Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáte zboží a nic se neděje.Nemaji ani slušnost odepsat.Katastrofa!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uděláte objednávku na webu, dostanete info, že máte čekat na vybídku k zaplacení - ta nedojde, tedy nedojde z toho webu , kde jste udělali objednávku. A jelikož nečtu a ani neotvírám maily z webů, které neznám - nedostal jsem pokyn k zaplacení. Majitel toto není sto pochopit a cítí se ukřivděn.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Dobrý den, to nás mrzí že nečtete cizí emaily protože kdyby jste si je četli tak bychom byli spokojeni všichni z úspěšného obchodu takhle nás akorát neprávem pomlouvate.
    S pozdravem a s přáním úspěšných obchodů. Rgmobil

    • zatím nemám zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zvláštní , nedůvěryhodná e-m komunikace

    Po objednání mi dorazilo potvrzení z mé vlastní e-m. adresy. Což mě přišlo divné. Další e-m. byly sice již z jejich adresy, ale asi původní . Nicméně vše ne moc důvěryhodné a proto jsem se rozhodla objednávku stornovat. Když jsem odeslala storno na uváděný e-m. na webu, tak se mi dvakrát vrátilo jako nedoručitelné. Nakonec mi od nich přišel e-m. že obj. je stornována, ale zda vůbec moje e-m někdo četl, či ne nevím. Možná moje obavy byly zbytečné, nicméně jsme nechtěla riskovat potíže. Tedy asi bych doporučila firmě, aby zapracovala na e-m. komunikaci, aby si zbytečně neodháněli zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem postaven před hotovou věc. Telefon byl poškozen . Záruka se na tuto opravu neposkytuje. Nejsem si vědom poškození pádem nebo neodborným zásahem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si produkt u kterého byla dostupnost skladem a druhý den mi přišla odpověď, že zboží je nedostupné.
    • Při objednání objednávku nejde dokončit, musí se počkat až pošlou další mail.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Telefon jsem si objednal černé barvy,ale zřejmě retardovaní zaměstnanci obchodu, nerozeznají barvy,tak mi poslali modrej.Dokonce i na faktuře je napsaná černá barva...

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Dobrý den, kontaktujte nás. Nemáme od vás žádnou informaci o záměně barvy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejnižší cena
    • Dlouhá doba doručení
    • Dorazila jiná barva mobilu (modrá) nebo objednaná (černá) - bez vysvětlení či upozornění předem.
    • Chyběl návod v češtině
    • V mobilu nebyla nastavena čeština - klávesnice - bylo třeba ji stáhnout, takže šlo nejspíš o nějakou polskou distribuci

    Jedinou výhodu spatřuju v ceně mobilu - podle Heuréky šlo o nejnižší cenu za tento mobil. Ale už vím, že není vždy výhodné jít jen po ceně, protože ač jsem volala pánovi z RG mobil, zda už zásilku, kterou jsem ihned po zakoupení zaplatila (středa), poslal, tvrdil mi,že ano, ale zpráva z pošty, že byla převzata zásilka do přepravy mi přišla o mnoho dní později (víkend plus 3 pracovní dny). Tedy než mi vůbec výrobek přišel, trvalo dlouho, navíc přišel v jiné než objednané barvě - když jsme kvůli tomu opět volali, pán jen sdělil, že šlo o výprodej a že jinou barvu neměl - o čemž mě však předem neinformoval, chyběl návod v češtině a ani v telefonu nebyl nastaven jazyk na češtinu - ani klávesnice - abych mohla psát zprávy česky, musela jsem si češtinu stáhnout z internetu. Obchod tedy nedoporučuji.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Děkujeme za Váš nákup, jen pro upřesnění výrobek vám byl odeslán do 3 pracovních dnů jak je uvedeno v obchodních podmínkách, čeština je v námi prodávaných smartfonech vždy instalovaná, zřejmě jste při prvním spuštění výrobku zvolili umístění pro jinou lokalitu, proto se vám nastavilo prostředí pro jinou lokalizaci, toto lze jednoduše změnit v nastavení jazyků v menu telefonu. Ano a jediné pochybení a za to se jsme se vám omluvili a řešili telefonicky, místo černé jsme zaslali tmavě modrou variantu krytu baterie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop má neaktualizované ceny, následně objednávky raději zruší. Ani omluva, nic. Pro mě celkově nepřijatelné jednání.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    V případě vyprodání akčních výrobků a nemožnosti dodání nového zboží je objednávka stornovana. V souladu s obchodníma podminkama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodávají zboží (mobilní telefon) za cenu za kterou ho nemají, nemají ho vůbec a píšou skladem. Asi tak nějak.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    V případě vyprodání akčních výrobků a nemožnosti dodání nového zboží je objednávka stornovana. V souladu s obchodníma podminkama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Mobilní telefon mi přišel v neporušeném obalu, ale rozbitý a majitel obchodu city-mobil Robert Grochol z Jablunkova neuznal reklamaci po zaslání zpět. Tak já ho nerozbila, ale zaplatila jsem telefon a ještě dvakrát poštovné. Ať se stydí a udáví svým chováním, přeji mu za 1000.- pěkné vánoce!!
    • Pokud chcete dopadnout stejně, kupujte u pana Roberta Grochola

    Nedoporučuji, nefér jednání, není snaha o dohodu, chybí slušnost k zákazníkovi!

