Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobrá komunikace, problém se snažili ihned vyřešit.
    • nedorazilo správné zboží.
    • o dárek zdarma jsem si musel říct, řidič si ho chtěl asi nechat.

    obchod kromě doby dodání v pořádku
    doprava velmi špatná

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Po pozorném přečtení je vlastně vše v pořádku. Hezké svátky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace.

    Dlouhá dodací lhůta, zboží je zaplacené od prvního dne, ale stále není dodáno.Jediná a poslední zpráva byla, že peníze převzali. Zatím nic moc. Ale třeba změním názor až zboží konečně dorazí.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den paní Hano, děkujeme za recenzi. Vyrábíme Vám zboží na zakázku a tudíž se musí kompletně vyrobit a jak píšete, informovali jsme Vás jak o přisání peněz, tak o dodací lhůtě a Vy přesto napíšete, že nedoporučujete obchod. Nevím, jak lépe se chovat, než tak jak se chováme, ale respektujeme že zákazník má vždycky pravdu. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodací lhůty
    • špatné informování zákazníka

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Většinu zboží ve standardních rozměrech máme skladem, ale i tak se stane, že se zboží vyprodá a musí se čekat na výrobu nového. Většinou výroba nepřekročí 10 pracovních dnů!! Zákazník je vždy průběžně informován, protože nás systém hlídá, takže každý zákazník ví, kdy mu zhruba zboží dorazí. Nehledě na to, že zvedáme telefony, odpovídáme na e-maily a navíc nás můžete kdykoliv v pracovní době navštívit. Hezký den Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Doprava

    E-shop jako samotný se mi líbí co je ale hrozné je doprava a hlavně balení zboží. Zboží bylo pouze zataveno ve fólii tudiž dorazil rošt celý špinavý, poškrábaný a rohy byly úplně otlučené.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Za vzniklou situaci se omlouváme a s dopravcem si to vyřídíme. Zboží balíme tak, aby nedošlo k poškození, špinavá fólie neznamená špinavý rošt a na rohy roštu dáváme gumové patky, které zabraňují poškození rohů. Nicméně i tak se omlouváme, pouze nás překvapilo, že jste nám nedala nic vědět a vše se dozvídáme až zde z hodnocení. Nicméně věříme, že se zbožím jste spokojená. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prekvapilo me, ze pri objednani konkretniho zbozi od urciteho vyrobce (Ahorn)jsem automaticky dostal a bez zeptani mi bylo vyfakturovano, jine zbozi od jineho vyrobce ("rosty.cz"). Prodavaji se divil, na cem se vlastne pozastavuji, ze pry dostavam lepsi a drazsi zbozi za stejnou cenu. Ikdyby to byla pravda, o cemz pochybuji, me predstavy o eshopech se trochu lisi, a kdyz si vyberu konkretni typ od konkretniho vyrobce z nejakeho duvodu, ocekavam, ze ho automaticky dostanu az si zbozi prijedu vyzvednout.
    Ne jako v tomto pripade, obchod nedoporucuji.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Náš pracovník Vám chtěl vyjít vstříc v rychlosti vyřízení a nabídnul Vám dražší zboží, které bylo skladem za cenu Vašeho vybraného levnějšího výrobku, dle Vaší reakce lze vyčíst, že postupoval špatně a Vy jste si odnesl dražší zboží v ceně levnějšího a díky tomu obchod nedoporučujete. Ano, máte pravdu, je to špatně a pracovníkovi to vysvětlíme. Přesto pokud trváte na vydání levnějšího zboží, stačí napsat a my Vám zboží okamžitě vyměníme. Hezký den Rosty.cz

    • Nekorektnosť dodavky vodiťč nevie čas dodania a ma blokuje cely deň nevie povedať o koľkej pride

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Děkujeme za hodnocení. Jedná se o záležitost smluvního dopravce, který Vám veze rozměrné zboží na Slovensko. Samozřejmě se budeme informovat o průběhu doručení zboží, ale zatím jsme nezaznamenali až takhle negativní reakci. Hezký den

