-
OBJEDNAL JSEM SI HRAČKU ZA NECELÝCH 2 TISÍCE KČ I S POŠTOU, NEŠLA MI SPUSTIT PO NĚKOLIKA POKUSECH , PŘIŠEL MI JEDNODUŠE ČÍNSKÝ VADNÝ ŠMEJD A Z TOHO OBCHODU JSEM VELMI ZKLAMANÝ A RADÍM VÁM OD NIC UŽ NIC. VYŘIZUJU REKLAMACI TEN DEN A TĚCH MODELU VADNÝCH HRAČEK MAJÍ HODNĚ. PO TELEFONU VYSVĚTLOVALI, A JEŠTĚ NABÍZELI TAK DRZE NÁHRÁDNÍ DÍLY, ALE JÁ SI KOUPIl PŘECE NOVÝ MODEL. NEREAGUJTE NA NĚ A ZAPOMENTE NA TEN čínský obchod. 0 % !
-
Dobrý den, svět není dokonalý. Vše je jen technika která se můžeme pokazit. Nekvalitní produkty ani nezařazujeme do prodeje. Pokud je % reklamací vyšší produkty vyřazujeme z prodeje. Reklamace se snažíme řešit expres. Každopádně Váš příspěvek hraničí s pomluvou. Jelikož máte jméno vymyšlené nedokážu ani reagovat ohledně konkrétního případu.
S pozdravem Michal Sturc -
tak hračka je už zpravená, už je to relativně dobré. přesto nejsem spokojený, protože mají nízkou životnost a dlouhé nabíjení. je to už všech hraček a obchodu.
-
Co prosím ? U RMT tu máme třeba 2 hodiny provozu v setu.
-
-
Dobrý den špatný obchod nabízejí zboží a pak nedodáji co nabízej koupil jsem 2 auta a u obou měli být 2 baterie paní mě dnes volala že mají chybu na stránkách,ale to mě přece nezajímá kvůli těm 2 baterkam jsem to objednal hrůza už nikdy více tento obchod Nedoporučuji!!!!!!!!!!!
Kdyby aspoň nabídli nějakou kompenzaci ale paní řekla ať dám klidně zápornou recenzi to je podnikání a přístup k zákazníkům fuj hnus-
Dobrý den,
nepletete si obchody ? Žel neuvádíte číslo objednávky. Takže se k tomu nemůžeme adekvátně vyjádřit. Vždy nabízíme kompenzace nebo nějaké řešení.
S pozdravem Michal Sturc
-
-
Dobrý den, tento podnik(to se ani nedá nazvat firmou) je nehorázný hnůj. Je to tam samej namachrovanej frajer. A to včetně "pana" šéfa. Ten se pro jistotu ani nepředstaví. Kvalita výrobku katastrofa, reklamace automaticky zamítnou - oni si totiž vždycky důvod najdou. Když už prodávají hnus z Číny, tak bych čekal, že aspoň budou slušný a vyjdou vstříc s reklamací. A to ještě, protože ví, že si stěžuji, tak ji schválně natáhnou na 30 dní. Přitom už byla vyřízena asi po 3 dnech.
-
Dobrý den,
chybně jste skladoval akumulátor 9.4.2021 jsme přijali reklamaci. Psali jsme Vám email 14.4.2021 několikrát jsme Vám také zkoušeli volat. Na který jste reagoval. Čekali jsme do posledního dne. 2X jsme Vám dali náhradní díl který nebyl v běžném skladu dostupný. Okamžitě bez zbytečného čekání. Takto recenze není pravdivá pokud by byl akumulátor skladován správně tak nedojde k zbytečnému poškození.
S pozdravem Michal Sturc -
oprava: "nereagoval".
