Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Řetízek je slávek,hned prvý den se lehce roztrh-vyhozeny peníze

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Vážený pane. Reaguji na vaše hodnocení. Řetízek se sám o sobě nemůže přetrhnout. Zvláště tento typ kdy se jedná o pevnější řetízky na které se zavěšuji i masivnější přívěsky. Jedná se o jeden z nejprodávanějších typu šperků na který nejsou žádné reklamace,. Nicméně nelze posoudit kde vznikl problém, když jste zboží nereklamoval. Pokud se vám jak píšete řetízek ,,přetrhl" proč jste nám to neoznámil přímo a nezaslal šperk k posouzení v rámci vašeho práva na reklamaci. Pokud by vaše reklamace byla opodstatněná. Určitě by byla vyřešena výměnou výrobku nebo vrácením peněz. Ovšem toto jste neučinil. Vzhledem k tomu, že se snažíme našim zákazníkům vždy vyhovět k jejich naprosté spokojenosti. Můžete toto učinit kdykoliv dodatečně a využit svého práva na reklamaci.
    Děkuji vám za vaše hodnocení a snad jsem dostatečně vyjádřil naše stanovisko.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prsten nekvalitní (neobroušen neočištěn) nedobroušené po stranách u křížů, černá výplň křížů omatlaná pomalu po celém prstenu

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Dobrý den. Pokud jste se zbožím nespokojený. Nebo má nějaké vady. Máte právo zboží reklamovat či vrátit. Těchto typu prstenů jsme prodali celou řadu. Nikdy nebyla žádná reklamace. Jedná se o částečně ruční výrobu. Může se tedy stát, že není perfektně provedená dokončovací práce. Vzhledem k tomu, že jste nám o této skutečnosti sdělil informaci pouze zde. A fyzicky neuplatnil REKLAMACI, nemohu toto posoudit. Napsal jsem vám email kde jsem vám sdělili to co píši zde. Zašlete nám prsten zpět. Pokud je vaše reklamace oprávněna. Vrátíme vám celou částku. Případně pokud bude možné šperk opravit tak provedeme opravu. Je vaše právo napsat zde vaše vyjádření, recenzi kritiku. My na ni reagujeme. Ovšem není mi jasné proč jste nevyužil výše zmíněného.
    V každém případě nás mrzí tento problém. Pokud budete mít zájem ho vyřešit. Určitě ho vyřešíme. k vaši spokojenosti.

    15.03.2021 P.S - dovolím si ještě reagovat pro úplnost na vaši reakci. Napsal jsem vám email ohledně reklamace. kde jste mi odpověděl že jste si to vyřešil sám. Což dle mého názoru si protiřečí s vaším negativním hodnocení. Bohužel pokud nemohu posoudit oprávněnost vašeho tvrzení. Nemohu brát ani v potaz oprávněnost vašeho hodnocení. Vždy si zakládáme na spokojenosti našich zákazníku. Zda se mi dosti podivné - že vy nespokojen s výrobkem. Nekontaktujete přímo obchod a neřešíte to přímo. A píšete zde co nelze nikterak z naši strany potvrdit a ani vyvrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá doba čekání na všechno...

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Omlouvám se za poněkud delší dobu doručení. Při platbě předem se to může někdy stát. Čekáme až se platba připíše na náš účet. Z důvodu většího počtu objednávek, jsme nebyli schopni ihned reagovat na skutečnost, že platbu máme již na účtu. Platba byla připsána na náš účet 10.2. Zásilku jsme předali na zásilkovnu 16.2. Vždy se snažíme odesílat balíčky co možná nejrychleji. Zde jsme byli v prodlení 6 dnů. Ještě jednou se omlouvám. Děkuji vám a přeji mnoho štěstí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bol jediný ktorý tento druh tovaru ponukal
    • Chaos v učtovnictve

    Uhradu som spravil okamžite po obdržaní faktury obchod ju nebol schopný zaučtovať dlhu dobu až po urgencii. Potom bol tovar doručený expresne.Ak by tento tovar ponukal iný obchod určite by som ho v tomto obchode neobjednával!!!!!!

