslav Kučera správce e-shopu RSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho se nic nedělo a tak jsem objednávku zrušil

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den, pane Trachto,
    je nám velice líto, že nás takto hodnotíte, protože vaše osobní veřejná recenze i hodnocení našeho obchodu RSTORE jsou zcela zavádějící a zkonstruovány na základě neopodstatněných skutečností.

    Vytvořil jste si objednávku s on-line platbou přes platební bránu (on-line platba kartou nebo bankovním převodem), kterou jste nerealizoval. Přesněji neuhradil a určitě jste si všiml, že tato platba nebyla z vašeho účtu odepsána. Tím pádem vaše objednávka zůstala nedokončená - bez úhrady vámi zvolenou platební metodou. Takto nedokončená objednávka je dále systémově, ale i právně považována jako neuzavřená objednávka mezi vámi a naší společností.

    Je to asi stejně jako když v samoobsluze vyskládáte vámi vybrané zboží na pás u pokladny, pokladní vám ho namarkuje a vy po té nezaplatíte. Také si nic z obchodu neodnesete a pokladní musí váš nákup následně stornovat.

    Jestliže došlo k chybě na vaší straně v průběhu procesu uzavírání objednávky / platby, mohl jste nás dále kdykoli kontaktovat a zjistit stav i další možnosti uzavření vaší objednávky. Ani jedno z toto jste neučinil, ale přesto vše nás dále negativně hodnotíte a ještě k tomu veřejně haníte jméno i dlouhodobě budovanou spolehlivost našeho úzce specializovaného obchodu RSTORE v očích návštěvníků a našich potencionálních zákazníků, kteří se rozhodují a chtějí si vybrat a nakoupit produkty BOSE ve spolehlivém obchodě na HEUREKA.cz.

    Přejeme Vám hezký zbytek dne,
    Jaroslav Kučera správce eshopu Rstore.cz.

    • Dostali zaplaceno..nic neposlali a nekomunikují..

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den,
    dovoluji si reagovat na vaší negativní recenzi, kterou vnímáme jako zavádějící.

    Objednal jste si zboží, které není skladem s upřednostněním platby přes zálohovou fakturu, kterou jste ihned zaplatil. Peníze nám dorazily, ale nikde jsme neslibovali, že ihned po připsání peněz vám pošleme zboží, které není skladem.
    Po zhruba pěti dnech dnech (včetně víkendu) od vytvoření objednávky a připsání peněz na náš účet jsme s vámi hovořili po telefonu a snažili jsme se vám vysvětlit, že jste zaplatil zálohovou fakturu na zboží, které není skladem a nabídli vám v případě trvání na okamžitém dodání, že vám peníze pošleme zpět na váš účet. To jste odmítl s tím, že si počkáte na dostupnost objednaného zboží.

    Od té doby neuběhl ani týden a vy jste nám napsal toto negativní hodnocení i přes naše výše uvedené vysvětlení a komunikaci.

    Po včerejším tel. hovoru jsme se společně dohodli, že pokud nám zboží nedorazí do konce tohoto týdne, peníze vám pošleme zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení a jsem s pozdravem, Jaroslav Kučera správce eshopu Rstore.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Nekomunikují... Píšu potřetí, že udělali chybu ve faktuře, potřebuji novou, zatím bez odpovědi... Jen kvůli svátečním náporům mám pochopení, ale asi bych už podruhé nenakupoval...Co bude, kdybych nedej bože reklamoval apod.?

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den, ano máte pravdu, že jsme na vaše emaily nereagovali okamžitě. Opravenou fakturu jsme vám již poslali.
    Při vyřizování objednávek si kolega nevšiml vaší poznámky, že se vám nepodařilo zadat fakturační údaje do kolonek standardního objednávkového formuláře v našem e-shopu a napsal jste je extra do poznámky objednávky a systém objednávku převzal v rámci zadaných dat rovnou do faktury a dalších navazujících dokladů včetně expedice, proto při kontrole fakturace původně nenašel žádnou chybu.

    Dnes jsme nechali pro jistotu naším dodavatelem eshop řešení prověřit vámi deklarovanou problematiku nemožnosti zadávání dat do registračního formuláře při nákupu a o několik hodin později nám písemně potvrdili dle provedené komplexní datové diagnostiky, že je vše zcela v pořádku a při registraci nákupu systém nevykazuje za poslední dva měsíce vůbec žádnou chybu v možnostech i předávání dat do našeho obchodního systému.