-
-
Nedoporučuji, při reklamaci vymyšlena příčina a tvrdošíjné až arogantní chování. Chápu, nekvalitní produkty zaručí další příjem ze servisu. Již nikdy více (škoda, že jsem si to tu nepřečetl dříve)
-
Dobrý den, snažíme se maximálně vycházet při reklamacích vstříc. Pokud je však model mechanicky poškozený po pádů atd. Tak bezplatný servis neprovádíme. Žel nepíšete v příspěvku žádné podrobnosti nebo číslo reklamace. Tak ani nemůžeme reagovat na konkrétní případ. Vše je jen technika která se může pokazit. Nekvalitní produkty ani nezařazujeme do prodeje. Případně děláme analýzy a problémové položky vyřazujeme z prodeje. S pozdravem Michal Sturc
-
-
Dobrý den, pane Jane Slavíku. To co píšete není pravda. Vidím tu několik výměn modelů i nad rámec naší povinnosti kdy byl model poškozený. Pak tu máte 3 neoprávněné reklamace kdy byla chyba v užívání aplikace a dronu. Vše jsme vám několikrát trpělivě vysvětlovali a okamžitě reagovali. Řešil jste reklamaci s ČOi kde vám také vysvětlili, že nemáte pravdu to co nárokujete. S pozdravem Michal Sturc
-
Jsou to arogantní podvodníci, hlavně p. Sturc , neuznávají odstoupeni od smlouvy podané v zákonné lhůtě / 10den/. Lžou, hlavně když někdo něco koupí, pak je konec. Hlavně prodávají opravované věci jako nové. Pozor na ně!!!!
-
Rád bych se také podělil o zkušenost s RC-RC a RCobchod, vzhledem k tomu, že mi neposlali možnost vložit recenzi, tak alespoň takto.
Potvrzuji, že nákup byl bezproblémový, ale jako jiným jejich zákazníkům se projevila nekvalita zakoupeného modelu a došlo k reklamaci. Samotné reklamace řešil eshop trikem, kdy reklamaci neuzná a provede takzvanou opravu zdarma a takto to pokračuje předpokládám donekonečna. V mém případě po třetím kole, kdy jsem požadoval odstoupení od smlouvy opět provedli stejný trik.
Toto jsem našel na internetu:
Zákazník naštěstí není proti nevyžádaným opravám bezmocný. Jednání, kterým je obcházen zákon, je podle § 39 občanského zákoníku neplatné. K zamítnutí reklamace, pokud bylo současně zboží opraveno, by neměl přihlížet spotřebitel, ani soudy v případě vymáhání nároků z odpovědnosti prodejce za vady zboží. Přestože zákazník musí v takovém případě prokázat existenci vady při uplatnění reklamace, lze dovodit, že vada skutečně existovala, pokud ji obchodník sám odstraňoval. Pomoci by mohla i Česká obchodní inspekce, pokud by prokázané obcházení reklamačního řízení posoudila jako porušení § 13 či § 19 zákona o ochraně spotřebitele a postihovala by obchodníky ve správním řízení.
Situaci budu dále řešit, ale tímto bych chtěl dát vědět Vám potencionálním zákazníkům a varovat Vás před budoucími obtížemi, které nastanou pokud Vámi zakoupený výrobek selže a to se nejspíš dřív nebo později vzhledem k jejich kvalitě stane. -
RC obchod se tváří solidně ale jenom tváří pokud dojde k reklamaci snaží se vás co nejdříve setřást. Při domácím používání cca 2 měsíce nám u traktoru začalo svévolně odpadávat zadní kolo (podle obchodu může jezdit venku ale ještě nejezdil). kontaktoval jsem obchod poslal fotky napsal co se s traktorem děje. A ejhle RC obchod odepsal: nedokážeme to takto posoudit, zda nedošlo k nárazu a k mechanickému poškození. Doporučuji počkat na únor, kdy budou outletové levné traktory na náhradní díly.....Nebo to pošlete na reklamaci, ale nevím, jak to technik posoudí. Takto se opravdu nechová seriozní obchod. Tím to e-mailem my bylo tak nějak naznačeno udělal sis to sám a neotravuj.
-
Rád bych varoval před nákupem v RCOBCHOD.CZ.
Kopil jsem model auta, které je odolné všem vlivům: nárazy, voda, bláto, sníh, kaluže - nic pro něj není problém. Auto je vhodné na ven. V terénu zvládá skoky do výšky nadtři metry bez poškození. Auto odolá stříkající vodě a potápění. TOTO JE TEDY V POPISU.
Bohuže auto nevydrželo ani pár dnů a musel jsem jej odeslat na reklamaci (Zlomený držák akumulátory, který držel za velice tenký plast). Reklamace - zamítnuta. Jedná se prý o mechanické poškození. Jako náprava je prý možné kopit si se slevou nové auto, nebo za téměř stejnou sumu si zaplatit servis. Obchod mi nakonec poslal neopravený model zpět.
