Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace obchodu
    • Zboží mi nebylo doručeno
    • Peníze pryč / zboží nikde

    Zřejmě podvodníci. Po platbě kartou už žádná další zpráva nepřišla. Bude náš asi dost okradenych

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží prý předáno přepravci 23.11. Dosud nedorazilo
    • Obchod nereaguje
    • Telefon nefunguje
    • Maily ignorují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 8 dny byla prý objednávka vyexpedována. Ale dosud nedorazila a obchod se mnou nekomunikuje. Na e-mail nikdo nereaguje, na telefonu je pouze záznamník s předem nahranou zprávou.

    Vyhýbejte se tomuto e-shopu, jsou evidentně přetížení, nekomunikují a předem zaplacená objednávka se jim zřejmě někde cestou ztratila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zloději
    • Platba předem vyžádána
    • Platba předem zboží nedojde jste okradeni
    • Komunikace neexistuje
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levné zboží
    • Velmi či žádná komunikace obchudu
    • Pošlou email zboží odesláno bez uvedení sledování zásilky. Když jsem psala na eshop, tak bez reakce
    • Není přehled kdy zboží dostanu bez upozornění dopravce

    Velmi neprofesionální e-shop na dnešní dobu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny a dovoz casti sortimentu z Nemecka
    • naprosto nelze kontaktovat
    • na telefonnim cisle pouze namluvena zprava, ze se mas vse posilat e-mailem
    • na e-maily nikdo nereaguje

    Bohuzel nemohu nez dat negativni hodnoceni. Cekal jsem temer 14 dnu, zda obchod bude resit problem s nekompletni objednavkou, ale doposud nikdo vubec nereagoval, natoz resil. Objednavka, v niz chybelo zaplacene krmivo pro zvire, byla dorucena 18.7., problem jsem hlasil tyz den, doted (1.9.) bez jakekoliv reakce a reseni.

    Totez pred predeslou (z me strany nakonec z obav o prubeh nerealizovanou) objednavkou - na zadost o drobnou upravu v objednavce opet zcela bez reakce (dodnes).

    Zbytek zbozi v poradku a primerene zabaleny, takze pokud vam v objednavce neco nepokazi a nebude co k reseni, tak OK, ale bohuzel nemoznost komunikovat s obchodem standardnimi kanaly nedava jinou moznsot nez dat negativni hodnoceni - nekomunikuji, penize zpet nemam a chybejici zbozi take ne.

    Reakce obchodu ROBINO.cz

    Dobry den,
    Mrzi me Vase zkusenost. Bohuzel Vase emaily spadly do spamu. Produkt byl objednan u dodavatele a systemova chyba je ze zustal "Skladem". Snazime se takove veci resit ihned aby byl zakaznik spokojen, jen ze ne vzdy se to podari. Produkt ktery nebyl skladem: Plaisir kapsička kuřecí pro štěňata 100g - 9Kc (Objednano 4ks x 9Kc = 36Kc) - Penize Vam vratime na uctu pokud produkt do zitra nbude skladem. Jako omluvu dostanete od nas zitra darecek.

    Preji hezky den,
    Tana