• Termín dodání takto jednoduchého výrobku je neúměrně dlouhý, dokud objednaný výrobek neobdržím nemohu obchod řádně hodnotiti.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, u každého zboží je uvedená doba dodání. V naší nabídce najdete spoustu zboží, které je skladem a expedujeme ho okamžitě, vy jste si vybral zboží v rozměru, které skladem není, proto je u zboží uvedena doba dodání. Pokud zboží není skladem, tak se musí vyrobit a proto to nějakou dobu trvá, jen pro info, vyrábíme nějakých 50 typů roštů v různých rozměrech a to opravdu nějaký výrobní čas zabere. Takže trošku nechápeme, proč nás nedoporučujete, když vyrábíme rošt i pro vás, ale chápu, být negativní je dneska přece "in". Za Rosty.cz Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Složité na placení , nemáte přehled , že platba neproběhla , tím byla zrušena objednávka …, nemáte přehled , co se děje v systému …

    Až bude zjednodušené placení , nemám problém u Vás nakoupit

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Náš e-shop umožňuje několik typů plateb, od základní na dobírku až po ON-LINE platbu kartou, samozřejmě je možné zaplatit i převodem nebo hotově či platební kartou přímo v prodejním skladu, vše přehledně a jednoduše. Platba je základní nástroj pro funkční e-shop a zatím jsme u zákazníků nezaznamenali sebemenší problém, proto nás vaše recenze i tak trošku překvapila. Nicméně bereme v potaz a pokud by se ještě u nějakého zákazníka objevila sebemenší pochybnost, prosím ozvěte se nám a obratem to budeme řešit. Váš zákaznický orientovaný e-shop Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu tento dotazník pokud jsem neobdržel zboží ?

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Zboží jsme neodeslali neboť k dnešnímu dni NENÍ uhrazené. Vybral jste si při objednání zboží platbu převodem z účtu a k dnešnímu dni jste bohužel NEZAPLATIL. Zboží je skladem a jsme schopni okamžitě expedovat, pokud zboží uhradíte. Chápeme, že v období vánočních svátků člověk myslí i na něco jiného, ale pořád zde máme telefon, email nebo otevřený sklad a můžete se informovat, ale chápeme, že nejlepší řešení je negace v recenzi, ale i tak vám přejeme hezký vstup do Nového roku a v tuto chvíli záleží jen na vás, kdy vám zboží odešleme, vaše Rosty.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůta postele 5-6 týdnů... Ha ha... Objednávka byla zaplacena na začátku července, po osmi týdnech jsem volal jak to vypadá, prý se dodání zpozdilo kvůli dovolené a bude mi doručováno v devátém týdnu. Den před doručením volal pán že došlo k omylu ve výrobě a musí se znovu vyrobit čela postelí, takže asi další dva týdny. Začíná dvanáctý týden a stále nic, žádná komunikace, žádná kompenzace, jen peníze na jejich úctě. V dnešní době podvodů si říkám jestli to není vše pěkně naplánované a jestli se postelí někdy dočkám.

    Josef Štěpán

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Děkujeme za recenzi,
    stalo se a samozřejmě i nás to mrzí, okamžitě jsme navrhli řešení o kterém jsme vás telefonicky informovali. V telefonu jste projevil pochopení a i my k vám byli naprosto upřímní a vše vysvětlili, což i v recenzi zmiňujete v popisu situace. Opravdu se omlouváme a věřte, že se nám to nestává často, tomu odpovídají i "tisíce" kladných recenzí, nevymlouváme se! Prostě vše napravíme a už s vámi máme domluvený i termín předání, abychom ukázali, že již není "doba podvodů", tak vám zboží osobně dovezu. Věřím, že nakonec vše dopadne dobře a i vy budete spokojený. Již brzy na shledanou Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 5ks lamel do postele ve velikosti 90*5,5 cm. Zásilka poslána službou toptrans - tragické doručení!
    Ale aby mi obchod Rošty poslal lamely jen 80*5,5, to jsem opravdu nečekal!
    Až vyřídím reklamaci dopíšu. Aktuálně mi na lince řekli: " To si napište majl..." a položili mi hovor! Otřesné

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Snad jsem to pochopil správně, pokud náš e-shop něco poslal špatně, tak to obratem opravíme. Telefony zvedáme a se zákazníky komunikujeme. Hovory moc nepokládáme, zvlášť v případě, kdy něco musíme řešit. Pokud je nějaká reklamace, tak je vždy dobré to poslat písemně pro rychlejší vyřízení. Chápu, že jsme vás asi naštvali, za to se velmi omlouváme a vše dáme co nejrychleji do pořádku.

