Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Obuv byla pravděpodobně již vrácená, soudě dle krabice. Stélka uvnitř boty je shrnutá a odlepená. Budu vracet. Cena bot 2700,- Kč..
Reakce obchodu Robel
Vážený zákazníku,
za vzniklou situaci, kterou popisujete, se Vám omlouváme. Naše podmínky vrácení naleznete zde: https://cz.robel.shoes/vraceni-zbozi/.
Můžete také kontaktovat oddělení e-shopu pro ověření vaší objednávky: Tel.č.(8:00 - 15:30):800 144 346, E-mail:[email protected].
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- ani zmínka o tom, že 1 položka objednávky nebude dodána
Reakce obchodu Robel
Vážený zákazníku,
mrzí nás, že jste nebyl spokojený . Avšak mohlo se stát, že se Vámi objednaný produkt vyprodal.
Také jsme pro Vás k dispozici na tel. čísle 800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30 nebo na emailu [email protected] pro ověření vaší objednávky.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
- V sobotu po poledni jsem objednala boty do Zásilkovny. Pak jsem si uvědomila, že lepší na jinou pobočku. Tak jsem jim to napsala. V pondělí odpověď ano, vybraná pobočka Zásilkovny změněna. A v úterý jsem si s překvapením přečetla "změna stavu objednávky", a dále " objednávka byla zrušena " se stručným vysvětlením, že zboží není dostupné. Vzhledem k tomu, že jsem objednávku poslala v sobotu a zrušení přišlo až za vice než 48hodin, tak vzhledem k časové prodlevě, si myslím, že buď mají u nich přednost zákazníci na prodejnách, i když již proběhla objednávka jiným zákazníkem on-line, nebo že se v mém případě objevila nějaká známá zákaznice nebo kámoška, které mnou objednané boty prodali přednostně.
- Ztráta času.
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
za vzniklou situaci se Vám omlouváme. V této věci Vás již také kontaktovalo naše oddělení E-shopu s vysvětlením situace. V rámci vaší objednávky se mohlo stát, že se zboží vyprodalo na prodejně nebo mohlo být zboží poškozeno, proto jsme byli nuceni zrušit vaši objednávku.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Boty přišly okopané, výrobek vracím. Faktura byla zaslána digitálně, ale já ji musím zpět zaslat vytištěnou - pro mě komplikace.
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
za vzniklou situaci, kterou popisujete, se omlouváme.
Avšak fakturu a formulář pro odstoupení od smlouvy běžně zasíláme s objednávkou zboží také v tištěné podobě. Pokud jste je neobdržela, mohlo se stát, že nedopatřením nebylo přidáno do Vaší objednávky.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Super ceny
- Kvalitné značky
- Na infolinku je nemožné sa dovolať, Na mail neodpovedajú
- Komunikácia
- Čas dodania
- Topánky odosielajú zo Slovenska, což zistíte až keď na ne čakáte 5dní
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
mrzí nás, že jste nebyla spokojená . Avšak dobu dodání uvádíme na naší stránce Robel.shoes . Doba dodání 4-6 dní.
Také jsme pro Vás k dispozici na tel. čísle 800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si 2 páry obuvi.Byl doručen pouze 1 pár bez vysvětlení.
Dodaný pár vracím na vlastní náklady ačkoliv obchod využívá služeb Zásilkovny.Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
mrzí nás, že jste nebyla spokojená s dodáním Vaší objednávky. Avšak při objednávce přes Zásilkovnu Vám může být zboží dodáno ve více zásilkách.
V případě chybného dodání jsme Vám k dispozici na tel. čísle 0800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30 nebo na e-mailu [email protected] pro ověření Vaší objednávky nebo poskytnutí informací o vrácení zboží.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
- již 2x objednávku zrušil obchod
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
mrzí nás, že jsme byli nuceni zrušit vaši objednávku. Vzhledem k aktuálnímu výprodeji, je možné, že Vámi vybrané zboží již nebylo skladem.
Jsme Vám k dispozici na tel. čísle 0800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30 nebo na e-mailu [email protected] pro ověření Vaší objednávky.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychlé doručení přes zásilkovnu
- Zboží neodpovídá kvalitě, vrácení zásilky přes poštu a zaslat na Slovensko, zákazník si musí hradit poštovné sám a levné to není!! telefonní bezplatná linka nefunguje, dotaz ,který jsem poslala na jejich email, taky nefunguje, odpověď nepřišla žádná!!
-
Nedoporučuje obchod
Boty přišly rozlepené, na můj vytýkací mejl nikdo z obchodu nereagoval. Čekala jsem alespoň omluvu, když už ne slevu.
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
za vzniklou situaci, kterou popisujete, se Vám omlouváme. Bude Vás kontaktovat naše oddělení e-shopu pro ověření vaší objednávky.
S pozdravem
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- rychlost dodání
- Absolutně nevyhovující způsob vrácení zboží!!! Musíte vše realizovat pouze přes Českou poštu! Ani ne přes PPL, Zásilkovnu apod. Navíc si to samy zaplatit!
