Přihlásit se a přidat příspěvek
  • objednal jsem velkou klec pro papouška, s tím, že byla SKLADEM k dodání do 29.12. u klece uvedena váha 43kg, koukám že mi jde balík od DPD s váhou okolo 18kg...říkám si asi chyba na štítku dopravce (jako provozovatel eshopu to znám a vězně se děje), klec nakonec došla nekompletní....po okamžité urgenci o dodání zbytku klece, protože papoušek ARA je od 29. do bez klece, telefonní číslo nefunkční, náhrada není, naspal jsem velice slušný email, kde jsem vysvětlil problém, zaslal foto, přišla mi strohá odpověď že bude řešeno jako reklamace...no a teď dle zákona mi má být přiděleno číslo reklamace - není, kontakt na reklamační oddělení - nemám, telefon stále hluchý..... TAKOVE JEDNANI BYCH SI V ZIVOTE K ZAKAZNIKOVI NEDOVOLIL.... Doufám v rychlé vyřešení !!!

  • Nedoporučuji tento obchod nikomu. Nevím kde berou ověřeno zákazníky. Zboží nemají, peníze na zpět nemám dodnes.
    Komunikace žádná. Nekupujte zde.

  • Absolutně nespolehlivý obchod, bez komunikace a komunikují jen když se jim chce. Zboží jsem stornoval a objednal jinde.

  • Na tomto eshopu už nikdy nic neobjednám a doporučuji to i ostatním. K objednávce nedodali dárek, ani na to neupozornili, v rekapitulaci objednávky bylo vše potvrzené. Text z www stránek: "V případě změny nebo náhrady vás budeme kontaktovat." Telefon nikdo nebere, na email neodpovídají. Když jsem se po několika dnech dovolala, ženská na lince na mě byla sprostá a položila mi telefon, když jsem se zeptala, jak a kde objednávku vrátit (na což máte ze zákona 14 dní). Už z principu se mají k zákazníkům chovat slušně, já byla taky slušná.

  • Ve středu jsem objednal obojek s osobním odběrem na prodejne. Na netu uvadeji, že bude k odběru následující pracovní den. SMS došla "už" v pondělí, v 17:16. Cena sice dobrá, ale dodací lhůta MIZERNA!!!! Nakonec jsem koupil jinde. Příště obojek objednám už na Vánoce....

  • v obchodě pytelgranuli.cz jsem tento týden nakoupil poprvé ale také naposledy.
    Objednal jsem zboží které bylo skladem, ještě ten den večer mi přišel mail že mi zboží s radostí expedují na zvolené výdejni místo.... a tím veškerá komunikace skončila.. už nepřišel slíbený mail ani sms jako výzva k vyzvednutí zboží.
    4 dny uběhly, na dotaz mailem nikdo nereaguje, zákaznickou linku nezvedají... Zboží jsem nakoupil jinde za skoro stejnou cenu a měl jsem ho ještě ten den k vyzvednutí.
    Jen jsem rád že jsem to neplatil předem kartou, to bych z nich asi ty peníze už nedostal.
    www. pytelgranuli.cz ABSOLUTNÉ NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!

  • V tomto obchodě jsem bohužel nakoupil poprvé, ale naposled.
    Komunikace se zákazníky eshopu nic neříká.
    K produktu, kde bylo uvedeno "dárek zdarma" samozřejmě dárek poslán nebyl.
    Sice je to maličkost, ale jde o princip. Klamání zákazníků určitě zkoušejte na někoho jiného ;-)

  • Dobrý den.

    Objednala jsem si zboží, protože na webu bylo napsáno, že když objednám do 13 hodin, bude k osobnímu odběru následující den. Měla jsem 2 objednávky, dokončené před 13 hodinou. Ani jedna nebyla k odběru následující den. Objednávka, kterou jsem dokončila jako druhou v pořadí byla k odběru až den druhý a objednávka, kterou jsem dokončila první v pořadí dokonce až třetí den! Tomu říkám spolehlivost!

    Za mě už nikdy. Děkuji!

  • Dobrý den,včera jsem objednala a dneska objednávka dorazila ,nejsem spokojená protože plechovky jsou všechny pomačkané ,jedna byla otevřená a obsah byl vysypaný.
    Už nebudu riskovat,radši si najdu jiného dodavatele.
    Vracet nebudu,krabice nebyla zvenku poškozená,stačilo
    jenom vyložit nějakým papírem.můžu dodat foto.

