Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po uhrazení objednávky žádná zpráva ani reakce na dotaz, kdy zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací lhůta, objednáno 22.5. a zatím nic. Dnes pouze přišla žádost o ohodnocení, ale na zboží, které jsem si neobjednala. Dvě trička, místo 3/4 kalhot a trička. Jsem zvědavá jestli mi něco přijde a co.

    Reakce obchodu Rafiki

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zdržení objednávky. V těchto dnech pro Vás vylepšujeme skladový systém, abychom zkrátili dobu expedice. Bohužel se to neobešlo bez komplikací, za což se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. Děláme vše, co je v našich silách, ale Vaše hodnocení chápeme.

    S pozdravem Rafiki

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Trochu špatný vtip chtít hodnocení ke zboží které dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu Rafiki

    Dobrý den,

    na vyřízení objednávky máme u některých produktů 3 - 5 pracovních dní.

    S pozdravem Rafiki

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem měla mít ve čtvrtek na prodejně, dosud nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží dosud nedoručeno, žádná komunikace, nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cele zle

    Reakce obchodu Rafiki

    Dobrý den.

    U Vaší objednávky byl problém s platbou (chyba na straně banky, ne e-shopu), po zaplacení došlo následující den k expedici.

    S pozdravem Rafiki.