Přihlásit se a přidat recenzi
  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • 10 %

    • Dne 7.8.2015 jsem si objednal Apple iPhone 5 .Přišel 13.8.2015 ,ale druhý den jsem ho posílal k reklamaci. Po pár hodinách provozu se ztrácel signál . Dvakrát jsem jel 30km ke svému operátorovi,kde jsme dvakrát měnily sim kartu .Nic nepomohlo. Když jsem sim kartu dal do jiného mobilu,tak fungovala. K mému úžasu mě po týdnu bylo zděleno,že mobil funguje,tedy podle nich . Asi nějaký zázrak !

    Nemám ani peníze ani mobil a čekám až mě ho pošlou spět abych mohl opět zjistit,že nefunguje.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý večer,

    děkujeme za Vaši recenzi a Vaše hodnocení.

    Jak jsme Vás již dnes informovali přes e-mail a telefonickou konverzaci, vycházeli jsme z vyjádření servisu, kde jsme nedokázali Váš problém zatím replikovat a chyba se bohužel neprojevila za žádných podmínek.

    Samozřejmě chceme, abyste dostal 100% produkt a po konzultaci s dalšími odborníky zkusíme ještě další testy a budeme čekat, zda se problém objeví a bude tedy fyzicky "co opravovat".

    Doufáme tedy, že budeme schopni Vaši reklamaci co nejdříve uzavřít.

    Přejeme Vám hezký večer.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Telefon mel jen sporadicky funkcni wi-fi, nekolikrat se zasekl, nekvalitni hlasove spojeni. Nepomohla aktualizace software. Zaslan zpet na reklamaci. Tomu rikam darek..

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a za Vaše hodnocení.

    Prodáváme velké množství zboží každý týden a velice nás mrzí, že jste od nás obdržel kus, který nebyl 100%. Rozhodně to není kvalita zboží, kterou bychom chtěli naskladňovat či našim zákazníkům nabízet.

    Věříme, že naše servisní středisko bude schopno vyřídit Vaši reklamaci v co nejkratším čase k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se Vám za tyto potíže omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dobrá cena, přehlednost a snadná objednávka.
    • Žádný telefonický kontakt, dodací doba.

    Pokud nespěcháte, tak doporučuji.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a pozitivní hodnocení.

    Našim zákazníkům se vždy snažíme dodat zboží co nejdříve a proto nás mrzí, že ve Vašem případě se nám to nepodařilo.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám hezký víkend.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • 30 %

    • VELMI NÍZKÉ CENY
    • - nabízí i model iPhone 5 který je už těžko sehnatelný, navíc s roční zárukou
    • - možnost platby na dobírku bez příplatku
    • DORUČENÍ ZDARMA
    • DOBA DODÁNÍ
    • KVALITA telefonu
    • ŘEŠENÍ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    • NENÍ ZATÍM UVEDEN TELEFONNÍ KONTAKT

    Zakoupila jsem telefon iPhone5, byly zde velké problémy s expedicí, expedován byl až po 3 dnech od objednání, nicméně způsobeno to bylo přesunem skladu... Obchod jsem celkem uháněla, žádala jsem expedici co nejdříve, ale tel. údajně nebyl na sklade, nabídli mi tedy možnost tel. v černé barvě, to jsem odmítla, poté mi nabídli možnost stáhnout jeden tel. co měl jít na prodejnu a doručit ho mě. Souhlasila jsem, telefon přišel další pracovní den, nicméně hned druhý den se vypnul při 39% a nahlásil, že má slabou baterii. To samé udělal asi za dva dny. Rozhodla jsem se odstoupit od smlouvy,, tel. jsem zaslala na reklamační oddělení s žádostí o vrácení peněz. Peníze na účet přisli až poslední den dle zákonné lhůty na vrácení peněz /toje 14.den/, ale přišli..
    Co vím tak raia.cz měnili dodavatele telefonů, tak věřím, že můj kus byl chybný a byla to výjimka. Přítel se rozhodl zkusit si objednat telefon od nich,el. byl druhý pracovní den doma. vše proběhlo bez problémů, a zatím je spokojený, tak uvidíme. :)

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a Vaši recenzi.

    Ještě jednou bychom se Vám chtěli omluvit za problémy, které provázely Vaši objednávku, včetně problémů, s naším novým distribučním systémem, kterými jste bohužel byla ovlivněna.

    Naše zdroje telefonů se určitě snažíme zkvalitňovat a pravidelně s naším dodavatelem pracujeme, aby byla zajištěna co nejvyšší kvalita a mrzí nás, že se tomu tak ve Vašem případě nestalo.

    Děkujeme za Váš čas při psaní této zpětné vazby, abychom mohli naše služby dále vylepšovat.

    Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Levné zboží a velmi rychlé dodání

    Mohu jen doporučit

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaši hodnocení a jsme rádi, že jste s našimi službami byla spokojená!

    Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • bezkonkurenční cena
    • komunikace
    • péče o zákazníka
    • delší dodací lhůta, není-li zboží skladem

    Telefon jsem objednala 25.5.2015 s expedicí do 24hod, ale telefon přišel až 10.6.2015. Bohužel s porouhaným spondím mikrofonem, kdy mě druhá strana slyšela "jako pod vodou". V tu dobu eshop evidentně procházel restrukturalizací (stěhování z Prahy do Olomouce, nedostupný email, ...), takže komunikace lehce vázla. Nicméně jsme se nakonec domluvili a telefon jsem odnesla na reklamaci do jejich oficiálního servisu - iSupport (ním byla údajně ukončena spolupráce), kde se mi nejdřív technik pokoušel namluvit, že takhle to je v pořádku a že nemůžu nic víc čekat od telefonu za tyhle peníze... Reklamaci jsem ukončit nenechala a domáhala se svých práv - tedy záruční opravy a uvedení telefonu do 100% funkčního stavu. Po 30ti dnech, které mají ze zákona, mi telefon zaslal dotyčný servis přes prodejce a v reklamačním protokolu ještě drze uvedl "slabší útlum na straně volaného", jinými slovy neopraveno. V té době už byla společnost plně přesunuta z Prahy do Olomouce a komunikace začala konečně fungovat tak, jak se patří. Telefon znovu odešel na reklamaci a po několika hovorech a emailech jsme se s prodejcem domluvili na výměně, tedy že mi zašlou nový kus. Bohužel nebyl skladem, takže se celá věc ještě asi týden táhla, nicméně s tím už jsem počítala, protože jak už jsem zmínila, komunikace s obchodem už fungovala perfektně. To, že člověk dostane vadný kus, se stává, bohužel se v mém případě sešlo několik nešťastných okolností najednou... V každém případě bych se nebála z tohoto obchodu objednat znovu a určitě ho doporučuji.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaše hodnocení a Vaši obsáhlou recenzi.

    Ještě jednou bychom se Vám chtěli omluvit za dlouhou prodlevu, která provázela Vaší objednávka, tak i Vaší reklamaci, kterou jsme ještě řešili v externím, Vámi uváděném servisu.

    Jsme velice rádi, že jakmile se náš tým plně zabydlel, byli jsme schopní Vaší situaci řešit co nejrychleji k Vaší spokojenosti.

    Váš případ a Vaše zpětná vazba nám také pomůží vylepšit naše služby do budoucna a velice Vám tedy za ně děkujeme.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám hezký víkend.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výborná cena
    • trochu jsem se bála nákupu, protože na netu je málo zkušeností, ale jsem velmi spokojená

    Před odesláním mi z obchodu zavolali, abych věděla, že mám čekat zásilku. Telefon je skvělý, funkční, byl úplně nový a mám z něj velkou radost.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý večer,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a Vaši recenzi.

    Jsme velice rádi, že jste se zbožím od nás takto spokojená a že takto hodnotíte naše služby!

    Přejeme Vám hezký večer.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • telefony za nejlepší cenu a délka záruky 1 rok nebo 2 roky
    • nevím o žádných

    určitě doporučuji, telefon jsem objednala a ještě týž den byl expedován, vše jako nové

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaše pozitivní slova!

    Velice nás těší, že naše služby hodnotíte takto pozitivně a že jste s nimi spokojená.

    Přejeme Vám hezký zbytek dne.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levné zboží
    • Velmi rychlá mailová komunikace
    • Vadné a nekvalitní zboží v mém případě
    • Velmi dlouhá doba dodání
    • Zákaznický servis odpovídá "anonymně" - bez jména

    Telefon jsem objednal 19.6. (V obchodu uvedeno: "Na cestě, do 7 dnů") Z obchodu mi nepřišlo žádné oficiální potvrzení objednávky s uvedením data a ceny, vždy jen omluvy nebo nepřesné informace. Objednávka přišla až 15.7. - tedy skoro po měsíci. Nadšeně jsem jej rozbalil a zprovoznil. Teda skoro. Telefon se neustále odpojoval a zase připojoval k mobilní síti, takže se mi v podstatě nešlo dovolat. Nefungovala svítilna ani blesk. Mobil se hrozně rychle vybíjel a ke všemu sluchátka zněla jako ten největší šunt z vietnamské tržnice 90. let. Poslal jsem jej tedy na reklamaci, je to už přes dva týdny, tak uvidíme s čím a kdy mne překvapí.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaši recenzi.

    Velice nás mrzí, že jste měl s námi negativní zkušenost.