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Vážený pane. Nikdo není dokonalý a chybovat je lidské. Uvedu vše na pravou míru. Zboží jste neurgoval vy. Ale volal jsem vám já s tím že nebyla uhrazena faktura. Sdělili jste mi že jste ji už uhradil.Omluvil jsem se vám, že platbu dohledáme a zboží ihned odešleme. Naše paní účetní tuto skutečnost o vaši úhradě přehlídla. Nicméně. Zboží jste si objednal 7.5.2017 v 19.38 hod.. Platba byla připsána na náš účet 12.5.Což je pátek. 15.7 v pondělí, jsem vám volal a jak jsem již zmínil ,,urgoval jsem platbu ". 16.5. bylo zboží odesláno. Čili od platby, když nepočítám víkend . Bylo prodlení z naši strany 2 dny. Ano udělali jsem chybu že jsme přehlídli platbu. Za což se vám ještě jednou omlouvám. Pochybení přiznávám. Ovšem. Nesouhlasím s vaším tvrzením ,,dlouhá doba zaúčtování a vaše urgence". Na Slovensko zasíláme,řádově desítky zásilek měsíčne a níkdy nebyl žádný problém. Ctíme a řídíme se zásadou,že zákazník vždy musí být spokojen. Mrzí mne , nás že jste spokojen nebyl. Nemohu v tom nic víc udělat než se vám omluvit. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez udania dôvodu bola moja objednávka zrušená (stornovaná), dovolať na uvedené číslo sa nedá a email sa mi niekoľkokrát vrátil ako nedoručiteľný. Rivershop už nikdy viac, obrovské sklamanie.

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Vážená paní. Reaguji na vaši recenzi.Je v každém případě lživá s úmyslem poškodit náš obchod. Je naprostý nesmysl, že jste volala na uvedené číslo nebo psala na náš mail. Pokud by tomu tak bylo, určitě by jste se dovolala nebo bychom vám odpověděli. Naopak my jsme vám psali a upozornili, že jste zvolila špatnou formu dopravy a dobírky na Slovensko. V naši zprávě jsem vám vysvětlil postup, jakým způsobem zasíláme zboží na Slovensko.Rovněž jsem sám navrhll, že pokud máte o zboží zájem,tak vám změním způsob dopravy a platby.Z vaši strany nebyla žádná reakce.Proto jsem objednávku stornoval. Pokud by jste si řádně přečetla naše obchodní podmínky byla by jste zcela v obraze.Doprava a dobírka je na Slovensko dražší a pokud si záměrně vyberete levnější způsob dopravy a dobírky je to vaše chyba a ne naše.Na Slovensko běžně posíláme přes Zásilkovnu SK. Což jsem vám i navrhoval.
    Vždy a zásadně se chováme profesionálně, vždy je pro nás na prvním místě spokojený zákazník.Jen pro vaši informaci.Letos jsme do Košic odeslali 11 zásilek na zásilkovnu SK.Nevidím tedy důvod,proč bychom zrovna vám neměli zboží dodat. Ovšem za předpokladu dodržení naších podmínek. Přeji vám pěkný den a děkuji za váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přívěsek rozhodně nebyl nový, poškrábaný a částečně poškozený

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Dobrý den. Reaguji na vaše záporné hodnocení. Jedná se o přívěsek který je ručně vyroben a leštěn do vysokého lesku /zrcadlový lesk/. Vzhledem k tomu že se jedná o stříbrný šperk /který není tvrdým kovem/ může se na něm projevit jemné vlásecnicové ,,škrábance". Protože jste toto zboží nereklamoval a ani nás na tuto skutečnost neupozornil.Nemohu posoudit do jaké míry byl šperk poškozen. Samozřejmě že máte ze zákona možnost toto reklamovat a my se k reklamacím stavíme zodpovědně.Ale toto jste neučinil. Důrazně se ohrazuji proti vašemu tvrzení že šperk nebyl nový. Neprodáváme použíte nebo nošené boží. Snažíme se vždy ctít našeho zákazníka a chovat se zcela korektně. Pokud je jakýkoliv problém VŽDY ho řešíme. Zde jste nám nedal jinou možnost než vám odpovědět takto. stále máte právo zboží reklamovat či toto s námi řešit. Děkuji vám a přeji pěkný den. Miroslav Čajanek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi jiný přívěsek než jsem si objednal,místo normálního pentagramu mi přišel obrácený pentagram a z obchodu se mnou nikdo nekomunikuje.

