Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    Zboží objednáno 13.12.2021,zaplaceno převodem, do dnes nic nepřišlo. Psala jsem 3x email, nereaguje na něj nikdo. Podvodníci skurveny! Stránka na netu již neexistuje!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se musí platit dopředu, ale zboží nepošlou! Podvodníci!!!

    Žádná komunikace, zaplatíte , ale zboží nikde! NEDOPORUČUJI!!

  • 10 %

    • Podvodníci !!!

    Naletěla jsem jako spoustu jiných zde. Není divu, dle OR je majitel
    GEORGI MITKOV MITEV,
    Táborská 831/8, Nusle, 140 00 Praha 4, což mluví samo za sebe. Příště si nejdříve ověřím obchod. Nahlásím na ČOI, jestli to bude něco platné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno, ale nedodáno, nekomunikují!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace obchodu
    • Zboží mi nebylo doručeno
    • Peníze pryč / zboží nikde

    Zřejmě podvodníci. Po platbě kartou už žádná další zpráva nepřišla. Bude náš asi dost okradenych

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejhorší obchod v České republice. Podáno trestné oznámení. Zaplacené zboží nedorazilo, už je to 5 týdnů po objednávce, zboží žádné, komunikace nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které jsem zaplatila předem, dodnes nedorazilo. Žádný email o odeslání zásilky ani sledovací číslo nebylo přiděleno. E-shop na email neodpovídá, telefon nebere, pouze dokola opakující zpráva, zřejmě záznamník. Jsem smutná a zklamaná, už si u prodejce nic neobjednám.
  • 10 %

    • Nulová komunikace

    NEOBJEDNAVAT!

    Velmi nedoporučuji, zboží objednáno, zaplaceno kartou a od té doby žádná komunikace.

    Raději si připlaťte a nakupte jinde :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje. Měla jsem se podívat na hodnocení před objednáním, poučení pro příště....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup bez potvrzení objednáky, bez avíza zda bylo zboží odesláno, na dotaz obchod nereaguje, takže ani po 8 dnech nevím zda něco dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje, a neodpovídá ani na email
  • 10 %

    • Hezké ceny
    • Jinak žádná výhoda
    • Nulová komunikace
    • Žádný emaily skrze objednávky
    • Nereagují na emaily
    • Telefon k ničemu s nahraným záznamníkem

    Dne 26.11.2021 jsem si na stránkách Robino.cz objednala balíček k vánocům . Platbu požadovali předem . Zaplaceno , balíček do včerejška nedorazil . Nepřišel ani žádný email o tom , jak to s mým balíčkem vypadá . Na emaily , které jsem jim poslala nereagují . Jsem zklamaná .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží prý předáno přepravci 23.11. Dosud nedorazilo
    • Obchod nereaguje
    • Telefon nefunguje
    • Maily ignorují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 8 dny byla prý objednávka vyexpedována. Ale dosud nedorazila a obchod se mnou nekomunikuje. Na e-mail nikdo nereaguje, na telefonu je pouze záznamník s předem nahranou zprávou.

    Vyhýbejte se tomuto e-shopu, jsou evidentně přetížení, nekomunikují a předem zaplacená objednávka se jim zřejmě někde cestou ztratila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zloději
    • Platba předem vyžádána
    • Platba předem zboží nedojde jste okradeni
    • Komunikace neexistuje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    dlouhá dodávka

  • 10 %

    • podvodné jednání, požadování platby předem, zboží nedodáno

    DŮRAZNÉ VAROVÁNÍ VŠEM. Provozovatel e-shopu je na trestní oznámení za lákání peněz a podvod. Je to naprosto tak, jak píši všechny negativní recenze. Požadovaná platba předem, nulová komunikace, zboží nikde. Sem tam, aby se neřeklo, někomu balík pošlo. Koho omrzely peníze, zkuste jejich atraktivní ceny. V současné době více než týden, natož dva, tři či měsíc nejsou akceptovatelné, obzvláště bez jakékoliv reakce obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží je 10 dni zaplaceno nic nemám komunikace žádná námět pro černé ovce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtějí platbu předem, není možné platit na dobírku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní jednání, kdy jsem byl nucen z osobních důvodů se zástupcem firmy jednat