    Automatický email s potvrzením objednávky u nás systému vidím jako odeslaný, je tedy možné, že skončil ve složce SPAM či neprošel Vaším nastavením pošty, za to se omlouváme.

    Kvalita produktu, kterou jste obdržel, rozhodně není kvalita zboží jakou bychom chtěli naskladňovat či vůbec nabízet našim zákazníkům a mrzí nás, že se se zbožím vyskytly takovéto potíže.

    Co se týče příslušenství, tak i na webu uvádíme, že někdy jsou originální sluchátka nahrazeny OEM verzemi, které někdy nemusí mít stejnou kvalitu jakou originální verze - samozřejmě nás mrzí, že zrovna ve Vašem případě ta kvalita nebyla odpovídající.

    Momentálně pracujeme s relativně malým týmem lidí, vždy tedy interně víme, kdo na co odpovídal, takže je náš tým vždy aktuální, co se informací týče.

    Děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu, která nám pomůže naše služby vylepšit do budoucna a mrzí nás, že jste s námi byl nespokojen.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • 100 %

    • -kvalita
    • -komunikace
    • -cena
    • -dodani
    • -doprava
    • -nic

    -koupila sem zde iphone 5 všechno je dobře, neni znamka použití, iphone je original žadna kopie, všechno přislušenstvi v pořadku, nastaveni čeština, přiručka anglicky

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaše pozitivní slova!

    Velice nás těší, že naše služby hodnotíte takto pozitivně a že jste spokojená.

    Přejeme Vám hezký zbytek dne.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Levné

    Nemohu zatím napsat jestli je zboží v pořádku,protože ještě nedorazilo. Snad dorazí co nejdříve.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že se u Vaší objednávky vyskytly drobné problémy při dodání s tím, že zboží jsme od nás expedovali již v pátek a došlo k drobnému zdržení v meziskladu, ze kterého bude dnes či zítra Vaše objednávka odeslána.

    Doufáme tedy i my, že telefon dorazí co nejdříve a za toto drobné zpoždění se Vám omlouváme.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • - není kam zatelefonovat ani kam osobně dojít
    • - obchod má pražskou adresu a telefon na reklamaci se posílá na adresu do Olomouce, ale nelze ho tam doručit osobně. Škoda 120 Kč za poštovné, když bydlím ve vedlejší ulici...

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a za Vaše hodnocení.

    Zákaznická péče je pro nás velice důležitá a tak bereme Vaše komentáře určitě v potaz a rádi bychom se k nim vyjádřeli.

    Naše telefonní číslo naleznete v našem emailovém podpisu, ale věříme, že jej časem, po rozšíření našeho týmu, přidáme i na náš web. Děkujeme Vám také za připomínku o výdajním místě, které zatím nemáme s tím, že jsme kompletně online.

    Ano, momentálně máme náš kompletní tým v Olomouci s tím, že kvůli bezpečnosti - ať jsou obě strany kryté - nelze balík osobně doručit. U uznané reklamace Vám ovšem poštovné rádi proplatíme, to je samozřejmost, takže budeme rádi, když nám napíšete na [email protected] více detailů, abychom Vám mohli částku proplatit.

    Děkujeme za Vám za Váš zájem i za Váš komentář.

    Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • 100 %

    • iphony za pár tisíc
    • rychlé dodání
    • nic

    spokojenost

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den Lindo,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaše pozitivní slova.

    Velice nás těší, že naše služby hodnotíte takto pozitivně a že jste spokojená.

    Přejeme Vám hezký zbytek dne.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízká cena
    • Komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že jste nebyl s naší komunikací spokojen. Na všechny komunikační požadavky na chatu, emailu či telefonu se snažíme vždy odpovědět našim zákazníkům co nejdříve - občas i včetně víkendu.

    Mrzí nás tedy, že ve Vašem případě se tak dle Vašeho hodnocení nestalo a chtěli bychom se Vám omluvit.

    V případě jakýchkoliv dalších komentářů či připomínek, budeme rádi, když nám napíšete na [email protected], abychom mohli naše služby dále vylepšovat.

    Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zboží za dobrou cenu
    • Komunikace se zákazníkem a dodací lhůtu udávají 24 hodin ale to je utopie.

    Nákup v obchodě doporučuji pokud zákazník na zboží nespěchá a preferuje nízkou cenu kvalitního zboží.

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý večer,

    děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaši recenzi.

    Velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen s naší komunikací či dodavcí lhůtou a rádi bychom se k těmto aspektům vyjádřili.

    Co se týče komunikace, tak se snažíme odpovídat okamžitě na chatu a do pár hodin na emaily, takže zákazník má možnost se nás vždy na cokoliv zeptat. Snažíme se také kontrolovat naše komunikační kanály i o víkendu, protože rozumíme tomu, že zákazníci občas nemohou na odpověď čekat do pondělí. Opravdu nás tedy mrzí hodnocení 1/5 za komunikaci a budeme rádi, když nám napíšete na [email protected] s tím, co bychom příště v této oblasti mohli udělat lépe.

    Zkontrolovali jsme také Vaši objednávku na systému a máte pravdu, že bohužel zboží nemohlo být expedováno hned na druhý den po Vaší večerní objednávce. Toto drobné zpoždění bylo způsobené kompletní změnou našeho distribučního systému, který zapříčinil drobné zpoždění a zboží Vám bylo odesláno hned druhý den poté. Pokud došlo k nějaké delší prodlevě u kurýrní společnosti, rádi bychom to věděli, abychom tuto situaci mohli dále řešit.

    Zpětná vazba je pro nás velice důležitá a za Vaši recenzi a komentáře Vám děkujeme. Jak jsme uvedli výše, pokud máte k naší službě další komentář, napište nám prosím na [email protected].

    Přejeme Vám hezký večer.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi rychlá komunikace a příjemné jednání, moc děkuji :)

    Rozhodně doporučuji, telefon přišel jako kdyby jsem si ho právě koupila v obchodě, dcera je mooooc spokojená :)

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den Vlaďko,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaše pozitivní slova.

    Velice nás těší, že naše služby hodnotíte takto pozitivně a že je Vaše dcera s naším zbožím spokojená!

    Přejeme Vám hezký zbytek dne.

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • 100 %

    • rychlé dodání
    • extra rychlé odpovědi i mimo "pracovní" dobu
    • kryt a folie na displej jako dárek
    • okamžité řešení problémů/dotazů
    • přišla sluchátka s nižší kvalitou zvuku,obchod však chybu okamžitě napravil a druhý den ráno mi přišla nová

    Můžu jen doporučit, eshop je světlá vyjímka - bleskově odpovídá a dodací lhůty jsou též velice přijemné, jediný problém který nastal - sluchátka neodpovídající zvukové kvalitě originálních Earpods - obchod vyřešil bleskově k mé spokojenosti. Díky!

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den Lukáši,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a za Vaši recenzi!

    Jsme velice rádi, že jste s našimi službami byl takto spokojen a že jsme byli schopni Váš drobný problém se sluchátky bleskově vyřešit!

    S pozdravem,
    Team RAIA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhodná cena.
    • Baterie u telefonu, který mi přišel, vydrží bez nabití cca 30 - 40 minut, v žádném případě se tedy nejedná o nový díl, jak je inzerováno.
    • Budu tedy muset investovat několik tisíc do výměny baterie, protože si nemohu dovolit týden po pořízení telefonu čekat dalších několik týdnů na vyřízení reklamace, kterou lze řešit pouze prostřednictvím pošty.
    • Ačkoliv je refurbished zboží inzerováno jako ve všech ohledech nový telefon, nevztahuje se na něj servis v oficiálních aplle storech.

    Nedoporučuji nechat se zlákat nízkou cenou a tvrzením, že refurbished telefon je ve všech ohledech jako nový. Není tomu tak!

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den Danieli,

    děkujeme za Vaše hodnocení a za Vaši recenzi.

    Zaprvé nás velice mrzí, že se s Vaším zbožím vyskytly Vámi uvedené potíže, které rozhodně nejsou v duchu s tím, jaké zboží cheme našim zákazníkům nabízet či jaké zboží bychom vůbec chtěli přijímat od našich dodavatelů.

    Pokud se u zboží vyskytli problémy, které uvádíte, samozřejmě bychom reklamaci řešili co nejdříve, protože je nám jasné, že s podobnou závadou se telefon nedá používat.

    Poslední negativní bod, který uvádíte bohužel není pravdivý a chtěli bychom ho uvést na pravou míru. Ve mnoha zemích Apple prodává své Refurbished produkty přímo pod svými stránkami, ale tento program v ČR zatím není dostupný stejně tak jako oficiální Apple Store, jak uvádíte.

    Na servis využíváme prémiové partnery Apple pro Českou republiku, tedy ty nejlepší dostupné servisy.

    Je samozřejmé, že Vašeho kusu došlo k pochybení ještě než se k nám dostal a které nebylo možné zjistit rychlým otestováním telefonu, za našeho dodavatele i nás se Vám tedy hluboce omlouváme.

    Pokud byste měl ke své negativní zkušenosti další komentář, budeme rádi, když nám napíšete na [email protected], abychom tuto nepříjemnou situaci dále řešit s Vámi i naším dodavatelem.

    S pozdravem,
    Team RAIA