    Hezký den s pozdravem Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodací lhůty - měsíc možná ještě déle

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Objednávka byla uskutečněna 12.03.22 a jedná se o výrobu na zakázku, kde jsou jasně uvedené dodací termíny. Recenzi komentujete 19.03.22, nevím jak u Vás, ale u nás "měsíc a ještě déle" asi počítáme trošku jinak. Možná jste se jen termínově spletla nebo si nás pletete s jinou vaší objednávkou, ať už to je jakkoliv, můžete nám zavolat a informovat se o stavu i době objednávky. Hezký víkend Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PřiplatilA jsem si za dodací čas, nebylo v zaplacenem čase dodáno, komunikace ze strany prodejce nulová, vše jsme si museli zařídit sami, najít kde naše zboží leží a dojet si pro nej. V dnešní době nechápu. Již bych zde nenakoupila. Vše jsem telefonicky komunikovala byla jsem ujistena ze se muzu spolehnout a nic. Peníze za zaplacenou dopravu sice vrátili, naftu nám ale neproplatili, tudíž info doprava zdarma je lživé. Celkový nakup byl za části přes 14.000.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den paní Pospíšilová,
    děkujeme za recenzi, ano stala se chyba na straně externího dopravce, který chtěl dodat zboží přes den a nevšimnul si zaplacené služby večerního dodání v pátek po 16:00 hodině. Nicméně z naší strany e-shopu Rosty.cz bylo vše splněno na 100%, zboží jsme včas expedovali již ve středu, aby měl dopravce potřebný čas na doručení. I když se jedná o externího dopravce, omluvili jsme se a okamžitě vrátili peníze 299,- Kč za nesplněnou službu - večerní dodání, protože dopravu jako takovou má zákazník zdarma. Ještě jednou se omlouváme a omlouváme se na všech portálech, kde si vy nebo váš manžel stěžujete, ano stalo se a je nám to velmi líto, vaše hodnocení spíše odráží váš momentální pocit, než reálné zhodnocení situace, ale je to váš názor a ten respektujeme. Každopádně se ještě jednou omlouváme, zboží jste měla ještě ten den v pátek a věříme že Vám dobře slouží. Třeba časem oceníte, že opravdu chyba nebyla na naší straně a opět se na naší firmu obrátíte, přece jen zboží skladem, rychlé doručení a dobré ceny, jsou výhody, které vy jako zákazník opět uvítáte. Krásné svátky a pevné zdraví. Za Rosty.cz Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příšerná "komunikace". Odpovídají s neúnosnými průtahy, zavádějící informace, automatické odpovědi,...
    Kdo touží po dobrodružství - má příležitost.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den pane S.D.,

    děkujeme za recenzi. Pro ilustraci "příšerné komunikace" zde nahrávám vaše požadavky u objednaného roštu Extraflex, který se vyrábí v atypu dle výrobce Ahorn po 5ti cm (vše v popisu u výrobku) a vy jste ho požadoval s přesností na 1 cm:

    "Vzkaz od zákazníka : Rošt musí zapadnout do rámu vnitřních rozměrů 183 x 80 cm
    To znamená že jeho celková skutečná délka nesmí být větší než 183 cm Ideálně 180 cm
    Jeho celková skutečná šířka nesmí být větší než 80 cm
    Není žádoucí aby rozměry roštu byly menší víc než je nezbytné Ideálně celkový
    skutečný rozměr roštu 180 x 80 (79) cm Ne menší
    Úhradu provedu jakmile budu mít od Vás potvrzení že dané podmínky budou dodrženy
    Chci tím ušetřit obě strany případných zbytečných pozdějších problémů Děkuji za
    pochopení atd...."

    Takže jsme velmi zodpovědně chtěli zamezit případným zbytečným pozdějším problémům, tak po obdržení objednávky a přečtení vzkazu, jsme ihned kontaktovali výrobce, zda Vám vyrobí rošt s přesností na cm, což se u tohoto konkrétního výrobku (roštu) nenabízí. Výrobce to musel prověřit u vedoucího výroby a my po domluvě s ním jsme pro Vás zajistili individuální výrobu, jenomže z Vaší strany přišlo STORNO objednávky a tím už jsme se tomu dále více nevěnovali. Někdy to chce jen trošičku pokory a pochopení a hned bude na světě lépe.

    Hezké dny a jsme s pozdravem Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obstrukce při odstoupení od smlouvy

    Objednané zboží bylo doručeno velmi rychle, bohužel jsme později zjistili, že rošt se nevejde do postele- což samozřejmě nebyla chyba prodejce. Využili jsme možnost odstoupení od smlouvy a vyplnili a emailem zaslali formulář, nicméně namísto vstřícnosti se prodejce neustále odvolává na obchodní podmínky (nejdříve tvrzení, že z důvodu pandemie nelze zboží vrátit, protože byl porušen původní obal, nyní se dohadujeme o odvozu roštu, který jsme v dobré vůli chtěli doručit, ale nelze jen zaslat běžnou poštovní cestou a prodejce jej navzdory zákonem uložené povinnosti odmítá vyzvednout). Situace dosud není vyřešena.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, zákazník má právo dle zákona odstoupit do 14ti dní od smlouvy, součásti odstoupení je i vracení zakoupeného zboží. Pokud zákazník písemně odstoupí a fyzicky zboží nevrátí, tak to není "obstrukce" obchodu. Věříme, že se z Vaší strany jedná o pouhé "nepochopení situace" a zboží nám v nejkratším možném termínu vrátíte, abychom mohli celou záležitost uzavřít.
    S pozdravem
    Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobre ceny
    • Dobry vyber
    • Kamena prodejna
    • Po objednavce se nic nedeje ;-)

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. U objednávky jste si vybral "osobní odběr" zboží v našem skladu a protože je zboží skladem, bylo obratem připraveno k expedici tzn. k vyzvednutí. O této skutečnosti jste byl minimálně 2x informován na e-mail, který jste uvedl při objednávání zboží. V tuto chvíli je stále zboží připravené k vyzvednutí v pracovní době uvedené na stránkách e-shopu www.Rosty.cz. S pozdravem tým Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zavádějící informace o době doručení
    • otřesná komunikace zákaznické podpory

    Zboží s dodací lhůtou 21 až 28 dní dorazí samotnému prodejci nejdříve za více jak 30 dní. O tomto ale zákazníka neinformují a ještě jsem byla hrubým způsobem upozorněna, že se nemám vymlouvat na informace, které sami uvádí na webu. Pokud bych toto věděla předem, objednám jinde. Navíc zástupkyně firmy na telefonu je mimořádně nepříjemná a arogantní, reálná snaha pomoci žádná.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Děkujeme za recenzi, u výroby motorového roštu na zakázku, trvá doba výroby cca 3-4 týdny a pořád to patří mezi tzv."rychlou" výrobu. Chápeme, že zákazník by chtěl všechno hned, ale u atypické výroby je to tak, že někdy se vyrobí zboží časově dříve a někdy mírně později, každopádně lhůty dodržujeme o čemž svědčí spoustu pozitivních reakcí a naprostá spokojenost se zbožím. Nicméně, pokud došlo k nějakému šumu, tak se omlouváme a vše povede ke spokojenosti našich zákazníků, protože to je motor, který nám dává sílu být stále lepší. Krásný den a jsem s pozdravem za Rosty.cz Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesmíte chtít zboží vrátit!!! Budete označeni za idiota.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den pane Petře,
    děkujeme za recenzi, dle interního prověření vrácení zboží proběhlo v pořádku.
    Pouze kolegyně, která se Vám při výběru intenzivně věnovala poznamenala, že jste tak dlouho vybíral a vše zkoušel v našem prodejním skladu a nakonec zboží hnedka vracíte a Vy jste na to reagoval, viz. jak píšete (označení padlo pouze z Vaší strany). Našim hlavním posláním je prodávat postelové rošty, matrace, postele a doplňky okolo spaní, tomu rozumíme a k tomu se i vyjadřujeme a taky za to neseme odpovědnost a dle ostatních recenzí to snad děláme dobře.

    Hezký den
    S pozdravem
    Kamil Sevecek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kromě oznámení o přijetí objednávky 5.1. mi do dnešního dne 17.1. nepřišel termín dodání.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za objednávku a hodnocení. Termíny dodání jsou uvedené u jednotlivého zboží, tyto termíny většinou dodržujeme. U jednodušších objednávek zákazníka nekontaktujeme u složitějších objednávek nebo u výroby na zakázku zákazníka kontaktujeme vždy. Pokud zákazník žádá informace, může se registrovat (při objednávání zboží) nebo nám zavolat, popř. napsat e-mail. Na veškeré dotazy a připomínky reagujeme. S pozdravem Rosty.cz

  • Objednávku zboží jsem odeslal dne 3. 9. 2017, potvrzena byla dne 4. 9. 2017 s tím, že dodávka bude dodána max. do 10 dnů. Do dnešního dne-bez jakéhokoliv sdělení - zboží dodáno nebylo.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, předběžné termíny dodání jsou uvedené u konkrétního zboží. Děkujeme za objednávku. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyřízení reklamace bylo naprosto tragické.

    Nedoporučuji, pokud narazíte na špatný výrobek, máte smůlu.

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pouze pro upřesnění ostatním zákazníkům jak vypadá "tragická reklamace". Zákazník reklamoval "vůni" novoty u matrace od renovovaného výrobce Materasso. Obratem jsme zákazníka kontaktovali telefonicky i e-mailem, kde jsem zákazníkovi vysvětlil, že tato "vůně" je pouze dočasná a že jsme pro jistotu informovali i výrobce, pokud by vůně neodezněla, řešili bychom reklamaci dále. Vůně "novoty" doprovází pouze některé typy matrací a to velmi ojediněle, bohužel tento dočasný pachový efekt nejde nijak předem ošetřit. Vše proběhlo z naší strany naprosto férově a ke každému dotazu jsme se postavili čelem. Hezký den S pozdravem Kamil Sevecek Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chcete ohodnotit nákup a zboží nebylo ještě dodáno !!!???

    Chcete ohodnotit nákup a zboží nebylo ještě dodáno !!!???

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. U každého výrobku udáváme reálné doby dodání, které se snažíme v rámci možností dodržovat. Pokud je zboží skladem (většina standardních výrobků) expedujeme obratem, u výroby na zakázku nebo v případě montáže výrobků, kde je požadavek např. na dva montéry, doručujeme zboží v co možná nejkratším termínu po výrobě. Zatím si zákazníci doby dodání a našich služeb chválí. S pozdravem Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • cena
    • doba dodání
    • komunikace se zákazníkem
    • klamou zákazníka,že mají zboží skladem
    • zboží dorazilo za 13dní

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. U zboží bylo uvedené, že není skladem s určitou dobou dodání a tu jsme opravdu mírně překročili. Věříme, že jste s výrobkem spokojená a my se příště určitě polepšíme. Hezké svátky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doprava zdarma
    • Bohatý sortiment
    • Dlouhé dodací lhůty
    • Špatná komunikace ze strany obchodu

    Zakoupil jsem si zboží, u nějž byla uvedena výrobní lhůta 5 dnů. V mailu jsem byl informován o dodání zboží do 5 - 8 dnů. Po 10 dnech bez jakékoliv další informace o stavu objednávky jsem musel kontaktovat obchod, abych zjistil, zda zboží vůbec dorazí. Reálná doba dodání bude nakonec dvojnásobná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • inzerování, že zboží je skladem,
    • posléze informace e mailem, že objednané zboží bylo zadáno do výroby,
    • potom že je připraveno k odeslání a bude dodáno do 3 pracovních dnů,
    • jeho odeslání trvá příliš dlouho, v mém případě více jak 10 dnů

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den pane Milane, děkujeme za recenzi a přejeme Vám hezké a klidné předvánoční období. Za vzniklou situaci se velmi omlouváme a jistě nebylo našim záměrem vám dodat zboží s vynesením až do bytu po termínu. Rosty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nedodržení dodací lhuty

    Reakce obchodu Rošty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Dodací lhůta se nedodržela, neboť jste nám nezvedala telefon a my jsme neměli možnost s Vámi domluvit termín předání zboží. Nyní již zboží máte a věříme, že jste spokojená. Děkujeme za nákup v e-shopu Rosty.cz