Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • až doteď žádné potíže
    • Žádná komunikace od dopravce a krom potvrzujícího emailu od obchodu

    Nevím co se stalo došlo mi jen potvrzení objednávky od obchodu jinak NIC.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace s odpovědnou osobou, snaha problém vyřešit

    Víc než měsíc dodací lhůta, faktura dodána po komplikacích. Nevím, zda nebyla poslána či zda nedorazila. Na opětovnou žádost však odeslána okamžitě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Absolutní nespokojenost, nejen že jsem obdržel rozbitou věc, ale ještě na její výměnu budu čekat přes mesíc, jen kvůli tomu, že ani nejsou schopní produkty z číny zkontrolovat. Po komunikaci po emailu mi pan bez ostychu poradil koupi další věci, že prý aspoň budu mít náhradní... Právě přišli o zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatně sestavené díly, dáváte rám co máte zrovna na skladu. Mám drona za 5k jak drátěnku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    necitaju poznamky, neberu telefon

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá doba dodání zboží

    Nemůžu se dočkat objednaného zboží už 11 dní. Přitom je na skladě. Tedy podle Eshopu.

    Fejtek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ziadne vyhody nema
    • nie je mozne objednat a poslat slovenskou postou co by bolo dobre pretoze mam velmi zle skusenosti z kurierskymi firmami

    obchod a sluzby su vyborne ale nie je moznost dorucenia postou formou dobierky,nemozem viacej hodnotit.Tovar som objednal ale mi neprisiel.Tovar nie je mozne objednat telefonicky co by zrychlilo.

    Reakce obchodu Rotorama.cz

    Dobrý den,

    Vážíme si Vaší zpětné vazby a je nám líto, že se nám nepodařilo vyhovět Vašim požadavkům. V současné době využíváme pro doručování zásilek službu GLS, která garantuje doručení do druhého dne od podání zásilky v rámci ČR a dle slov většiny zákazníků odvádí velmi dobrou práci jak u nás, tak na Slovensku. Forma dobírky na Slovenko je běžně využívaná platební metoda – ve Vašem případě jste v objednávce měl vyplněný stát ČR, město Bratislava a měna Euro – systém Vám nenabídl možnost dobírky, protože si myslel, že budete platit eurem v rámci České Republiky. O stornování zásilky jste byl informován jak při komunikaci přes náš helpdesk, tak automatickým emailem při stornování objednávky. Děláme vše pro to, abychom zákazníkům nabízeli co nejkvalitnější služby, občas se však chybička vloudí, i když v tomto případě jsme přesvědčeni, že nebyla na naší straně. Věříme, že v případě Vaší další objednávky budete s našimi službami spokojený.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Rotorama team