Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Za zboží zaplatíte předem a čekáte týden kým vám ho dorucej.
Reakce obchodu Regio-shop.cz
Dobrý den, reaguji na Vaše hodnocení.
Pokud jste si zboží zakoupil 12.6.2019 a zaškrtl políčko, že souhlasíte s tím, že zboží bude odesláno po 13.6.2019 (z důvodu dovolené), tak nechápu Vaše hodnocení. Zboží bylo již odesláno a je na cestě k vám. Nemluvím o tom, že jste pro náš e-shop rizikový zákaznik, od kterého se nám už dvakrát vrátilo zboží, které bylo na dobírku. Poté jsme Vám blokovali Vaše další objednávky z jiných mailových adres a požadovali jsme platbu předem, protože už dvakrát jsme platili poštovné za Vaše nevyzvednuté zboží.
Vaše hodnocení zde je k objednávce, kterou jsme Vám automaticky vystornovali, protože jak jsem zmínil výše, zboží na dobírku Vám bohužel nezašleme.
Mrzí mě tato situace kdy my jsme ve ztrátě za Vaše všechny nevyzvednuté zásilky a ještě nám dáváte takové hodnocení.
David
Regio-shop.cz