Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Celkově pomalá práce

    Reakce obchodu Rattan-proutí

    Dobrý den,
    objednávka byla učiněna 31.10. s výběrem platby převodem . V týž den Vám byla zaslána faktura pro platbu převodem na účet. 2.11.2022 bylo připomenuto, že objednávka čeká na platbu. Do dnešního dne nebyla objednávka uhrazena, zboží tedy nemohlo být odesláno.

    S pozdravem
    Eliška z RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je to jako ve zpomaleném filmu. Jen než poslali číslo bankovního konta, uběhl celý den.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží přišlo znehodnoceno,u stolku byla jedna noha kratší o 1 cm a byl vyštípnutý kousek dřeva.

    Reakce obchodu Rattan-proutí

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám líto, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Rádi bychom Vám připomněli, že každý zákazník má nárok na vrácení zboží do 14 dnů a to bez udání důvodů. V případě, že má produkt vadu, máte nárok ho reklamovat. Bohužel, kromě této recenze, jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu ani telefonát, na základě kterého bychom mohli nedostatek řešit. Určitě bychom našli společné řešení.

    S pozdravem a přáním příjemného dne
    tým RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na webových stránkách bylo zboží skladem, ale ve skutečnosti ho obchod neměl
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu nic napsat, protože od mého nákupu se vůbec nic neděje, tedy předpokládám, že zboží nemáte a mě jako zákazníka vůbec neinformujete,
    docela zvláštní přístup. Proto je moje zkušenost negatívní

    • poslali mi 2 ruzne odstiny což jsem nechtěl
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nekomunikuje na reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníky.Budˇ jsem měl smůlu na zaměstnance nebo je celá obchodní politika společnosti k zamyšlení.

    Reakce obchodu Rattan-proutí

    Dobrý den,

    vážíme si zákazníků, kteří si udělají čas a vyplní dotazník týkající se nákupu v e-shopu.
    Ovšem, vaše negativní hodnocení, kde jsou uvedeny nepravdivé informace nás přímo šokovala a zajímalo by nás, co Vás k tomu vedlo.
    Dle vyjádření byl dotazník vyplněn mužem, ovšem musíme podotknout, že jsme celou dobu komunikovali se ženou.

    1.Objednávka byla učiněna 30.7.2014 ve večerních hodinách, u objednaného zboží byl uveden počet kusů skladem a také, že se jedná o zboží z výprodeje
    (maximální informace o dostupnosti, se kterými byl zákazník srozuměn před dokončením objednávky).
    2.Následující den 31.7.2014 (ne, po několika dnech, jak uvádíte!!!) byla odeslána informace k objednávce a to s nabídkou tří produktů stejných parametrů (opět klamně uvedeno, žádná snaha o nabídku???).
    3.Pod odpovědí, že je zboží  cenově neakceptovatelné je podepsána opět žena ( dostačující odpověď, že o alternativní nabídku není zájem)

    Z naší strany byla komunikace maximální a je podložena emailovými zprávami. K zamyšlení je tedy, proč poškozujete něčí jméno neoprávněně?
    Zkuste se vžít do situace protistrany (prodejce), jaká by byla Vaše reakce kdyby Vás zákazník takhle nařkl?

    Není to jen o naší firmě, ale kdykoliv budete vyplňovat dotazník, promyslete si, než někoho očerníte.

    S pozdravem RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • těžko říct ..
    • Nekomunikace se zákazníkem

    Aktuálně to shrnout nemohu, třeba byla nějaká chyba na mé straně, ale má objednávka zřejmě nebyla vůbec převzata ...

    Reakce obchodu Rattan-proutí

    Dobrý den,
    vaše recenze je opravdu rozporuplná. Nedoporučujete náš obchod, protože přiznáváte vaše pochybení? Z naší strany vše proběhlo jak má. Objednal jste zboží v so 23.11.2013 s výběrem platby převodem předem na účet, v ne 24.11.2013 Vám byl zaslán e-mail o zpracování objednávky spolu s podklady k platbě-fakturou . Ani po upozornění, dva dny před splatností ( stav objednávky: čeká na platbu), žádná reakce z Vaší strany a do dnešního dne ani platba připsána nebyla. Tudíž zboží nemohlo být odesláno.
    Je nám líto, že z výše uvedeného důvodu vaše objednávka nebyla vyřízena, ale chyba není na naší straně, což musíte uznát.
    S pozdravem a přáním příjemného dne
    RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    stojan byl sešitý kancelářskou sešívačkou, místy i více sponek vedle sebe, nevypadá to zblízka vůbec hezky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná komunikace se zákazníkem krom tohoto mailu, pravděpodobně automaticky generovaného

    nikdy víc

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • jako každý internetový obchod, že si zboží nemůžete před koupí prohlédnout

    koupila jsem dva kočárky pro panenky, jejich rukojeti nejsou umístěny ve středu, tudíž se kočárky drží křivě - tento nákup bych ostatním nedoporučila

    Reakce obchodu Rattan-proutí

    Dobrý den,
    dovolte, abychom reagovali na Vaše neopodstatněné negativní hodnocení.
    Nejsme, jak uvádíte,"jako každý internetový obchod, že si zboží nemůžete před koupí prohlédnout". Máme 9 let kamennou prodejnu, ostatně, virtuální prohlídku obchodu vidí každý zákazník, který zavítá na naše webové stránky. Dále bychom chtěli uvést, že se snažíme zákazníkovi vyjít maximálně vstříct, je informován průběžně o stavu objednávky, ve vašem případě, kdy byla uskutečněná platba převodem na účet, bylo zboží odesláno ještě týž den, následně jsme Vás informovali o dni doručení a z PPL jste také obdržela odkaz pro sledování zásilky. Myslíme, že komunikace je v tomto směru maximální. Uvádíte také, že zboží přišlo v pořádku, ale obchod, pro vlastnosti zboží, které jsou přirozené pro přírodní materiály, nedoporučujete. Jedná se o zboží ruční výroby a tak jsou mírné odchylky charakteristické pro tento druh zboží. Každý zákazník, kterému zboží nevyhovuje, má možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Škoda, že zákazníci v některých případech nekomunikují v dostatečné míře s obchodníky, předešlo by se tak mnohdy zbytečným nedorozuměním.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí klasický standard.
    • Mínusem označuji nemožnost dopravy čes.poštou, kterou upřednostňuji.
    • Druhé mínus: nebyl označený výrobce zboží. Povlečení, které jsem zakoupila je vyrobeno v Polsku- odráží se to na kvalitě tj. mínus, i ceně tj. plus. Tato informace určitě ovlivní koupě schopnost výrobku!

    Po upřesnění informací o výrobcích a přehlednosti, bych obchod DOPORUČILA ostatním k nákupu. Zatím bohužel takto....