    • Jak mohu hodnotit, když zboží nebylo dodáno, ptejte se po 18. Prosinci
    • Zboží ma byt doručeno 18. 12. dosud nebylupřesnen přesný termín.https://www.facebook.com/jaja.haskova/posts/634253076618239

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Obchod se "nedoporučuje", protože jsme Vám vyšli vstříc a zboží Vám dovezeme ve Vašem požadovaném termínu, kdy máte volno a to je 18.12. V tomto předvánočním shonu také přejeme Hezké Vánoce a navíc využiju toto hodnocení ke konstatování, že letos doručíme všechno zboží do Vánoc. Hezké svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Některé zboží je z asi pochopitelných důvodů na objednávku, která je ovšem podmíněna uhrazením alespoň zálohy. O tomto faktu se ale nedozvíte ani z hlavní stránky produktu, ani vás to nezastaví nikde v průběhu vyplňování objednávkového formuláře, ale zjistíte to někde na konci titěrné záložky s technickými informacemi. O čemž se dozvíte, když vám přijetí objednávky zamítnou až do doby zaplacení zmiňované zálohy. Nepříjemná situace, na kterou by měl být zákazník předem řádně upozorněn.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, recenze pro nás slouží k motivaci a zlepšení služeb nebo výrobků, proto jsme velmi rádi, když je recenze oprávněná a skutečná a vždy oceníme, když nám zákazník dá recenzi a pod ní se podepíše, od takového zákazníka víme, že je recenze oprávněná. Recenze, kde nás zákazník NEDOPORUČUJE je většinou anonymní a většinou nesmyslná, zákeřná a pomlouvačná. Nicméně pojďme k věci, pokud zákazník po nás požaduje výrobu na zakázku (nestandardní rozměr nebo barvu), tak bereme před výrobou zálohu nebo platbu předem, vše máme dostatečně popsané v záložce "Atypické rozměry", navíc zákazníka obratem o této skutečnosti informujeme telefonicky a emailem a ještě jednou s ním procházíme rozměry, aby zbytečně nedošlo k chybě v zadaném rozměru, za to nás zákazníci velmi chválí a tento přístup oceňují. Výroba na zakázku u nás probíhá normálně a máme již hodně spokojených zákazníků. To co jsem si zde v této recenzi přečetl je pouze podlý útok, bohužel nám z neznámé příčiny. Rosty.cz se chovají a konají na základě solidnosti a poctivé práce a ostatní recenze jsou toho důkazem. Za Rosty.cz Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • minimum zboží skladem oproti nabídce
    • nepřesné termíny dodání - u položky skladem je uveden termín dodání 1-5 dnů. Zboží však vyexpedovali až za 10 dnů a neinformovali zákazníka o zdržení.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den Lindo, děkujeme za recenzi. Vaše recenze mě osobně překvapila, protože jsem Vám osobně lamelový rošt v rozměru 140x200cm přivezl, navíc v termínu, který Vám vyhovoval (Praha) a vynesl díky váze a rozměru do 4 patra bez výtahu, za to jste mi nesmírně děkovala. Jde vidět, že poděkování dle recenze bylo opravdu upřímné... Rosty.cz

    • žádná
    • Nekomunikují

    Nekomunikují, nedodali ani za 14, přestože slíbili, že zboží je skladem a odesílají, po každé slibovali do konce týdne vám zašleme.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Ještě dodatečně se omlouváme, ale Vámi vybrané matrace se vyprodaly, ale nové byly už na cestě k nám, telefonicky jsme Vám slíbili, že matrace budete mít do konce tohoto týdne a svůj závazek jsme splnili. Škoda, že jste nepočkala s hodnocením o jeden den, jistě by bylo s jiným výsledkem, ale to už se nedá nic dělat :-). Každopádně děkujeme za důvěru a přejeme Vám hezké spaní na nových matracích. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Normální zásilkový obchod
    • Špatná komunikace při řešení problémů.

