Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Poslali jinou barvu nez jsem objednala horsi ze to ma byt darek
Reakce obchodu Rehabilitace-sport.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Musím se však ohradit proti nařčení ze zaslání špatné barvy. Objednala jste produkt, u kterého je napsáno, že je dodáván v barvách dle aktuální skladové dostupnosti. V objednávce jste tedy zvolila variantu Mix barev. Protože jste ani v poznámce objednávky neuvedla, jakou barvu si přejete dodat, domnívám se, že hodnocení Nedoporučuji obchod, je poněkud přehnané.
Zboží jste objednala 26.5. a doručeno Vám bylo 28.5. Jediné, čím jsme se "provinili" bylo, že jsme nedokázali číst Vaše myšlenky. Prosím tedy, pro příště, pokud chcete konkrétní barvu, zkuste nám o tom říct. Stačí napsat poznámku k objednávce nebo zavolat. Vždy rádi vyhovíme přáním našich zákazníků. Ale musíme o nich vědět.
S pozdravem a přáním hezkých dnů
Kopecká Jitka
Jednatelka -
Nedoporučuje obchod
- Objednáno 15.12. do dnes zboží nedorazilo a nebylo předáno prepravci. Telefen eshop nezveda! Nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den. Žádná komunikace .
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Dobrý výběr, ale zoufalá doprava.
Reakce obchodu Rehabilitace-sport.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Dovolte mi reagovat na Vaše výtky, kdy jste dodací lhůtu a komunikaci našeho obchodu hodnotili negativně.
Vaši objednávku jste odeslali ve 12:41, platba dorazila ve 12:43. Druhý den ráno již bylo zboží nachystáno a předáno přepravci.
Mrzí nás, že pak při přepravě byly komplikace. Bohužel na samotnou dopravu zboží už žádný eshop nemá vliv. Doprava už záleží na jiných faktorech - zejména dopravní situace, schopnosti jednotlivých řidičů a často i mnoha dalších nepředvídatelných situacích.
Vaše hodnocení nedoporučuji obchod, při odeslání zboží během pár hodin po odeslání objednávky mi nepřijde úplně fér. A malinko tolerance k dopravcům/lidem by taky bylo fajn. Ne jen při objednávání na internetu ale celkově.
Dovolte mi prosím jeden příklad z nedávné doby - Nešťastný pošťák dorazil pozdě, rozbily se mu totiž dveře od dodávky. Balíky se vysypaly na silnici a místo aby mu někdo pomohl, si ho lidé natáčí na mobil a smějí se... a pak jsou ještě na něj další lidé naštvaní, že přijel pozdě.
Zkrátka je třeba si uvědomit, že ne všichni dopravci schválně doručují zásilky pozdě nebo rozbité, aby někomu zkazili den.
Děkuji, pokud jste moji reakci dočetli až sem a byli jste ochotni přijmout, co jsem se snažila sdělit.
S pozdravem a přáním hezkých letních dnů
Jitka Kopecká
majitelka
www.rehabilitace-sport.cz -
Nedoporučuje obchod
- Smrdela zirafa guma
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží je nekvalitní
Reakce obchodu Rehabilitace-sport.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Pokud byl se zbožím jakýkoliv problém, prosím sdělte nám více informací na náš email: [email protected] Spokojenost zákazníků je pro nás důležitá.
Protože jste si objednala značkové zboží, se kterým za celé roky nejsou žádné problémy, byli bychom naopak i zvědaví, kde je problém. Občas se stane i to, že zákazník jen použije produkt nesprávným způsobem. Pak postačí rada a zjistí se, že je vše v pořádku.
Pokud najdete čas, prosím kontaktujte nás.
Děkuji
Kopecká Jitka
www.rehabilitace-sport.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nebylo
-
Nedoporučuje obchod
- výborná lokace a dostupnost
- nevzhledná prodejna
-
Nedoporučuje obchod
- Balík který dorazil , byl podivného tvaru i vzhledu, přelepen spoustou obyčejné hnědé lepenky , celý pomačkaný a navíc jsme nikde nedohledali - Masážní prstýnek SU JOK- barva stříbrná - 39 Kč, není to sice závratná cena ale zamrzelo nás to, takže tento obchod nikdy více . L.Š.
Reakce obchodu Rehabilitace-sport.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Dovolte, abychom se také vyjádřili. Nespokojených zákazníků máme opravdu málo a tak se snažíme každou stížnost řešit individuálně. Škoda, že jste se nejprve nespojila s námi, už jste mohla mít nový SU JOK doma. Protože do zásilky jsme jej dle vyjádření kolegyně dávali, mohlo se s ohledem na velikost SU JOK stát, že jste jej vyhodila omylem s nějakou výplní balíku.
Ráda bych ještě reagovala na tyto připomínky:
1) U své objednávky jste zvolila dodání přepravcem na Vaši adresu. Tudíž děkujeme za hodnocení výdejního místa 2 z 5, ale popravdě nevím, dle čeho jste hodnotila, když jste u nás nebyla.
2) Balit do "obyčejné hnědé lepenky" je poměrně běžná záležitost. Z ekologických důvodů nevyužíváme k balení objednávek nové krabice. Zároveň se snažíme, aby byla zásilka co nejmenší, aby auta přepravců nevozila zbytečně velké poloprázdné krabice. Materiály na balení, které používáme nejsou sice nové, ale jsou vždy čisté, funkční a plní účel - ochrana zboží při přepravě. A právě ochrana zboží je často i nadřazena tomu, jak zásilka vypadá. Ekologie a ekologická stopa je pro naši firmu důležitá.
3) Samozřejmě nevíme, co si balík zažil cestou a pokud jste ho třeba nevyfotila, tak nemůžeme posoudit, jestli stav, v jakém dorazil k Vám odpovídá tomu, jak odešel od nás.
4) A co je asi nejdůležitější - pokud máte pocit, že ve Vaší zásilce nebylo všechno objednané zboží, je nejlepší se ozvat rovnou prodejci. Je dobré pamatovat na to, že i balení zásilek dělá člověk, který není neomylný. Přestože jsme přesvědčení, že jsme chybu neudělali, rádi Vám prstýnek SU JOK pošleme znovu, i na naše náklady. Stačí, když se nám ozvete. Spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá.
S pozdravem
Jitka Kopecká
Tivali, s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Chybne informace na strankach
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Pošlou Vám jiné zboží než si objednáte.
- Neschopnost.
Zboží vypadalo zcela jinak než bylo uvedeno na obrázku.
Reakce obchodu Rehabilitace-sport.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše objednávka byla vyřízena (odeslána) druhý den po přijetí objednávky. Pokud se Vám zboží po obdržení zásilky nelíbí nebo nevyhovuje nebo neodpovídá tomu, co jste očekával podle obrázků, je samozřejmě možné zboží vrátit. Je pravda, že odstín barev na obrázku se může od odstínu barev ve skutečnosti lišit podle osvětlení produktu při focení. Nevím, zda toto je Váš případ, nebo zda došlo k nějaké záměně při balení ve skladu. Bylo by dobré, kdybyste třeba na email [email protected] poslal fotografii produktu, který jste obdržel, abychom mohli zjistit, co se stalo.
V emailu o odeslání zboží jste také spolu s fakturou obdržel dokumenty pro případné vrácení zboží. Velmi rádi Vám vyměníme zboží za jiné nebo vrátíme peníze, pokud se rozhodnete pro vrácení. Stačí se ozvat a zboží spolu s vyplněným formulářem (číslo účtu apod.) zaslat k nám.
S pozdravem
Kopecká Jitka
Tivali, s.r.o.