Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod píše že zboží je na skladu po zaplacení, napíšou že skladem není. Proto musím hodnotit záporně

    Reakce obchodu Rigalli.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání bohužel se čaj doprodal par objednávek před Vaší. Snažíme se zdržet skladem vše v dostatečném množství a včasně se zásobit, ale bohužel se v před Vánočním shonu občas stane, že někdo objednání velký počet ks. Vámi objednané zboží obdržíme nejpozději v úterý a obratem zašleme k Vám.
    Jak jsme psali v mailu v případě potřeby či komplikací se na nás neváhejte obrátit.
    Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a vážíme si pochopení. Hanka Sladká

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    No ni

    Reakce obchodu Rigalli.cz

    Dobrý den, bohužel z vyjádření není jasné v čem byl problém. Smím poprosit o bližší informace, rádi dáme vše do pořádku. Děkuji a přeji hezký den. Hanka Sladká

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Viac sa sústreďte na objednávky, aby ste ich zabalili správne a neposlali to, čo si človek ani neobjednal. Vďaka.

    Reakce obchodu Rigalli.cz

    Dobrý den, velice mne mrzí negativní recenze :-(. Situace se dá napravit, škoda, že jste mi nenapsala po obdržení informace do mailu.
    Pokud smím nyní v situaci jakkoliv pomoci, prosím neváhejte se na mne obrátit. Kontaktní mail je [email protected]

    Velice děkuji a přeji Vám krásný den, Hanka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kurýr mě pouze prozvonil, když jsem okamžitě volala zpět, telefon celou hodinu nezvedal, pak přišlo oznámení že mám zásilku v nějaké prodejně potravin u Tondy a nebylo napsáno, kde danná prodejně je. Jsem velmi velmi zklamaná. Alena Bučková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    chybejici veci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bylo to strašně sladké
    • Nevím
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • u zboží je uveden počet kusů v balení, ale tato informace neodpovídá

    Reakce obchodu Rigalli.cz

    Dobrý den.

    U zboží je uveden počet kusů, pokud chcete nakupovat po kartonech, nikoliv počet kusů v samotném produktu. Nicméně děkuji za zpětnou vazbu, uznávám, že text na webu může být matoucí. Zkusíme to vylepšit. Omlouvám se za komplikace.

    David Kočí

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr zajímavého zboží
    • místo na geis point Praha 4 mně zásilka byla zaslána do Pardubic
    • Netuším, zda za toto může obchod, komunikace s ním vypadala dobře. Zboží jsem objednala 12.3.2018 a do dnešního dne jsem nic neobdržela.... bohužel.

    Reakce obchodu Rigalli.cz

    Dobrý den,

    objednávku jsme expedovali ihned 12.3. Podle systému vás dopravce nemohl opakovaně zastihnout a tudíž zásilku nedoručil. Spojíme se s dopravcem a pokusím se zaurgovat znovu doručení.

    David Kočí, rigalli.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena za dopravu zásilky neadekvátní oproti jiným zásilkovým obchodům

    Obchody, fungující jako záslikovny GEIS Point (např. Relay) nejsou nijak značeny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako výhodu neshledávám nic. Dlouhá dodací doba a vůbec se mi nelíbilo vyjádření v emailu o průběhu objednávky. Někdy méně je více. Příště objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    je škoda, když dám do nákupního koše zboží skladem a po 4 dnech se musim ptát, kde zboží je a kdy dorazí a teprve pak zjistili, že zboží co jsem měla v košíku už není skladem.... děláte si akorad z lidí srandu....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den,se zbožím jsem spokojená,k tomu nemám výhrady,ale velice mě zlobí,že nabízíte výrobky,které bych si chtěla koupit,ale většinou nemám šanci,protože je zboží vyprodané! Už několikrát jsem si chtěla objednat např. čokoládové chipsy a nemám šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na e-shopu si můžete vybrat zboží, které vůbec není skladem. Až další den mě telefonicky informovali. Objednala jsem tedy jiné zboží po telefonu, protože jsem je nutně potřebovala.
    • Ve faktuře nebyla zohledněna velkoobchodní sleva, musela jsem fakturu reklamovat.
    • E-shop by měl být propojen se skladem, aby nebylo možné objednat neexistující zboží.