• Příliš vysoká cena poštovného a přitom bylo třeba vyzvednout si v místě Zásilkovny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejde mi odkaz nikde stáhnout

    Reakce obchodu RAABE

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vašu reakciu.

    E-book zdarma máte po objednaní dostupný ihneď vo Vašom účte na www.raabe.cz, v časti stažené soubory.
    Pokiaľ by sa tam nenachádzal, môžete nás kontaktovať formou odpovede na objednávku alebo emailom na [email protected].
    Ebook k tejto objednávke Vám už bol odoslaný.

    V prípade otázok nás prosím kontaktujte na [email protected] .
    Tešíme sa na Váš ďalší nákup v našom e-shope .

    Martin Matkovčík
    pracovník oddelenia služieb pre zákazníkov

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • byl to online obchod, takže publikace byla doručena v pdf obratem na email
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůty dlouhé, obrovská neochota personálu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefon nikdo nezvedá, e-mail se vrací jako nedoručitelný.

    Telefon nikdo nezvedá, e-mail se vrací jako nedoručitelný.

    Reakce obchodu RAABE

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vašu reakciu. Aktuálne fungujeme v obmedzenom režime vrátane telefónnych čísiel. Ospravedlňujeme sa ak ste sa nemohli dovolať.
    Email je však plne funkčný. Prosím, kontaktujte nás emailom na [email protected] aby sme vedeli preveriť Vašu objednávku.

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Spravíme všetko preto, aby toto nedorozumenie ostalo ojedinelé a aby boli Vaše budúce objednávky vybavené k Vašej maximálnej spokojnosti.
    Tešíme sa na Váš ďalší nákup v našom e-shope .

    V prípade otázok nás prosím kontaktujte na [email protected] .

    Martin Matkovčík
    pracovník oddelenia služieb pre zákazníkov

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Musel jsem na knihu cekat, u online knihy bych ocekaval, ze si ji budu moci stahnout okamzite po nakupu

    Reakce obchodu RAABE

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Bohužel nemáme automatický systém odesílání e-knih, naší doménou jsou tištěné publikace. Omlouváme se, že jste musel na svůj odkaz čekat 55 minut. Vaše Raabe

  • Knihy byly objednaný 30.8. A do dnešního dne tj. 24.9. Nic neprošlo. jednalo se o e-knihy, a v emailu, který přišel jako potvrzují bylo psáno že odesílání do 24 hodin od zaplacení. zaplaceno ten stejný den jako objednáno. A nic. I přes opakované emaily žádné knihy ani odpověď :(

    Reakce obchodu RAABE

    Dobrý den. Omlouváme se za zdržení objednávky. Vaše objednávka byla zaplacena 8 dní po objednání, nicméně i tak chyba na naší straně, že jsme platbu zpětně nezaregistrovali v e-shopu. Objednávku jsme již vypořádali. Vaše Raabe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod nedoporučuji!Dodnes jsem učebnici neobdržela,ani žádnou zprávu kdy by měla být doručena!Obchod se mnou vůbec nekomunikuje a nelze se jim ani na telefonní čísla,která uvádějí dovolat!

    Reakce obchodu RAABE

    Vážený zákazník,

    ospravedlňujeme sa Vám za neskoré vybavenie objednávky. Neskoré vybavenie bolo spôsobené reorganizáciou spoločnosti.
    Vaša objednávka už bola odoslaná a v najbližších dňoch by Vám ju mali doručiť.

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Spravíme všetko preto, aby toto nedorozumenie ostalo ojedinelé a aby boli Vaše budúce objednávky vybavené k Vašej maximálnej spokojnosti.
    Tešíme sa na Váš ďalší nákup v našom e-shope .

    V prípade otázok nás prosím kontaktujte na [email protected] .

    Martin Matkovčík
    pracovník oddelenia služieb pre zákazníkov

  • Po téměř dvou týdnech od objednávky (placeno kartou) je jediná reakce obchodu zatím "Děkujeme za nákup". Na dotaz na stav objednávky žádná reakce. Telefon neberou. Objednávu ruším.

    Reakce obchodu RAABE

    Vážený zákazník,

    ospravedlňujeme sa Vám za neskoré vybavenie objednávky a neskorú reakciu na email. Neskoré vybavenie bolo spôsobené reorganizáciou spoločnosti.

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Spravíme všetko preto, aby toto nedorozumenie ostalo ojedinelé a aby boli Vaše budúce objednávky vybavené k Vašej maximálnej spokojnosti.
    Tešíme sa na Váš ďalší nákup v našom e-shope .

    Martin Matkovčík
    pracovník oddelenia služieb pre zákazníkov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. Nulová komunikace. Nepřišlo e-mailové potvrzení objednávky ani oznámení o odeslání zboží. Peníze za platbu kartou strženy z účtu byly. Po 12 dnech nemám ani peníze ani knihy. Při pokusu o reklamaci se e-maily vrací jako nedoručitelné, telefon nikdo nebere.

    Reakce obchodu RAABE

    Vážený zákazník,

    ospravedlňujeme sa Vám za neskoré vybavenie objednávky. Neskoré vybavenie bolo spôsobené reorganizáciou spoločnosti.
    Vaša objednávka už bola odoslaná a mali by Vám ju doručiť v najbližších dňoch.
    pre emailovú komunikáciu prosím použite adresu [email protected] .

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Spravíme všetko preto, aby toto nedorozumenie ostalo ojedinelé a aby boli Vaše budúce objednávky vybavené k Vašej maximálnej spokojnosti.
    Tešíme sa na Váš ďalší nákup v našom e-shope .

    Martin Matkovčík
    pracovník oddelenia služieb pre zákazníkov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • více jak týden nikdo na moji objednávku nereagoval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují, neodpověděli mi na mail, neberou telefon. Před téměř třemi týdny jsem objednal knihu, která měla být skladem, uhradil kartou. Dodneška mi nic nepřišlo, na mailový dotaz neodpověděli, na telefonu, uvedeném v objednávce to nikdo nezvedá. Uhradil jsem objednávku kartou, teď nemám ani peníze, ani knihu a jsem zvědav, kdy se někdo uráčí komunikovat. Asi si tam dojdu osobně a trochu jim zvednu morálku. Po této zkušenosti to je poslední kniha, kterou jsem přímo od nich objednal...

    Reakce obchodu RAABE

    Dobrý den. Omlouváme se. Kombinace omezení s ohledem na koronavirovou krizi a problémy s dopravcem se snažíme řešit co nejlépe. Ozveme se Vám s podrobnostmi e-mailem. Vaše Raabe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční odesílání zásilek (čekám již 18 dní).

    I přes tři urgence, že zboží mi nebylo dodáno se stále nic neděje. Nedozvěděl jsem se ani číslo zásilky.

    Reakce obchodu RAABE

    Dobrý den. Omlouváme se za technické potíže. Včera Vám kolegyně zaslala na e-mail číslo ke sledování zásilky. Věříme, že se k Vám Vaše objednávka dostane v pořádku. Pokud ne, jsme Vám k dispozici na e-mailu [email protected]. Vaše Raabe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo vyfakturováno to, co nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím negativní. ZBOŽÍ NEDORAZILO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím kde se stala chyba, ale zásilka zatím nedorazila.Poslední zpráva ze 7.6., že zásilka byla vyřízena, ale nikde není ...

    Reakce obchodu RAABE

    Mrzí nás, že se balíček zpozdil. Na poštu jsme jej vypravovali 11. 6., zřejmě došlo ke zdržení. Doufáme, že objednávka každým dnes dorazí. Vaše Raabe

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba - VELICE ŠPATNÁ DOPRAVA GEIS !!!!!!!

    Reakce obchodu RAABE

    Dobrý den. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, projednáme s dopravcem a věříme, že se vše podaří napříště zlepšit. MKT oddělení Raabe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    telefonní čísla uvedená na objednávce jsou permanentně nedostupná nebo je nikdo nezvedá. Chybí informace o zásilce - e-mailem. Objednávali jsme 22. 2. 2018. Dodnes nemám info, zda, kdy nebo jestli vůbec nám bude zboží dodáno.