    Obchod funguje normálně,pokud prodávají.Vznikne li však nějaký problém ,například vrácení zboží ,tak nastanou potíže.Na uvedená tel. čísla musite volat opakovaně a když se konečně dovoláte,tak zjiste,že ten s kterým mluvíte o tom nic neví a musíte zavolat později až tam bude ten správný člověk.V mém případě šlo o to ,že jsem chtěl vrátit matraci s tím ,že si objednám novou(dražší) a až mi tu novou přivezou pošlu jim tu první jejich přepravcem zpátky.Respektoval jsem i to,že novou matraci by mi přivezli až by se jim to hodilo.To byl ovšem pro obchod velký problém a mailem mi poslali zprávu ,že věc se vyřizuje.Protože se vak nic nevyřídilo matraci jsem poslal po dohodě s pracovníkem obchodu zpět.Tam však zásilku nepřevzali kvůli jejímu požkození,takže já nyní řeším reklamaci s poštou.Pro ty ,kteří by se do podobné situace dostali radím ,ať při vracení zboží do 14 dnů nejprve zašlou písemnou výpověď a teprve potom pošlou zboží.Prodejce se pak nemůže vymlouvat ,že zboží není jeho a případné reklamace si musí vyřešit sám. Končím tím,že v tomto obchodě již nikdy !

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Děkujeme za hodnocení. Jediný problém je v tom, že jste zboží při vrácení dostatečně nezabalil a došlo k poškození při přepravě zboží Českou poštou. Zničené zboží nepřebíráme. To, že jste zboží dostatečně nezabalil a bohužel došlo k poškození zboží při transportu poštou není naše vina a ani to neumíme ovlivnit. Chápeme Vaše rozčílení, ale z naší strany jste dostal 100% servis, zboží jsme Vám doručili v pořádku vlastní dopravou a navíc jsme Vám nabídli i možnost výměny matrace přímo u Vás doma v rámci naší dopravy a našich nákladů. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo druhý den označeno jako připravené k expedici. Obchodník ovšem druhý den zavolal, že zboží bylo bohužel prodáno obchodníkem v obchodě a příjde proto až příští týden. Příští týden je už minulostí a zboží stejně nedorazilo. Komunikace směrem z obchodu na toto téma taky žádná neproběhla. Uvažuji o zrušení objednávky.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, které moc nechápeme. Zboží bylo opravdu vyprodané, což se v obchodě někdy stane, obratem jsme se Vám omluvili a o skutečnosti Vás ihned telefonicky informovali a požádali Vás o náhradní termín dodání, který jste akceptovala. V pátek bylo zboží připravené k expedici a v pondělí jsme Vám ho měli dovézt, bohužel Vy napíšete v sobotu toto hodnocení, které opravdu zamrzí, protože v telefonu jste vše chápala a měla i porozumění. Pokud budete chtít cokoliv řešit jsem Vám všem plně k dispozici na mobilu 605 900 100. Kamil Ševěček majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Děláte si legraci?Před 10-ti dny jsem vytvořila objednávku a ani po 2 urgencích se nikdo neozval,jestli to vůbec zaregistrovali!!!!!!!!!!!!!!!
    • Děláte si legraci?Před 10-ti dny jsem vytvořila objednávku a ani po 2 urgencích se nikdo neozval,jestli to vůbec zaregistrovali!!!!!!!!!!!!!!!

    Děláte si legraci?Před 10-ti dny jsem vytvořila objednávku a ani po 2 urgencích se nikdo neozval,jestli to vůbec zaregistrovali!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Vybrala jste si, že si zboží "osobně vyzvednete" u nás ve skladu. Zboží jsme obratem připravili k vyzvednutí o čemž jste byla e-mailem informována obratem po objednání (e-mail obsahuje adresu, výši slevy za osobní odběr a kontakty včetně otevírací doby). Stačilo si pouze dojít k nám do skladu a zboží jste mohla mít ten den (i bez objednání, neboť náhradní lamely máme běžně skladem). Telefony zvedáme a navíc reagujeme i na e-maily. Vaše hodnocení nechápeme, protože chyba v tomto případě není na naší straně. Nicméně i tak Vám přejeme hodně zdraví a štěstí, protože svou práci děláme na 100% a bohužel i přesto jme krátci na tento typ hodnocení, kdy si zákazník záměrně vymýšlí nesmysly. Za Rosty.cz Kamil Ševěček