Nejsem si vědom, že bych porušil návod k použiťí a závadu si přivodil sám vlastní vinou. Dle popisu u auto se jedná o tzv. “auto, které zvládne veškeré venkovní podmínky” ale dle mojich zkušeností jen pár dnů.
Nikdy víc!
Musil -
Vratil jsem zboží z e-shopu do 14dní,dnes je to 13dní a ještě se ani na to nepodívali a další 14dni mají podle zákona na vrácení peněz. Toto je důkaz toho že firma nedrží slovo, jak píše na e-shopu. Nedoporučuji!!
-
Zakoupil jsem RC vrtulník Syna 107. Při nejlepší vůli dle návodu nechtěl fungovat.Popsal jsem problém,doporučená reklamace a zaslání zpět.Reklamace bez doporučení zamítnuta,závada se údajně neprojevuje.Cekal bych alespoň nějakou radu,nic.Tak se seriózní obchod nechová.Navic český návod špatně čitelný a neúplný.Nedoporucuji pro začátečníky s RC modely letadel. Pavel Korinek
-
Tak tyhle lamy, ikdyz poslete vyrobek v naprostem poradku ve 14ti denni lhute zpet bez udani duvodu a zadate penize zpet, tak vas oskubou minimalne o 30% a melou strasny hovna. Stydno mi jich je. Tak bacha na to. Klasicky Prazaci. Mne to stalo 1200,- a bude jim to prochazet dal. Tak jim to prejme !
-
Bohužel mě obchod nevyzval po nákupu Dronu k recenzi, tudíž píšu zde- jinde to nejde.
Na dronu mého syna..( lítal jen se mnou) se stala závada, 1 vrtule se začala točit ztěžka, vypadalo to na přidřené ložisko,
tedy jsem odeslal reklamaci, kde jsem na krabici přilepil reklamační protokol s popisem závady. Za pár dní mi RC obchod sdělil, že reklamace není uznaná a jestli chci tak mi to za polovinu ceny dronu opraví- Ihned mi napsali jak se závada stala(asi byli u toho) a že za to samozřejmě můžu já.
Nezbylo, než si dron nechat opravit za peníze a zaplatit samozřejmě poštovné.
K mému překvapení se dron vrátil opravený a s nerozlepenou obálkou popisu závady na stejném místě krabice, kde jsem ji přilepil...ta zjevně nikoho nezajímala!
firmu NEDOPORUČUJI- Neuzná reklamaci,kdyby clověk popsal cokoli.-
Ještě dodatek- všechno to samé, plno lidí stejná závada stejný postup- očividně STRATEGIE FIrmy. - Ode mě total mínus- už jsem odradil plno kolegů a kamarádů před nákupem v této firmě a budu v tom pilně pokračvat.
-
-
Obchod doporučuju. Všechno naprosto super a rychlost :-), ať se obchody daří.
-
Do Vánoc jsme zboží nechtěli, chtěli jsme ho do soboty 30. 12.
Dle info na vašich stránkách jste slibovali zboží odeslat 29.12. (tuto informaci tam stále máte), což jste potvrdili i emailem. Následně jste poslali email s tím, že zboží odešlete až 2. 1.
Po domluvě jste sice vyšli vstříc s osobním vyzvednutím. Nicméně následoval vyděračský telefonát, kdy kolegyně již čekala na místě v domluveném čase a byla vydírána požadavkem na příplatek za to, že ji tam nenecháte 2 hodiny čekat.
Na hodnocení si tedy plně trvám a trvám si i na tom, že je velmi spravedlivé!
**************
Dobrý den paní/paní anonyme, tato recenze je velmi nespravedlivá. Zboží bylo objednáno v termínu, kdy jsme již dávno doručení do Vánoc neslibovali, navíc bylo z vaší strany uhrazeno až 27.12. tedy po Vánocích. V rámci dobrých obchodních vztahů jsme se domluvili na vyzvednutí mimo pracovní dobu což bylo i provedeno. Příště se tedy máme držet otevírací doby a vstříc nevycházet? Je nám velmi líto, že se službami nejste spokojeni. S pozdravem Jakub Sturc, majitel obchodu.
**************
Obchod zboží neodeslal ve slíbeném termínu, byli jsme nuceni pro zboží dojet, abychom stihli dárek předat k svátku. Při dojetí na místo v dohodnutém termínu tam nikdo nebyl, na zavolání nám bylo řečeno, že přijedou o dvě hodiny později nebo že za nějaký příplatek ihned.