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Zaslali jsme vám originální zabalený výrobek s pečetí vyrobce, po obdržení objednávky jste si telefon při vaší manipulaci se slotem Simkarty u tohoto senior telefonu vytrhli šuplík od simkarty. Za neodbornou instalaci simkarty a poškození výrobků nese odpovědnost uživatel ne prodejce ani výrobce.
    Slušnost a neseriózní chování v tomto případě kdy vlastní vinou poškodite výrobek a vinu hazite na druhé chybí Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednání bylo zboží skladem.. Následně byla objednávka zrušena, že nemaji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vada telefonu
    • Lži
    • Zastrašování
    • Neschopnost domluvit se

    NEDOPORUČUJI!
    OBROVSKÁ NESPOKOJENOST. Zboží mi dorazilo s VADOU, s prasklým sklíčkem na zadním fotoaparátu. Na mail mi nikdo neodpověděl a po telefonické domluvě mi bylo sděleno, že JÁ nemám jak DOKÁZAT, že jsem si zboží neponičila v první minutě, co jsem mobil rozbalila. Co je to za logiku? A ještě ke všemu prý z obchodníkových zkušeností mi reklamace nebude uznána.
    Ptala jsem se známých, co pracují v právní oblasti, co s tím - samozřejmě se ukázalo, že mi majitel obchodu lhal, a že oni mají povinnost dokázat, že mobil neměl vadu již předtím. Po pokusech domluvy jsem to vzdala, prodejce svou chybu neuzná, straší strhnutím částky za opravu v případě odstoupení od kupní smlouvy či reklamace a radí nesmysly. Po pečlivém hledání jsem objevila servis, který mi dokáže vadu spravit bez výměny celého zadního krytu, ale prodejce na mé dotazy již samozřejmě neodpovídá a tedy odmítá opravu pokrýt.
    NEPROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP, ZASTRAŠOVÁNÍ A LHANÍ KLIENTOVI, ŽÁDNÁ SNAHA O PROSPĚCH OBOU STRAN. I po vysvětlování, že nemohu 30 dní čekat na vyjádření reklamace, jelikož v následujících dnech odlítám na delší dobu do zahraničí, obchodník nebyl nijak chápající a myslel jen na sebe.
    POKUD CHCETE, ABY VÁM DORAZILO VADNÉ ZBOŽÍ S NEMOŽNOSTÍ DOMLUVY, ZVOLTE TENTO OBCHOD. POKUD SE TĚMTO PROBLÉMŮM CHCETE VYHNOUT, ZVOLTE JINÝ.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Dobrý den, mrzí nás že jste nespokojena.
    V případě kdy vám přišla poškozená zásilka bylo nutné uplatnit reklamaci u přepravce. Po vašem dotazu bylo již pozdě dodání poškozeného balíku lze podat do 3 dnů od doručení, vy jste reagovala na rozbitou zásilku po tomto termínu.
    Byla li chyba u přepravce nebo u zákazníka který měl objednané zboží u sebe týden to my hodnotit nebudeme. Nikdo vám nevyhrožoval snažili jsme se vám poradit jak postupovat ani na jedno jste nereagovala...zboží jste neodeslala, reklamaci nepodala píšete akorát pomlouvačné komentáře.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon neustále hlásil přehřívání a následně se uspal, aby se schladil (tzn. nebylo možno jej používat). Poslal jsem jej prodejci zpět a začaly problémy: prodejce si začal vymýšlet, že byl zadní kryt poškrábaný, že jsem rozbalil nabíječku (?!), že byl telefon rozbalený, a že mi nevrátí celou částku za telefon. Až po 18 dnech se mi podařilo od něj celou částku dostat zpět. Jak již zde bylo napsáno, prodejce vůbec nereaguje na emaily. Prodává telefony pro polskou distribuci.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Odstoupil jste od kupní smlouvy, byla vám vrácena částka v plne výši a to dle zákonných terminu do 14 dnů od vrácení výrobků. Od začátku uvádíte nepravdy, výrobek dle vašich informací nebyl pouzivan teď uvádíte že se při používání přehříval, to znamená že byl používán proto byl také poškrabany kryt baterie. Obvinujete nás jako kdybychom zboží vyráběli, pritom podvodně se chováte vy pane... Reagovat máme při odstoupení od smlouvy na co? Jsou dane zákonné terminy do těch se máme vyjádřit a taky ve vašem případě taky vyjádřili- vyřešeno vrácením kupní ceny.
    ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace. Zboží odesláno na druhý pokus. Pošta prý vrátila zničené. Žádné potvrzení o odeslání zásilky.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Děkujeme za nákup, zboží jsme odeslali a zboží jste přebral, reagujete zřejmě na jiný nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou žádné výhody
    • Nepravdivé informace o tom zda je zboží skladem nebo ne

    Obchod měl na stránkách že je zboží skladem, po zhruba 4 hodinách mi přišel email s tím, že objednávka byla zrušena z důvodu že zboží není skladem, NIKOMU nedoporučuji zde nakupovat, hrozný obchod.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Vaše objednávka byla stornovaná protože jste zvolili nákup na splátky, ale nevyplnili jste požadované údaje pro nákup na splátky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesný přístup
    • Prodávají zboží, které nemají.

    Reakce obchodu RG-MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    dostupnost výrobku se aktualizuje cca co 2h bohužel objednal jste výrobek který se v tu chvíli vyprodal a jeho dostupnost byla dále neznámá proto jsme vaši objednávku stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží uvádějí na stránkách skladem,ale přitom není.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ceny
    • Žádná komunikace o stavu obednavky. Obědnavku jsem zrušila .Do dnešního dne mě nebylo zrušení potvrzeno