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široký sortiment roštů, některé v akci
    • obchod prezentuje určitý rozměr roštů, následně dodá jiný než objednaný rozměr

    V tomto obchodu bych již nikdy neobjednávala, vzhledem k výše uvedenému problému, který je pro klienta velmi matoucí. Pokud objednám rozměr roštu 85x195 cm a tento rozměr je mi písemně potvrzený, je logické že dostanu objednaný rozměr. Proč se něco jiného nabízí a potvrzuje a něco jiného dodá? Navíc jsem byla přesvědčovaná, že mi tedy vyrobí atypický mnou požadovaný rozměr, přitom na webu firmy se tento rozměr vede jako typický?
    Nemusíte mi odpovídat, již jsem tuto záležitost konzultovala s pracovníkem firmy a následně s majitelkou a nepochodila jsem. Manžel musel upraovvat postel tak, aby se chybně dodané rošty mohly použít.
    Květa Nechvílová, Medlešice

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den paní Nechvílová,
    děkujeme za hodnocení, jak již víte je těžké Vám něco vysvětlit, Vaše povaha nepříjímá argumenty a tak využiju Vaší reference k osvětě pro lidi, kteří uvažuji o koupi roštu a konkrétně si vemu Váš příklad: Postel má vnitřní rozměr 195x170cm (převážně se jedná o starší postele), do postele tedy požadujete 2x lamelový rošt 195x85cm a zde je kámen úrazu, aby rošty do postele vešly, musí být o 1cm užší a cca 5cm kratší (v technickém popisu je přesně napsáno, cituji: "Skutečná velikost roštu je vždy o 1 cm užší a 5 cm kratší než uvedený rozměr pro správné uložení roštu do rámu postele."). Rošt v přesném rozměru 84x190cm do postele padne, matrace ho ukotví a zákazník je spokojený, tak to naštěstí vždy dopadne. Ale ještě se vrátím k Vaší referenci, aby i zákazník, který se nyní rozhoduje věděl, že přece jen se chováme poctivě. Jakmile jste mi volala, že rošt nemá objednané rozměry, snažil jsem se Vám to vysvětlit, marně. Proto jsem Vám nabídnul výrobu na zakázku v přesném rozměru 85x195cm bez navýšení ceny, marně. Dále jsem Vám nabídnul stáhnutí roštu a vrácení peněz, marně. A proč vše bylo marné? Protože manžel už vložil rošty do postele a ony pasovaly! Nyní spíte na našich roštech a jste věřím spokojená, pouze Vaše ego Vás nutí napsat negaci, protože jinak byste přiznala, že máme pravdu. Já Vám na rozdíl od Vás budu přát hodně zdraví a štěstí a dokonce věřím, že se k nám opět časem vrátíte, přece jen vyrábíme krásné a kvalitní zboží. Vy to už dneska víte a proto ho používáte. Zdraví Vás Kamil Ševěček Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • bohatý výběr
    • Nabízí zboží, které není schopen dodat

    Problém je,že objednávku obchod potvrdí a záhy ji zruší z důvodu, že je vyprodána. Byllo by serioznější, by obchod v takovémto případě zboží nenabízel.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Zboží, které nenabízíme, Vám nemůžeme prodat, ani kdybychom moc chtěli, proto jsme objednávku byli nuceni zrušit o čemž jste byl informován. My dle nabízeného sortimentu prodáváme matrace, lamelové rošty a postele. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • přehlednost obchodu
    • velký výběr
    • zboží v akcích
    • dobré ceny

