Přihlásit se a přidat příspěvek
  • I přes to, že jsem nakoupila přes Heureku nemohu udělit recenzi. Naprosto nechápu kde vzali takové kladné hodnocení. Nespolehlivý eshop, příšerná komunikace. Při objednání zboží není nikde uvedeno, že přístroj nemají na skladě, při požadování zaslání platby zpět mi bylo sděleno, že musím počkat až zboží dostanou. Zda to bude týden či měsíc, to prý neví. Takže člověk zaplatí nemalé peníze a musí počkat až produkt bude na skladě i kdyby to trvalo půl roku, protože tito experti peníze zpět nepošlou. Absolutně nedoporučuji.

  • Chtěl bych varovat před servisem . Svěřil jsem těmto "expertům" na opravu bazénový vysavač Zodiac , který jsem u nich před 4 lety zakoupil , na opravu s tím, že po zapnutí se vysavač nespustí. Za 14 dní jsem dostal zprávu, že je potřeba vyměnit kabel, motor a pohon a cena opravy bude 21.000Kč. Opravu jsem tedy nechtěl. Při vyzvednutí vysavače mi nabídli koupi nového a starý, že si nechají na ekologickou likvidaci. Raději jsem zaplatil 1500 Kč za diagnostiku. Doma jsem vysavač prohlédl a zjistil, že se na něj za těch 14 dní nikdo ani nepodíval. Vysavač jsem tedy rozebral a zjistil, že jediná vada byla v kabelu, který jsem sám za 30min. opravil a vysavač opět funguje. Cena opravy byla nula, jelikož jsem pouze zkrátil ukroucený kabel.
    Varuji tedy před touto firmou a její nekalou praktikou, kterou Vás nejen okradou o defakto funkční přístroj ,ale ještě vám vnutí další zboží , na kterém vydělají. Diagnostiku neprovádějí a pouze se snaží na důvěřivých lidech vydělat.

  • Dělají z lidí akorát blbce! Na stránkách inzeruji 5 procent sleva na vše! I na již slevěné zboží. Objednávám věc za 17 900,-Kč. Tak jestli umím dobře počítat, tak 5 procent z této ceny je přesně 895,-Kč. Ovšem podle tohoto obchodu je 5 procent ze 17 900,,-Kč 80 korun. Výborné počty! Zajímavé, že ve prospěch obchodu!

  • Obchod inzeruje něco, co pak tvrdí, že není pravda! Aby jste si věc objednali, tak tam inzeruje, že k bazénovému robotu je zdarma 20 ti mikronový koš. Který Vám pak nedají a tvrdí, že to tam nebylo! Asi bych to ani neřešil, ale ten koš navíc stojí 1 500,-Kč.

  • Ani po 3 týdnech jsem se nedočkal objednaného výrobku, takže tento obchod nedoporučuji. Asi po 3 dnech od objednání
    mně zavolali, že to bude asi za týden. Pak uplynuly další 2 týdny a ono nic, vůbec nic. Už se nikdo neozval a objednaný
    výrobek také nikde.
    Ing. Hrdlička

  • Dobrý den, doporučuji zvážit koupě výrobků od tohoto prodejce. Na to že žijeme v 21 století, tak obchod zkouší způsoby ze století 20. Abych byl trochu konkrétnější, robotický vysavač zakoupeny v této prodejně fungoval skvěle, z ničeho nic, měl problém se spojit s nabíjecí stanicí, zkoušeli jsem vyčistit spoj jak ze strany robota, tak ze strany nabíjecí stanice (bez výsledku). Pomohlo pouze odpojení stanice ze zásuvky, bohužel pouze na dva dny. Při druhém pokusu nepomohlo už ani to. Robot byl tedy zaslán na reklamaci. Krom toho, že byl celých 14 dní v servise, nám bylo sděleno, že robot měl pouze špinavé nabíjecí kontakty a proto nebude reklamace uznána. To, že to po návratu dělá teda dále svědčí o tom, že neumějí vyčistit ani ty kontakty, bohužel po jejich zásahu, nyní robot vyjíždí ze stanice kdy se mu zlíbí (třeba i ve tři ráno), odpojuje se od aplikace (takže nejde ovládat) a během uklízení se prostě v polovině místnosti rozhodne se vrátit na nabíjecí stanici ve smyslu, že má hotovo. Co se tyče komunikace s obchodem, je bohužel na bodu mrazu, proto opravdu doporučuji dany obchod dobře zvážit. Já osobně to musím řešit skrze "inspekci", která zabere relativně dost času.