    Co se týká případných reklamací produktů BOSE ve vaší další možné otázce hodnocení - tak ty spadají přímo pod náš příjem na servis a jsou zpravidla řešeny do 2 pracovních dnů po doručení, nebo je reklamace vyřešena ve většině případů okamžitě při osobní návštěvě v době co si vychutnáte třeba vynikající kávu pro vás připravenou, dle vašich požadavků. V ostatních složitějších případech reklamace skrytých vad reagujeme do max. 7mi dnů po jejich odborné diagnostice a zjištění.

    Snažíme se v této předvánoční době především a co nejrychleji odbavit a okamžitě expedovat všechny došlé objednávky, doručovat je z většinové části ještě stále do druhého pracovního dne a také zároveň uspokojovat příchozí zákazníky, dle jejich konkrétních požadavků i v našem úzce specializovaném BOSE kamenném obchodě v Praze. V tomto současném shonu jsme tuto věc přehlédli a ještě jednou se za naše pochybení omlouváme. Dnes řešíme a odpovídáme cca. na 90 mailů (nemluvě o telefonech) pouze v rámci poradenství, servisu a dalších dotazů ohledně produktů BOSE denně i za ostatní prodejce, protože se stále zákazníkům, kteří se na nás obrátí snažíme vyhovět.

    Tímto naším vyjádřením předem děkujeme za vaše další možné pochopení stavu řešení a doufáme, že je nyní vše v pořádku a jste s vámi objednaným zbožím, doručeným hned následující pracovní den po vaší objednávce plně spokojen.

    V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím v tomto předvánočním období pro urychlení odpovědi vašeho dotazu kontaktujte nejen emailem, ale i telefonicky.

    S pozdravem, Jaroslav Kučera správce eshopu Rstore.cz.

    • Žádná komunikace.

    Hodnocení délky dodací lhůty jsem omylem ohodnotil 10%. Bohužel to nešlo přepsat na nulu..... NIC MI NEDORAZILO!

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den, pane Kohoute,
    je nám líto, že nás takto hodnotíte, protože Vám nemohlo ani žádné zboží dorazit. Objednal jste si zboží, které nebylo skladem a kde byl uveden předpokládaný termín dodání 30 dnů. Vaší objednávku jste provedl v neděli 12.3. 2017.
    I přesto, že máme zboží objednané několik týdnů, bohužel nemáme žádnou informaci ze strany Bose, kdy zboží dostaneme. To nás samozřejmě neomlouvá, ale taková věc se občas přihodí, že čekáme i několik měsíců na objednané zboží u konkrétního produktu, aniž bychom to mohli jakkoliv ovlivnit a zákazník je samozřejmě po právu rozhořčen a chce své zboží co nejdříve.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kdykoliv kontaktovat.

    S pozdravem,
    Jaroslav Kučera správce eshopu Rstore.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán výrobek v černé barvě a dorazila bila varianta. Nic moc jako dárek k Vánocům.

    Reakce obchodu Rstore.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se velice omlouváme za námi způsobené potíže v rámci plnění Vaší objednávky o kterém jsme se dozvěděli bohužel až z vašeho hodnocení kvality a následné recenzi našeho obchodu na Heureka.cz.
    Samozřejmě nabídka výměny doručeného bílého provedení výrobku BOSE oproti vámi objednanému černému provedení je z naší strany dále možná.
    Již více než 20 let jsme úzce specializovaný obchod i dodavatel výrobků BOSE na Českém trhu a proto nám na dobrém obchodním jménu naší společnosti a předností výrobků značky BOSE dále skutečně záleží.
    Věřte, že toto konkrétní pochybení vzniklé při finálním zpracování objednávky a kompletaci zásilky pro odeslání zboží na vaši adresu v našem expedičním skladu v rámci hektického předvánočního období, nás velice mrzí.
    V případě vašeho dalšího zájmu, nebo nákupu Vám tuto námi způsobenou chybu rádi vykompenzujeme, tak jak jsem Vám osobně slíbil v našem dnešním tel. rozhovoru.
    V rámci jakýchkoli dalších dotazů z vaší strany pro řešení této problematiky, nás prosím s důvěrou kdykoli kontaktujte.

    Děkuji za vaše pochopení,

    Jaroslav Kučera
    správce obchodu Rstore.cz