    v obchodě jsem zakoupila velmi výhodně set matrací (1+1), matrace jsou velmi kvalitní a byly za bezkonkurenční cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vše v pořádku až na to že jsem si objednal roštové nahradní lišty na míru, a přišli mi přesně ty nezkrácené. Lišty jsem si sice zkratil sám, ale v tom případě nerozumím nabídce obchodu míry na zakázku. Určitě zvážím další nákup, chtěl bych se vyvarovat dalším nedorozuměním. V tomto případě to bylo zanedbatelné, ale vzhledem k tomu že to byl můj první nákup, budí to špatný dojem. Nevím jak by to vypadalo kdybych si zakoupil jiný, složitější produkt.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den pane Grohmanne, děkujeme za reakci a objednávku. Nechápu Vaše nedorozumění, když vše proběhlo v pořádku a vše je dle popisu u zboží (text u produktu "Náhradní lamely neděláme na zakázku, ani lamely nijak neupravujeme (délka, barva atd.)", je to z důvodu, že pokud lamely upravíme a zákazník si je nevyzvedne, lamely můžeme vyhodit do koše). Věříme, že i nadále budete důvěřovat našemu obchodu Rosty.cz, protože se velmi snažíme, aby zákazník byl spokojený. Pokud se Vám něco nebude zdát kontaktujte přímo mě, obchodního ředitele Kamila Ševěčka 605 900 100. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod ma siroky vyber
    • prehladnu stranku
    • dobre informuje o priebehu objednavky
    • Na stranke obchodu som si mohol zvolit platbu prevodom, aj ked som uviedol, ze som zo Slovenska. Problem bol, ze obchod nema na stranke uvedeny IBAN a SWIFT, ktore su potrebne na medzinarodne platby.
    • Dalsia nevyhoda je pridrahe postovne na Slovensko, ktore ma stalo viac ako samotny tovar.
    • Najvacsi problem vsak je, ze nahradne lamely do rostu, ktore som si objednal boli ovela kratsie ako sa uvadza na stranke a preto su nakoniec do mojho rostu nepouzitelne. Na stranke sa uvadza nasledovne:
    • "Lamela šířka cca 5,5cm
    • (skutečná velikost je délka cca 99cm, lamely si můžete dle potřeby zkrátit, šířka cca 5,2cm a výška cca 0,8cm)"
    • "Protože se lamely dají jednoduše upravit (zkrátit), lze je použít pro širokou škálu rozměrů (rošty šíře 70/75/80/85/90 a 100cm)."
    • V skutocnosti mi prisli lamely, ktore maju delku iba 89,5 cm.
    • Tovar chcem preto reklamovat a dufam, ze moja skusenost s tymto obchodom bude nakoniec predsa len pozitivna.

    Ak obchod uspesne vybavi moju reklamaciu a vymeni mi rosty, za tak dlhe ako su uvadzane na stranke tak mozem tento obchod kludne odporucit dalej.
    Nie je velmi vyhodne objednavat zo Slovenska a to hlavne lacnejsie polozky, koli vysokemu postovnemu. Pravdepodobne to, ale nie je problem na strane obchodu, ale sadzobniku Ceskej Posty.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den pane Svetiku, děkujeme za reakci a pouze konstatujeme, že vše již proběhlo k Vaší naprosté spokojenosti. IBAN a SWIFT jsou uvedeny v Obchodních podmínkách a nebo se stačí zeptat e-mailem na [email protected], kde obratem podklady pro platbu poskytneme. Náklady na dopravu na Slovensko jsou samozřejmě větší než v ČR a i když se snažíme matrace, rošty a postele na Slovensko vozit vlastní dopravou u menších zásilek používáme smluvní partnery a ti si samozřejmě za dodání na Slovensko nechají zaplatit. Každopádně se snažíme zákazníkům se Slovenska vyjít maximálně vstříc, ale je to většinou o individuální domluvě, což už spousta zákazníků se Slovenska ví. S pozdravem Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stršlivě dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu, ale při výrobě na zakázku je vždy čekací doba delší než 10 dní. Dobu výroby vždy individuálně konzultujeme se zákazníky a smluvní doby dodržujeme. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • siroky vyber
    • neznam