NIKDY VÍCE! -
RCobchod: Tady už Vám žádné obhajoby nepomůžou.
-
Při nákupu super přístup, vše proběhlo rychle. Když bohužel ale musíte reklamovat zboží, nelze.
To, že je vadná elektronika se stát může, ale při první neuznané reklamaci ještě ten den poslali reklamovaný dron zpátky, že je vše v pořádku. Dron pořádně nikdy nelétal, není to jediný, se kterým pracuji.
Když jsem reklamoval podruhé, zase byla zamítnuta, ale prý pro "dobré obchodní vztahy" mi vyměnili baterii. S touto reklamací úmyslně čekali a přišla mi 30-tý den (do protokolu jsem napsal, že chci aby jej řádně prozkoušeli). To se asi stalo, protože se mi dron vrátil celý podřený.
Absolutně je nezajímá, že můžete něco reklamovat. Pochopil bych kdyby mi zdůvodnili, co je v nepořádku, na to se ale nezmohli. Banda líných lidí, kteří netuší o co se jedná. Tak nevím, prodávají zmetkové zboží, nebo jsou sami?
Jak koukám do diskuze, nejsem sám.
RC modely všude, jen né tady!!! -
Ruda: Dobrý den, nevím přesně na co reagujete ale při reklamaci poštovné neúčtujeme, na to není ani opora v zákoně. Prosím o kontakt emailem abychom zjistili o co se jedná.
-
Musím reagovat na odpověď RCobchod. Cena skutečně nebyla 450 Kč, ale 449 Kč, protože jste mi účtovali poštovné. Taková je pravda. U jiných prodejců v rámci záruky se poštovné nepočítá.
Dron jsem koupil patnáctiletému vnukovi a sám jsem byl u toho, když ve vzduchu přestala vrtule fungovat. Předtím létal dron perfektně. Nechápu tedy Vaše doporučení, jak postupovat při dopadu.
Mě také mrzí Váš postup při řešení reklamace. -
Dobrý den , zakoupil jsem u Vás vrtulník SYMA Raptor S-39 přímo na pobočce v Hrušové.Po cca 3 měsících nastal problém,že vrtulník nebyl schopen udržet se ve vzduchu ( jakoby ztrácel výkon nebo se spíše občasně přestávala točit spodní vrtule ).Poslal jsem tedy vrtulník na reklamaci, která mi nebyla uznána z důvodu : vlivem rázného zastavení el. motoru tudíž nejspíš poškození el. motoru a byla mi nabídnuta oprava za 700 Kč ( cena motorku je cca 160 kč + placená práce výměny v rámci reklamace? Za 700 Kč bych si představoval pomalu nový vrtulník, ale určitě ne toto ). Další věc, která mě zaskočila byl přístup arogantní paní na pobočce,když jsem chtěl vědět ceny položek a seznam vadných dílů, které by tedy byly údajně potřeba opravit abych si je případně mohl alespoň objednat jednotlivě, tak ani jedno mi nebyla schopna zjistit,prý mám všechno napsáno ve zprávě a díly ať si případně najdu na eshopu ( ve zprávě, ale nic co potřebuji vědět není ) . Ostatně mě to spíše přišlo,že paní absolutně nerozumí tomu co prodavá a byla spíše ráda když už jsem po ní dále nic nechtěl a odešel jsem z obchodu. Co mě ale dostalo bylo když jsem doma vrtulník rozebral, vyzkoušel jsem oba motorky od vrtulí s čehož se oba zdáli bez poškození a fungují, ale na hřídeli jednoho motorku kde je nastrčené plastové ozubené hnací kolečko bylo volné ( nevím jestli je od výroby nějak přilepené ) tím pádem při roztočení motorku toto kolečko sjede po hřídeli do prostoru, kde nemá kontakt s dalším ozubeným kolem a proto vrtule vynechávala..Zajímalo by mě zdali vůbec na reklamaci se na vrtulník někdo podíval a nebo automaticky odmítl reklamaci bez vybalení vrtulníku z krabice když nebyl zaznamenán,tak trivialní problém a za co je tedy doporučená oprava za 700 Kč když nový vrtulník stojí 1200 Kč a kromě kosmetických známek používání na něm nejsou další vady..Směšné ..Závěr je tedy veliká nespokojenost při řešení reklamace a taky přístup k zákazníkovi na pobočce a náhradní díly a jiné si případně raději shánět v jiném obchodě.