  • Dobrý obchod se pozná při řešení problémů. Tento obchod nedoporučuji. Např. tvrdí, že rozhodující pro vrácení zboží je den doručení zásilky a ne datum její odeslání... Vrácené zboží musí být nerozbalené, jak má ale člověk poznat, že koupil zmetek... Nechápu, že na ně ještě nepřišla ČOIka.. Ale to se brzo změní.
    Pozor na ně, s podobným "šmejdským" jednáním jsem se ještě nesetkal.

  • Dobrý obchod se pozná při řešení problémů. Tento obchod nedoporučuji. Např. tvrdí, že rozhodující pro vrácení zboží je den doručení zásilky a ne datum její odeslání... Vrácené zboží musí být nerozbalené, jak má ale člověk poznat, že koupil zmetek... Nechápu, že na ně ještě nepřišla ČOIka.. Ale to se brzo změní.
    Pozor na ně, s podobným "šmejdským" jednáním jsem se ještě nesetkal.

  • Nedoporučuji obchod, po půl roce užívání robotického vysavače nám při vysávání spadl ze schodů, přestože jsme byli prodavačem ujištěni, že má senzory proti pádu. Při reklamaci nám bylo řečeno, že jsme vysavač použili na "nebezpečném místě" , že sice senzory má, ale že ho musíme i tak zabezpečit, aby nepadal. Nemáme první robotický vysavač a s žádným se nám nikdy nic podobného nestalo, přestože to byly již starší modely. Bylo s námi jednáno jako s hlupáky. Takže tu platí heslo, pokud chceš prodat, vychválím ti svůj výrobek, ale při reklamaci se otočím zády.

  • Dobrý den pane Svobodo,
    díky úpravě našich webových stránek se diskuze přesunula do záložky diskuze u každého produktu. Diskuze stále zůstala jen díky změně grafiky se zařadila do této složky diskuze. Na našich stránkách naleznete vždy u produktu záložky : popis - video - fotografie - dotaz - diskuze a v poslední záložce zmíněná diskuze.

    http://www.roboticky-vysavac.cz/detail/roboticky-vysavac-irobot-roomba-581-1/

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Tým Robotický vysavač

  • Dobrý den pane Svobodo,
    díky úpravě našich webových stránek se diskuze přesunula do záložky diskuze u každého produktu. Diskuze stále zůstala jen díky změně grafiky se zařadila do této složky diskuze.

    http://www.roboticky-vysavac.cz/detail/roboticky-vysavac-irobot-roomba-581-1/

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Robotický vysavač

  • Drive byla na webu tohoto obchodu zajimava diskuze, ve ktere bylo mozne najit zajimave informace a nazory. Diskuzi nemohu najit, asi ji obchod zrusil. Kdo vi proc...?

  • iRobot Roomba 581, koupeny v listopadu 2010.
    Po trech tydnech od koupe, kazdodenni pouzivani. Aktualizovano po roce a pul od koupe, uzivani v prumeru jedenkrat za 1-2 dny.

    Hodnotitel:
    Opravdu dobre jsem si precetl navod, hledal i na internetu. Nezkousel jsem vysavac reklamovat, neb na to nemam cas a naladu. Mam vysokoskolske vzdelani v elektrotechnice, pracuji jako programator. Chyba obsluhy je dle meho nazoru malo pravdepodobna.

    Vychozi podminky hodnoceni:
    Pro kvalitu uklidu dlouhodobe pozorovani, jedno pozorovani testovaciho uklidu 4 uklizenych mistnosti (cca 50m2 uklidove plochy), predtim vyresetovany SW robota a majaky. Dvoumetrovy volny prostor pred nabijeci stanici.