- V případě vrácení, výměny, či reklamace musíte vše realizovat pouze přes Českou poštu a na vlastní náklady! Přitom v hlavní liště eshpu je napsáno "Vrácení zboží do 30 dnů" , tak na to pozor, tady si to zaplatíte. V dnešní době je zcela běžné, že vrácení zboží je zdarma a většinou probíhá přes dopravce, který Vám objednávku přiveze. Příště už si nic neobjednám.
Rychlost dodání,
ale reklamace výměna nebo vrácení zboží si musíte zaplati !!!Reakce obchodu Robel
Vážený zákazníku,
je nám líto, že jste nebyl spokojený s možností vrácení zboží. Avšak naše aktuální podmínky vrácení zboží, výměny a reklamací naleznete na naší webové stránce zde:
https://cz.robel.shoes/vraceni-zbozi/
https://cz.robel.shoes/reklamace/
Děkujeme Vám za podnět ke zlepšení našich služeb, na kterém aktuálně pracujeme, tak abychom Vám mohli nabídnout požadované služby v lepší kvalitě.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Objednal jsem si dvoje boty současně, jedny dorazily v pořádku, druhé bohužel jiné, než jsem si objednal.
Reakce obchodu Robel
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jste nebyl spokojený s objednávkou.
V případě, že doposud nebylo vyřešeno, můžete kontaktovat naše e-shop oddělení, kde jsme Vám k dispozici na tel. čísle 0800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30 pro ověření Vaší objednávky.
S pozdravem
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
- Doporucuji si pred dodavkou overit barvu pozadovaneho zbozi - 2x dodali spatnou barvu , ani po upozorneni neopravili
Reakce obchodu Robel
Vážený zákazníku,
za vzniklou situaci, kterou popisujete, se omlouváme.
V případě , že barva dodaného zboží neodpovídá Vaší objednávce, kontaktujte přímo naše zákaznické oddělení na tel. čísle 0800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30 pro ověření Vaší objednávky.
Děkujeme a věříme, že budete spokojený. Přejeme Vám krásný zbytek dne.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi nedorazilo.
Reakce obchodu Robel
Vážený zákazníku,
v případě, že Vám objednané zboží nebylo doručeno, prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis emailem na [email protected] nebo telefonicky 0800 144 346 každý pracovní den od 8:00 - 15:30 k ověření Vaší objednávky.
Děkujeme a věříme, že dodání Vaší objednávky bude vyřešeno k Vaší spokojenosti
Přejeme Vám krásný zbytek dne.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé jednání
- Absolutně nevyhovující způsob vrácení zboží!!! Musíte vše realizovat pouze přes Českou poštu! Ani ne přes Zásilkovnu!! Navíc si to samy zaplatit! Příště už si nic neobjednám.
Dobrá komunikace, dobrá nabídka. Ale v případě vrácení, či výměny, či reklamace musíte vše realizovat pouze přes Českou poštu a na vlastní náklady! Chtěla jsem podpořit Slováky, realizovala jsem nákup za cca 8. tis Kč, ale příště si již nic neobjednám. Je mi líto.
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
mrzí nás, že jste nebyla spokojená s vrácením zboží. Avšak podmínky vrácení jsou uvedeny na naší webové stránce zde: https://cz.robel.shoes/vraceni-zbozi/.
Naši zaměstnanci zákaznické podpory Vás již v této věci kontaktovali, aby Vás seznámili s našimi podmínkami vrácení zboží.
Děkujeme Vám za podnět, jak můžeme nadále zlepšovat naše služby.
S pozdravem
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
13.4 jsem objednala, zaplatila, 14.4. bylo napsáno, že je zboží odesláno, 20.4. nemám zboží ani zprávu od obchodu ani dopravce!
Reakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám zboží nebylo doručeno včas.
A touto cestou se Vám omlouváme za zpoždění na straně přepravní společnosti.
Podle systému vidíme, že jste již objednávku převzala. Věříme, že budete s dodaným zbožím spokojená.
Robel.shoes -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si u vás boty...objednávku jste přijali,ale neposlali jste mi číslo účtu,když jsem vám napsala,že bych ráda zaplatila,tak jste mi odepsali,že to prověříte,date mi vědět a nic....jsem zklamaná.
Ivana JankůReakce obchodu Robel
Vážená zákaznice,
za vzniklou situaci, kterou popisujete, se omlouváme. Avšak e-mail s číslem účtu a fakturou jsme Vám odeslali dne 12. 4. 2021 ve 13:29 hod. Prosím zkontrolujte si pro jistotu Váš mail box, zda Vám náhodou neskončil e-mail ve Spamu.
Zboží máme pro Vás stále odloženo a čekali jsme na úhradu, abychom Vám ho mohli vyexpedovat. E-mail s číslem účtu Vám dnes opětovně přeposíláme.
Také jsme pro Vás k dispozici na tel. čísle 0800 144 346 každý pracovní den 8:00 - 15:30.
Děkujeme a věříme, že budete spokojená. Přejeme Vám krásný zbytek dne.
Robel.shoes