    VlastaSarmanova

  • Benous: Jsem ráda,že jste s obchodem spokojená a moc vám to přeju.
    Nevím zda jste celou kauzu sledovala od začátku,ale v akci Black Friday nakoupilo více lidí.A nemohl nikdo vědět,že se někde stala chyba.Plno lidí slíbilo zboží útulkům a kočičkám na venkově.
    Chápu,že chyba se může stát jsme jen lidi,ale vadí mi,že obchod každému podával jiné informace o objednávkách.Někomu byly objednávky vyřízené a teprve po více jak 14 dnech obchod začal říkat,že to byla chyba.
    Pokud to tedy byla chyba měl se zachovat ke všem zákazníkům stejně.Vystornovat všechny objednávka a hned po víkendu se omluvit.To bych brala jako řešení.
    A toto se opakovalo za 14 dní znova.

  • Dobry den, pani Minutkova,

    reaguji na Vase prispevky nize. Vetsinou na takoveto prispevky nereaguji, ale tady uz musim. Take jsem objednavala zbozi v akci na dnech Black Friday. A ano take mi byla moje objednavka stornovana. Zbozi, ktere jsem objednavala bylo za extremne nizke ceny a bylo zjevne, ze se stala chyba na webu a za tak nizke ceny neni ani z meho pohledu mozne odbavit takove mnozstvi objednavek. Proto beru na vedomi, ze obchod tyto objednavky, vcetne moji, stornoval. Z Vasich komentaru je zrejme, ze jste objednavala zasadne zbozi za tyto velmi nizke (evidentne chybne) ceny. Myslim, ze se takovahle chyba muze stat komukoliv. Ano, omluvili se, je to chyba, ale Vase utocne komentare, kterymi se snazite obchod poskodit opravdu nechapu. Objednavala jsem zde nekolikrat a nikdy (krome teto objednavky) jsem nemela nikdy sebemensi problem s vyrizenim me objednavky. Takze za sebe obchod doporucuji.

  • Bože dopravcem nebyl zastižen :-) Lepší výmluvu nemáte :-)

  • Tak co na to říct? jedna objednávka přišla po třech týdnech čekání. A další objednávka z 5.6. byla stornována a peníze přišly zpět 29.6. Jo a taky přišla tyčinka s omluvenkou :) Žádné nadšení se nekonalo. Pocit z nákupu je na bodu mrazu a budu tedy objednávat jinde. Jen do budoucna - pokud bude chtít tento obchod konat zase nějakou super extra akci - tak by se měl lépe připravit.

  • PetCenter CZ s.r.o.: a ty co jím objednávka nebyla odeslána ????

  • Dobrý den paní Minutková,
    objednávka, o které zde píšete, že se ztratila cestou na výdejní místo byla zákazníkovi expedována opětovně a zákazníkovi již byla bez problému doručena.

    Všem zákazníkům, kteří platili předem kartou a jejich objednávky byly stornovány, byly peníze již vráceny.

    S přáním hezkého víkendu pytelgranuli.cz

  • Ono po pravdě ty ceny byly až neuvěřitelné,ale proč ne.Jako dobrý tah obchodníka.Tak jsem to i brala.V dnešní době je fajn ušetřit.A kdyby se shop tak nezachoval určitě u nich i objednám příště.Ale ty jejich lži..... o to tu jde.Já stejně svým zvířatům koupím to jídlo at to stojí tolik nebo tolik.Ale aby z nás někdo dělal blbe?Někomu zboží poslal,jinému řekl,že se ztratilo cestou na výdejní místo atd......A co ty co platili kartou?Ty pořád svoje peníze nemají zpátky.Tak že shop je má pěkně na svém účtu už jak dlouho.
    To je jednání obchodníka???
    Fakt činčila s papouškem to řídí.Jinak si to nedokážu představit.
    A nebo,že by čičiny chodily po klávesnici ?

  • dávejte odkazy kde se to řeší at se můžeme připojit
    https://www.facebook.com/events/111764879422544/?acontext=%7B%22ref%22%3A%222%22%2C%22ref_dashboard_filter%22%3A%22past%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D

  • Nemá cenu na cokoliv se ptát. Ze všeho se vylžete.S tak neseriozním e-shopem jsem se ještě nesetkala.

  • Co říct? Je to všechno k pláči...

  • Hanka Minutková: Na FB je nás už několik stovek podvedených, jen co jsou na stránkách pro kočky.