Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od objednání po fyzické předání dodávky uplynulo 6 dnů, v čase objednávky bylo podle údajů obchodu vše skladem
    • placeno kartou, přesto přišla po 6 dnech faktura, že zaplaceno není
    • faktura přišla z adresy mimo doménu obchodu s URL ke stažení faktury, působilo to jako bezpečnostní hrozba

    Za mne trpké zklamání, nikdy více.

    Reakce obchodu Čaje Ronnefeldt

    Dobrý den,
    je nám líto pokud jste nebyl s objednávkou u nás spokojen. Objednané čaje Vám byly odeslány po 3 pracovních dnech od objednávky, z důvodu o kterém jsme Vás informovali (u jednoho z čajů kterého jste měl objednáno více kusů jsme měli na skladě poslední kus). Faktury odcházejí automaticky z našeho účetního systému, v emailu o vyřízení objednávky o tom detailně informujeme. Žádnou informaci nebo fakturu že byste neměl zaplaceno neevidujeme, zřejmě se jedná o nedorozumění. Za zdržení se ještě jednou moc omlouváme, jak jsme učinili již i v předešlé emailové komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po doručení zásilky nekomunikuje.

    Reakce obchodu Čaje Ronnefeldt

    Dobrý den,
    je nám líto pokud nejste s objednávkou spokojen, ale nerozumíme poznámce ohledně komunikace. Z Vaší strany žádný emaily ani jinou komunikaci neevidujeme, o jaký problém se jedná?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkach uvedené iné druhy čajov ako v skutočnosti sada obsahovala a čaje, kvoli ktorým som robila objednávku tam vobec neboli.
    • Zavádzajúce označenie čajov - čaj s čokoládovou príchuťou bol v skutočnosti obyčajný čierny čaj s prírodným čokoládovým nádychom - takže ten objaví asi len odborník na čaje. Čaj bol zaradený medzi čajmi s pomarančovou, vanilkovu, zázvorovou,... príchuťou, takže takéto prekvapenie sa skutočne nedalo zistiť skor ako po doručení....

    Objednávať už nebudem.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem odeslal a zatím žádná odpověď o jejím zpracování (již před 10 dny), takže obchodní schopnosti péče o spotřebitele neakceptovatelné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatim nevim
    • Komunikace. Dodaci doba.

    Pokud chcete mit jistotu, ze zbozi dorazi vcas, tak jdete jinam