Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím jsem nedostal od přepravní firmy výzvu na převzetí zásilky (8dní od
    objednávky). S pozdravem Klimeš.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • zřejmě si člověk musí pro daňoví doklad poslat holuba

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den,

    fakturu posíláme automaticky elektronickou formou při expedici objednávky. Na základě našeho telefonického rozhovoru se domníváme, že vám faktura skončila ve složce SPAM. Naše zákaznická podpora vám na vaší žádost odeslala fakturu znovu.

    S pozdravem
    REGALS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivé dodání a včasné informace. Vybrané DPD naprosto nevyhovující a Nespolehlivé. Nemám dodáno a nevím kdy dodá zboží

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že se vaše zásilka zpozdila. Vaší objednávku jsme expedovali z našeho skladu obratem v den objednání. Bohužel měla doručovací služba DPD v době expedice vaší zásilky na depu výpadek a nebyla schopná jí doručit v domluvený termín. S DPD spolupracujeme dlouhodobě a až na naprosté výjimky doručují velmi rychle a spolehlivě. Ze současných informací od DPD vidím, že vaše zásilka již byla doručena. Jako omluvu a kompenzaci za pozdní dodání vám posíláme dárkový kupón. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    REGALS.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zakoupený produkt Přenosný stojanový svěrák STRONGBOLD který jsme v obchodě zakoupili se už po prvním vyzkoušení projevil jako velice nespolehlivý.
    • Pokud pod produkt napíšete recenzi ve které uvedete určitou negativní zkušenost s výrobkem tak ji obchod nezveřejní.

    Obchod je schopen pod výrobek uvést 50 recenzí s plným počtem 5 hvězdiček ale ani jednu recenzi s nižším počtem 1-4 hvězdičky.
    Takto cenzurované hodnocení vyvolává velmi silnou pochybnost o solidnosti obchodu a především o kvalitě nabízeného produktu.

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nás po zjištění problému nekontaktoval. Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží a v případě problému bychom vám svěrák nahradili. Z vaší původní recenze bylo patrné, že byl svěrák použit nesprávně a vůle v čelistech byla zapříčiněna utahováním čelistí bez jejich uzamknutí. I přes tento fakt jsme vám byli ochotní svěrák vyměnit, pokud s ním spokojený nebudete.

    Na základě této informace a faktu, že jsme se vám nemohli více než 2 týdny dovolat, abychom problém k vaší spokojenosti vyřešili, jsme se rozhodli s publikováním hodnocení počkat. Snažíme se nabízet pouze kvalitní výrobky a ty špatné odebíráme z nabídky, protože na kvalitních produktech náš obchod stojí. V tomto případě se ale domníváme, že se nejednalo o chybu výrobku, jak napovídají tisíce prodaných kusů a spokojených zákazníků.

    S pozdravem
    REGALS.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevidel som žiadnu.
    • Predražený tovar.

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den Vojtechu,

    děkujeme ze recenzi. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Jak jsme se již bavili telefonicky, tak existují i jiné modely stavebních stojek s poloviční nosností a bez pozinku, které jsou samozřejmě levnější.

    Pokud máte pocit, že je naše zboží předražené, tak máte samozřejmě možnost kdykoliv nakoupit konkurenční výrobek, což jste také dle vás udělal a naše na Slovensko expedované zboží jste si přes závaznou objednávku odmítl převzít.

    Ať konkurenční stojky slouží a ať jde práce od ruky.

    S pozdravem
    Martin Arnold
    REGALS.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují co nemohou dodat ...

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Bohužel někdy se stane, že se některý z produktů vyprodá a musíme čekat na dodání od výrobce.
    Pokud produkt není skladem, tak to zobrazujeme výrazným, červeným nápisem na detailu produktu.

    Vzhledem k tomu, že máme v nabídce přes 1000 produktů, tak není v ničích silách zajistit, aby se nikdy nic nevyprodalo, ale v každém případě na rychlosti dodání nám velmi záleží a drtivou většinu objednávek odesíláme v den objednání.

    S pozdravem
    Martin Arnold
    REGALS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 7 pracovních dnech jsem to vzdal a zrušil u konkurence obj. v pátek ve 12:30 a v pondělí zboží dorazilo

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den Pavle,

    mrzí nás, že nejste spokojen.

    Zboží jsme odeslali ihned v den Vaší objednávky a bohužel balíček se zasekl na překladišti dopravce, jak jsme se již bavili telefonicky a jak to můžete vidět ve sledování zásilky.
    Kdybyste se nám ozval, tak bychom problém rádi obratem vyřešili, ale když se nám ozvete až prostřednictvím hodnocení na Heurece, tak takovou možnost nemáme.

    Nejednalo se tedy o naši chybu, ale o chybu dopravce, ale protože nám na spokojenosti našich zákazníků velmi záleží, tak jsem Vám právě e-mailem zaslal dárkový voucher na zboží z našeho e-shopu.

    S pozdravem

    Martin Arnold
    REGALS.cz
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ani přes telefonickou urgenci nebyl zaslán český návod. Přiložen jen anglický 48 stran.

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den Jane,

    velmi nás mrzí, že nejste spokojen.
    V našem rozhovoru jsme se domluvili, že problém můžeme vyřešit zasláním návodu k úhelníku, jak jste požadoval a také jsme Vám doporučili přehledný videonávod.

    Pokud jsme tímto problém nevyřešili, tak nám prosím navrhněte lepší řešení a rádi Vám pomůžeme :-)

    S pozdravem

    Martin Arnold
    REGALS.cz
    [email protected]

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po potvrzení přijetí objednávky obchod nekomunikuje a a na opakovaně zaslané emaily s dotazem na stav objednávky nereaguje. Uteklo 16 dnů od objednání a nic. Obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu REGALS.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Zboží, které jste si objednal bylo k dodání do deseti dnů, což u tohoto produktu máme přehledně zobrazeno na webu.
    Máte pravdu, že došlo ke zpoždění z důvodu problémů u výrobce, za které jsme se Vám telefonicky omluvili v jednom z našich tří telefonických hovorů.
    V každém případě nás zpoždění dodání velmi mrzí a ještě jednou se omlouvám, protože na rychlém dodání zboží nám záleží a v naprosté většině případů doručujeme následující pracovní den.
    Jako omluvu Vám ke zboží jako dárek zašleme sadu pracovních tužek v hodnotě 589 Kč.

    S pozdravem
    Martin Arnold
    REGALS.cz