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Oznámil jste nám tuto skutečnoust meilem. Někdy se v závalu zpráv, toto přehlídne. Nebo se zpráva může dostat do spamu. Není našim změrem se zákazníkem nekomunikovat.Právě naopak.Oba přívěsky jsou téměř totožné.Člověk který neví o významu tohoto amuletu si toto neuvědomí.Takže naše pracovnice vám zaslala špatný typ. Omlouvám se. Dnes jsem vás kontaktoval a snad se vše vyřeší k vaši spokojenosti. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajimave veci
    • Hrozna komunikace
    • Platba byla ihned, obchod tvrdi ze penize nedostal

    NIC NEKUPOVAT! ZBYTECNE PROBLEMY A STAROSTI!

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Ano..omlouvám se. Došlo z mé strany k tomuto pochybení.Při kontrole došlých plateb jsem přehlédl vaši platbu, tím vznikl tento problém. Dnes jsem vám vše telefonicky vysvětlil a omluvil se . A rovněž tak činím i zde. Zásilka bude urychleně odeslána na vaši adresu. Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vela tovaru, zaujímavé veci
    • Ze je az v Čechách :)

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    No tuto skutečnost nemůžeme nikterak ovlivnit. Cena za přepravu je stanovena přepravcem, jehož služeb využíváme. Ovšem máme špatné zkušenosti se zásilkami na Slovensko.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží do tří pracovních dnů doma přes uloženku.
    • Řetízek na ruku je sice velmi kvalitní, ale dorazil velmi špinavý a zanesený, jakoby někde dva roky ležel v prachu a jen ho někdo vzal, hodil do sáčku a odeslal. Chtěl jsem objednat i prstýnek pro přítelkyni, ovšem po této zkušenosti dávám od obchodu ruce pryč.

    Zboží dorazilo velmi rychle,ale dorazilo špinavé a zanesené. To mě u řetízku přijde jako dost podstatný nedostatek. Zboží vracet nebudu, po důkladném vydrhnutí je již použitelný. Rozhodně po této zkušenosti nedoporučuji. Takové věci mají dorazit ne čisté, ale lesknoucí se, natožpak zanesené.

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Děkuji i za tuto negativní reakci.
    Takže....ve vašem meilu. Kde se dotazujete jak můžete ohodnotit obchod. Jste se jednoduše mohl zmínit, že máte se šperkem problém a vše se dalo vyřešit. Na každy šperk je ze zákona ZÁRUKA. A právo reklamace, či vrácení zboží do 14 dnů. V Praze je několik klenotnických obchodů se kterými spolupracujeme a na naše náklady vám náramek mohli vyčistit.
    O skutečnosti ,že se zakoupeným zbožím máte problém se dovídám až tady z vaši rezence..
    Pří kompletaci náramku, výrobce používá jemný strojní olej. Pokud se hotový šperk následně ultrazvukem nevyčistí stane se že, olej na sebe váže nečistoty a je jednoduše špinavý. Může se stát a stává se to a výrobce nám to takto pošle. Mezi více kusy se to přehlédne. Pokud tento nedostatek zjistíme, sami ho vyčistíme.Zde, jsme toto přehlédli a nestalo se tak.. Nevymlouvám se na chybu lidského faktoru /neb, jsme jen lidé omylní / je to v každém případě naše chyba. Chyba pracovnice která zásilky balí a kontroluje. Omlouvám se za tento problém, kdy došlo k prodeji takto závadného zboží.
    Ještě jednou tedy děkuji a přeji vám pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ://
    • :(

    :(

    Reakce obchodu RIVERSHOP

    Přeji vám pěkný den.Vážená slečno,nezbývá mi než takto reagovat na vaši rezenzi.
    Pokud se vaši kamarádi takto nevkusně,baví s cílem uškodit jiným..je to smutné.Pokud vám vaši ,,kamarádi" bez vašeho vědomí /jak jste mi sdělila.Opovídají na meily ve vašem počítačí, tak to už je trošku na pováženou a třeba mně a asi mnoha lidem by to vadilo.A zcela určitě, když by se to stalo, tak bych reagoval přinejmenším nějakou slušnou formou ve smyslu omluvy. Ale to už je každého věc.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka.