Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost doručení
    • Nekompletní objednávka

    Objednal jsem si 2 mikiny, dorazila jen 1. Tvrdí, že ze skladu poslali 2.

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že nejste s naším e-shopem spokojen.
    Ze skladu byly opravdu vyexpedovány oba produkty. Na základě čestného prohlášení jsme vám však vrátili celou částku za chybějící zboží.

    Za způsobené komplikace se omlouváme a věříme, že pokud nám dáte v budoucnu ještě šanci, již vše proběhne bez komplikací.
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den!
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel mi doručili úplně jinou velikost bot než jsem si objednala.

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vám dorazila nesprávná velikost.
    Částka za zboží vám už byla vrácena.

    Věříme, že pokud nám v budoucnu ještě dáte šanci, vše proběhne bez komplikací.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dorazila mi špatná velikost, a jen v pruhledném sáčku bez jakéhokoli dokladu

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. :) Každá recenze je pro nás důležitá, abychom se mohli nadále zlepšovat. Mrzí nás, že vám dorazila špatná velikost.
    Chybu na webu jsme již opravili a velikosti jsou na webu už uvedeny správně.
    V objednávce jste si zvolila vyzvednutí na prodejně. Pokud se jedná o doručení na prodejnu, tak zboží není zabaleno do kartónové krabice či přepravního igelitového obalu.
    Na prodejně je však možné si zakoupit papírovou tašku.
    Za vrácené zboží vám byly vráceny peníze na kartu, kterou byla objednávka zaplacena.

    Za způsobené komplikace se vám omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Queens Team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo připraveno rychle a podle popisu
    • Zboží nebylo dobře popsané na eshopu, takže mi bohužel nesedí
    • Zboží nelze okamžitě vrátit na odběrném místě a musí se zasílat Zásilkovnou
    • Na odběrném místě vydané jen v originální krabici a bez dalšího obalu (což cením z hlediska ekologie, ale kvůli složité logistice vrácení ne)
    • Personál partnerského obchodu nebyl moc nápomocný

    Koupeny sandále Birkenstock, které existují v klasické a úzké verzi. Na eshopu byly jiné páry stejné značky buď popsané jako úzké (přeci jen ty jsou speciální) nebo popis chyběl, proto jsem se domnívala, že mi také dojde klasická verze. Bohužel mi byl připraven k odběru v partnerské provozovně úzký pár bot. Byly mi vydány jen v jejich originální Birkenstock krabici a bez ničeho jiného, zároveň ale nemohly být vráceny na stejném místě, musela jsem si je vzít domů a zaslat Zásilkovnou. Bohužel ten den pršelo a samozřejmě jsem nechtěla vracet boty v rozmočené krabici, to by mi asi nikdo neuznal. Takže za osobní odběr zboží, u kterého chyběla podstatná informace, jsem zaplatila nižší desítky korun (vadí mi to z principu, že za tuhle zkušenost ještě platím), pak jsem musela krabici chránit vlastním tělem před deštěm, zabila další hodinu v kavárně, aby se jí nic nestalo, a pak jiný den organizovat vrácení přes Zásilkovnu. I když mám pochopení pro procesy, tak podruhý už si nákup tady nelajznu.

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené komplikace.
    Mrzí nás, že jste na webu nedohledala bližší informace ohledně verze sandálů Birkenstock.
    Pro všechny zákazníky jsme však k dispozici na tel. lince +420 604 99 55 11, webchatu nebo e-mailu [email protected] a rádi vám s výběrem zboží vždy poradíme a zodpovíme veškeré vaše otázky.

    Zboží je možné na prodejně vyzkoušet a v případě, že vám produkt nesedí, nemusíte si danou objednávku přebírat. Pokud je však už objednávka označená jako vyzvednutá, tak vrácení opravdu musí proběhnout přes Zásilkovnu. Vrácení je však snadné a zdarma. Veškerý návod lze najít zde: https://www.queens.cz/cs/vraceni

    Na prodejně je také možné zakoupit papírovou tašku, aby nedošlo k poškození zboží a bylo možné zakoupený produkt pohodlněji převézt. Při vrácení zboží je pak možné objednávku zabalit do jakékoliv kartónové krabice či igelitového obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě.

    Doufáme, že i po této ojedinělé zkušenosti se rozhodnete dát nám ještě šanci a věřím, že budete příště se svým nákupem spokojená.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den,
    Queens Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice nespokojena. Nikdy vice!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Můžete nás prosím kontaktovat na [email protected] a upřesnit nám, kde nastal problém?
    Rádi naše služby na základě zpětné vazby vylepšíme.

    Vaše objednávka byla bohužel pouze vytvořena a poté automaticky zrušena z důvodu nepřijetí platby.
    V objednávce byla zvolena platba kartou (on-line). Jelikož nám platba nedorazila, byla objednávka po 5 hodinách automaticky zrušena.

    Dorazil nám od vás -mail, že nechcete platit kartou on-line, ale přála byste si zaplatit kartou přímo kurýrovi.
    Jelikož nám e-mail dorazil po pracovní době, tak došlo mezitím k automatickému zrušení objednávky.
    Hned další den ráno jsme vás však informovali, že objednávka byla automaticky zrušena, ale zboží je skladem a můžete si vytvořit novou objednávku s platbou na dobírku.

    Věříme , že pokud nám dáte v budoucnu ještě šanci, tak vše proběhne ke 100% spokojenosti!
    Rádi vám také se vším pomůžeme a můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

    Přeji vám hezký zbytek dne,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Měl jsem objednané dvě košile, a jedna z nich v jiné barvě než jsem si objednal. Už nemám zájem..........

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se, pokud vám dorazilo jiné zboží než jste si objednal.
    Bohužel jsme nedohledali žádnou komunikaci ohledně špatně doručeného zboží. Napište nám prosím e-mail na [email protected] nebo nám zavolejte na 604 995 511 a situaci s vámi rádi vyřešíme a věříme, že najdeme vhodné řešení.

    Zboží je vždy možné vrátit v rámci 30 denní lhůty zpět na náš sklad.
    Děkujeme za pochopení.
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Prijde storno objednavky,tak jsem si boty objednal jinde a za 2 dny mi prislo oznameni o zpracovani objednavky.

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Po prověření jsme zjistili, že jste si vytvořil 2 shodné objednávky.
    Ta první byla automaticky zrušena z důvodu nezaplacení. Druhá objednávka však byla úspěšně zaplacena, zpracována a doručena na výdejní místo.

    Doufáme, že jste se zbožím spokojen. :)
    Přejeme vám krásný den,
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno tričko přímo Queens,asi si nechávají dělat potisk a posílají z Číny.
    Kvalita trika je hrozná,jak hadr na vytírání po všech stránkách.A doručení trvalo dlouho.Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve mi obchod napsal, že je zboží skladem, objednala jsem ho a po 5 dnech mi přišel email, že objednávka byla zrušena, protože zboží bylo vyprodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velká velikost
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupené bílé ponožky Nike - šílená kvalita, ponožky jsou umělé jako sáček, strašně díky tomu kloužou, kvalita tržnice.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Mrzí nás, že nejsi s kvalitou zboží spokojena.
    Složení materiálu je vždy na našem webu uvedeno pod produktem.
    V případě nevyhovujícího zboží lze také produkt vrátit a to do 30 dní od převzetí objednávky. Mělo by se však jednat o nenošený produkt s originálními štítky.

    Hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost,
    • jedno tričko bylo úplně pokrčené, v roztrhaném sáčku, vytrhané cedulky, patrně již jednou rozbaleno, zbytek byl v pořádku. Myslím takové zboží se neprodává za plnou cenu

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jano,

    děkujeme za zpětnou vazbu. :) Chtěli bychom se ti omluvit, pokud ti zboží dorazilo v takovém stavu. Víme, že by se to stávat nemělo. Bohužel se nám nepodařilo dohledat žádnou konverzaci, kde bychom dostali informaci, že se zbožím nebylo něco v pořádku.

    Ozvi se nám prosím na e-mail [email protected] nebo na tel. číslo: +420 604 99 55 11 a situaci s tebou rádi vyřešíme.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si pro dceru 3 bundy. 1 bunda byla špinavá, druhé dvě různé velikosti z nichž jsem vybrala černou s černou chlupatpu ledvinkou ok. Bohužel dcerka při používání není schopna ledvinka otevírat, zip se zasekava, je to spatne ušite. Abych mohla reklamovat, musím poslat i bundu, ale jinou bundu dcera nemq, takže mi tu zbyde nefunkční ledvinka.. . Svetra černý po 1 nošení plný zmolku, budu reklamovat. Jedno velké drahé zklamání

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Lucie,

    děkujeme za tvou recenzi. :) Každá zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Mrzí nás, že nejsi s kvalitou námi prodávaných produktů spokojena.
    Bohužel se nám od tebe nepodařilo dohledat žádný e-mail či zprávu, že by se zbožím nebylo něco v pořádku. Také na tvé kontaktní údaje evidujeme pouze jednu vytvořenou objednávku a to na bundu světle fialové barvy.

    Samozřejmě můžeš veškeré zboží do 2 let od jeho zakoupení reklamovat. Reklamovat můžeš pouze konkrétní produkt a zbytek objednávky je možné si ponechat.
    Pro více informací nás kontaktuj e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na tel. čísle +420 604 995 511. Rádi ti se vším poradíme.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Přeji krásný den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výrobek v mojí velikosti jako jediný obchod ještě byl na skladě
    • Cena výrobku
    • Nesnáším tu jejich rádoby cool komunikaci....maily typu zdar khééémo už ti letí zásilka atd je fakt hrůza tak max pro puberťáky

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejsi spokojen s naším způsobem komunikace. Rozumíme však tomu, že ne každému musí vyhovovat.

    Budeme se těšit na tvůj další nákup.

    Přeji krásný den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nic
    • nevrací peníze

    Vracel jsem jim objednávku, dorazila jim před 3 týdny. Dle zákona mají 2 týdny na vrácení peněz, ale obchod tvrdí, že jim boty nedorazili.

    Poslal jsem jim číslo na trasování zásilky a obchod mě obviňuje z toho, že jsem jim poslal prázdnou krabici.

    Pokud chcete dostat peníze zpět, zde rozhodně nenakupujte.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jirko,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Každá zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Nemáme žádný problém přijmout od zákazníka zboží nazpět v rámci 30 denní lhůty a následně mu vrátit peníze.
    Denně se k nám doručí desítky vratek, které se vždy snažíme zpracovat co nejrychleji.

    Celou situaci jsme pečlivě prověřili a dle všech dostupných informací k nám tenisky opravdu nedorazily.
    Dle skladových zásob tyto tenisky na naší centrále nemáme a také váha tebou odeslané zásilky byla 0,02 kg, což neodpovídá váze tenisek. Váhu zásilky jsme také prověřili přímo s dopravcem, který nám tuto váhu potvrdil.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod umoznuje zadat neautorizovany e-mail, ktery tak dorazi nekomu, kdo u nich nenakupuje.

    Obchod umoznuje zadat neautorizovany e-mail, ktery tak dorazi nekomu, kdo u nich nenakupuje.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj!

    Mrzí nás, že ti od nás dorazily emaily, které patřily někomu jinému, bohužel však není možné ovlivnit, zda-li někdo z našich zákazníků omylem nezadal chybnou emailovou adresu. Pokud se však stane, že ti od nás dorazí zpráva, která patří někomu jinému, ozvi se a pokusíme se to vyřešit.

    Přejeme fajn den.

    Sarah
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které obchod označuje skladem, skladem nemá. To považuji za hodně neseriozní.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jakube,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Ještě jednou se omlouváme za komplikace s tvou objednávkou.
    Bohužel při kontrole zboží před odesláním tvé objednávky jsme zjistili, že mikina nám došla od dodavatele s vadou.

    Z tohoto důvodu jsme ti ji nemohli odeslat.

    Věříme, že pokud nám dáš ještě šanci, tak tvá další objednávka proběhne bez komplikací a k tvé 100% spokojenosti.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • sleva pro stálé zákazníky
    • pomalé odbavení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prosím, neuvádějte u stejného modelu tři různé výšky. Je to opravdu zavadějící

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Mikuláši,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Bohužel nedokážeme dohledat žádnou komunikaci s tebou ohledně rozměrů zboží. Budeme rádi, když nám pošleš odkaz a více informací na e-mail [email protected] , kde se daná chyba nachází.

    Zákazník je u nás vždy na prvním místě a naše služby se snažíme neustále zlepšovat.
    Uděláme maximum pro to, abychom ti poradili a zodpověděli všechny tvé dotazy.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    Zásilka je od 9.4. v exp. depu...:(

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Zuzano,

    děkujeme za tvou zpětnou vazbu. :) Mrzí nás komplikace při doručování tvého balíčku způsobené dopravcem.
    Přepravní společnost jsme již kontaktovali a zažádali o dohledání balíčku a co nejrychlejší doručení.

    Rádi bychom ti tričko zaslali znova, bohužel je v tvé velikosti již vyprodáno.
    Tvou objednávku jsme v pořádku předali dopravci dne 8.4. 2021. Bohužel poté už nedokážeme dobu doručení nijak ovlivnit.

    Z naší strany však vždy děláme maximum pro to, aby byl balíček u tebe co nejdříve.

    Věříme, že pokud nám v budoucnu dáš ještě šanci, tak tvá objednávka proběhne bez jakýchkoliv problémů ke tvé 100% spokojenosti.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens