Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod nekomunikuje, nezvedají telefony, na emaily neodepisují, zatím velká nespokojenost.....

  • DOPLNĚNÍ
    Právě jsem hovořil s vedoucím pobočky (panem Esserem). Když jsem začal vysvětlovat, proč jsem ho požádal o krátkou řeč, nepustil mě ke slovu a vše uzavřel s tím, že podle něj se bavíme o něčem imaginárním, co teď nehodlá řešit, protože čas je drahý.

  • V prodejně Na Poříčí jsem u Vás koupil rukavice. Protože nebyly pro mě, před koupí jsem se paní Bohmové (jméno prodávající na účtence) zeptal, zda bude možné v případě, že velikost nebude sedět (nekupoval jsem je pro sebe), rukavice vyměnit za jinou velikost. Bylo mi řečeno, že to nebude problém.

    Bohužel, velikost jsem neodhadl správně, tak jsem šel rukavice vyměnit za ty samé v jiné velikosti. Ujal se mě pan Kapila se slovy, že rukavice samozřejmě je možné vyměnit za větší velikost. Tak jsem tedy na pokladně nechal původní a přinesl jinou velikost. Čekal jsem, že mi bude zboží vyměněno a tím se vše ukončí.

    Omyl, bylo mi oznámeno, že za výměnu bych musel doplatit přes 300 Kč. A vrácení peněz mi umožněno nebylo. Podotýkám, že šlo o naprosto stejné rukavice, pouze v jiné velikosti a jejich cena byla stejná jako v době koupě. Zeptal jsem se tedy kdy bude na prodejně paní Bohmová (ta, se kterou jsem rukavice vybíral a která mi je prodala) - "Paní Bohmová zde již nepracuje".

    Tak jsem se zeptal, zda je možné mluvit s vedoucím pobočky - panem Esserem. "Bohužel, vedoucí pobočky na pobočce není". A zítra? "Ani zítra tu nebude". Vyžádal jsem si tedy telefon na vedoucího. Ten telefon, který mi byl poskytnutý, očividně nebyl telefon na vedoucího, ale běžný zákaznický telefon na prodejnu, protože mi toto číslo po zavolání zvedl pan Kapila. Jinak jednání druhého prodavače (pan Honza - zástupce vedoucího), který se do řešení komplikací s výměnou zboží svými poznámkami s radostí zapojoval = taky hrůza (údajné číslo na vedoucího mi poskytl právě on).

    Jinak abych nebyl jenom kritický - sortiment dobrý, většina věcí co jsem si u Vás pořídil mi vydržela dlouho, obchodní oddělení evidentně funguje dobře, ale přístup k zákazníkovi (mám zkušenost jen z pobočky Na Poříčí) je, slušně řečeno, odrazující od dalšího nákupu.

    Chtěl bych se tedy zeptat, jestli běžně přistupujete k výměně zboží tímto způsobem ("bonus" několik set Kč, pravděpodobně z důvodu špatného nacenění zboží jak tvrdí pan Kapila) nebo jestli jsou uvedené komplikace pouze specialitou pobočky Na Poříčí. Díky.

  • V prodejně Na Poříčí jsem u Vás koupil rukavice. Protože nebyly pro mě, před koupí jsem se paní Bohmové (jméno prodávající na účtence) zeptal, zda bude možné v případě, že velikost nebude sedět (nekupoval jsem je pro sebe), rukavice vyměnit za jinou velikost. Bylo mi řečeno, že to nebude problém.

    Bohužel, velikost jsem neodhadl správně, tak jsem šel rukavice vyměnit za ty samé v jiné velikosti. Ujal se mě pan Kapila se slovy, že rukavice samozřejmě je možné vyměnit za větší velikost. Tak jsem tedy na pokladně nechal původní a přinesl jinou velikost. Čekal jsem, že mi bude zboží vyměněno a tím se vše ukončí.

    Omyl, bylo mi oznámeno, že za výměnu bych musel doplatit přes 300 Kč. A vrácení peněz mi umožněno nebylo. Podotýkám, že šlo o naprosto stejné rukavice, pouze v jiné velikosti a jejich cena byla stejná jako v době koupě. Zeptal jsem se tedy kdy bude na prodejně paní Bohmová (ta, se kterou jsem rukavice vybíral a která mi je prodala) - "Paní Bohmová zde již nepracuje".

    Tak jsem se zeptal, zda je možné mluvit s vedoucím pobočky - panem Esserem. "Bohužel, vedoucí pobočky na pobočce není". A zítra? "Ani zítra tu nebude". Vyžádal jsem si tedy telefon na vedoucího. Ten telefon, který mi byl poskytnutý, očividně nebyl telefon na vedoucího, ale běžný zákaznický telefon na prodejnu, protože mi toto číslo po zavolání zvedl pan Kapila. Jinak jednání druhého prodavače (pan Honza - zástupce vedoucího), který se do řešení komplikací s výměnou zboží svými poznámkami s radostí zapojoval = taky hrůza (údajné číslo na vedoucího mi poskytl právě on).

    Jinak abych nebyl jenom kritický - sortiment dobrý, většina věcí co jsem si u Vás pořídil mi vydržela dlouho, obchodní oddělení evidentně funguje dobře, ale přístup k zákazníkovi (mám zkušenost jen z pobočky Na Poříčí) je přinejmenším odrazující od další návštěvy.

  • Je to už 40 dní a stále mlčí.V Plzni slíbili, že to Praze předají a Praha mlčí.
    Adresa na ústředí je podle webu: [email protected]

  • Já jsem tam poslal reklamaci a ani po týdnu žádná odpověď.
    V OP píší, že stanovisko zašlou po 3 dnech.
    Ani po 30 dnech mi neodpovídají na emaily.

  • Stornovala jsem svou objednávku poté co jsem se za týden intenzívního volání do eshopu nedovolala nikoho a na dva emaily nedostala odpověď...