    Positiva:
    +vydrz na baterie nejmene dve hodiny
    +kvalita odstranovani necistot, na podlaze nic nezustava
    +kvalita pokryti uklizeneho prostoru v rezimu uklidu jedne mistnosti
    +snadna udrzba
    +snadne planovani uklidu

    Negativa:
    -spatne prekonavani plochych uzkych prekazek vysokych cca 2cm, jako jsou kresla POÄNG z IKEA; vyjede na ne a uvazne na nich
    -dlouha doba navazovani spojeni ovladace s vysavacem, obcasny rozpad a nutna resynchronizace (i kdyz u tohoto modelu nema byt potreba)
    --stava se po zapnuti ovladace v dobe, kdy je vysavac vypnuty a naslednem zapnuti vysavace
    -maly dosah dalkoveho ovladani vysavace (cca 5m, zadne prekazky mezi ovladacem a vysavacem, nove baterie). Ovladani z druhe mistnosti je utopie.
    -male kontakty pro nabijeni, staci kdyz jsou mirne zaprasene a robot ma problem se pripojit k nabijeci stanici
    -- nabijeni s pomoci nabijeci stanice je z vyse uvedeneho duvodu nepouzitelne, nabijime jen primym zapojovanim konektoru do robota
    -prilis Siroka neuklizena oblast (polomer 40-50cm) v okoli majaku
    -prilis siroky paprsek virtualni zdi, ve vzdalenosti 2m od majaku oblast siroka cca 1m
    -algoritmus robota neresi uklid v prostoru paprsku virtualni zdi v rezimu lighthouse (tj. vyznaceni hranic mistosti)
    -algoritmus uklidu vice mistnosti se nechova dle ocekavani a vysledek je nevyhovujici
    --uklizi dlouho (50min) prvni a druhou mistnost, i kdyz nejsou znecistene. Dle navodu by mel prejet do dalsi mistnosti po 35 min.
    --pred prejezdem do dalsi mistnosti cca 10-15 minut objizdi mistnost po stale stejne trase a kdyz se dostane do dosahu virtualni zdi, tak ji neprojede.
    --na konci uklidu druhe mistnosti zacne blikat kontrolka Dock. Zbyvajici dve mistnosti jsou uklizene spatne. Vysavac si je obhledne, ale poradny uklid nezahaji. Poradnym uklidem myslim dukladny systematicky uklid jako v prvnich dvou mistnostech nebo jako v rezimu uklidu jen jedne mistnosti.
    --problem pri ceste k nabijeci stanici - nesnazi se co nejrychleji projet virtualni zdi u majaku na ceste, hleda nevim co v predchozich misnostech, obcas pak zustane stat vybity metr od nabijeci stanice.

    Pozor:
    -Na tenke kabely, roztrhaji gumovy kartac.

    Opotrebeni baterie:
    o Po cca 15 mesicich od koupe se citelne snizila vydrz na baterii, misto 4 mistnosti uklidi uz jen dve. Po cca 18 mesisich od koupe uklidi na jedno nabiti uz jen jednu mistnost.

    Zaver:
    Uklizi dobre jednu mistnost. Je potreba ho mezi mistnosti rucne prenaset a rucne davat nabijet. Koupil bych si uz jen levnejsi model se stejnou mechanikou, bez majaku a dalkoveho ovladani. Drive byl i model bez sensoru pro majaky na vrchu vysavace, ktera ma lepsi pruchodnost pod topenim, okraji nabytku apod., jelikoz je o tento sensor nizsi.

  • Dobrý den pane Jaroslave,
    myslím že jsme si již psali na heurece přímo u produktů, jen bohužel netuším zda ano či ne. A právě takto bohužel nepoznáme o jaké produkty by jste měl zájem. Jestli se jedná o obecně bazénové vysavače, nebo již o nějakého výrobce.
    Molitanové kartáče se daji dokoupit jak u Aquabotu http://www.roboticky-vysavac.cz/detail/aquabot-1/pva-kartac-pro-aquabot-classic-1/ cena záleží dle modelu. Tak i pro Dolphiny http://www.roboticky-vysavac.cz/detail/dolphin-1/kartace-wonder-brush-pro-dolphin-moby/ i pro Zodiac http://www.roboticky-vysavac.cz/detail/zodiac-1/penove-kartace-pro-zodiac-cybernaut-nt-1ks/.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Robotický vysavač
    http://www.roboticky-vysavac.cz/

  • Dobrý den,
    ke kterému vysavači se dají koupit molitanové kartáče a kolik stojí?Děkuji Šrom