Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Helena Ciprova-srncova: Omlouváme se za zrušení objednávky, bohužel jste si objednali zboží, když byla na našem webu zjevná chyba v ceně.

  • petra.skrabankova: dostala jste své peníze zpět?Po jak dlouhé době?

  • jokdada: poslat stížnost na D TEST

  • Po osobních zkušenostech obchod naprosto nedoporučuji. Na první potvrzenou objednávku jsem čekala 14 dnů, obchod mi psal maily, že objednané granule přestal výrobce vyrábět, poté zase, že jim zboží nenaskladnili, nakonec zásilku odeslali v poškozeném obalu. Další dvě objednávky mi stornovali, údajně kvůli technické chybě. Už pouhé vytvoření objednávky byl celkem horror, v průběhu objednávání se měnily ceny u jednotlivých položek, zboží z košíku mizelo a opět se objevovalo, už za jiné ceny, prostě neserioznost ve všem. Dosud mají na webových stránkách nesmyslné klamavé ceny, například Frolic granule 500g mají jako původní cenu 405 Kč, u dvoukilovky téměř 1325, prostě nesmysly u granulí za pár korun. Je to neseriozní obchod s prapodivnými praktikami a jistě by stálo za to, aby se na tento způsob klamání zákazníků, zaměřila pozornost kontrolních orgánů.

  • virtuální verze firmy a kamenných prodejen Pet center se tváří se jako e-shop, ale s prodejem to nemá nic společného. Jedná se pouze o lákadlo a tudíž klamavou reklamu a podvod. Žádná z objednávek nikdy nevyřízena, zboží, které se tváří skladem, vůbec neexistuje. Můžete si cvičně naklikat zboží do košíku, ale zapomeňte na to, že ho vůbec kdy dostanete.

  • Absolutně NEDOPORUČUJI zde cokoliv kupovat!
    Naprosto nespolehlivý eshop s reálným podezřením na nekalé obchodní praktiky a klamavou reklamu!

    Více na fcb "Kauza pytelgranulí.cz"
    https://www.facebook.com/events/111764879422544/?fref=ts

  • Absolutně nedoporučuji obchod.Zákazníky láká na nízké ceny.Některým dodá a jiným potom objednávky stornuje.
    I když je zboží na skladě.Vrchol všeho a výsměch je,že i na dále po stornu některým expeduje zboží.
    Mrzí mě,že jsem se jako další nechala na lákat a koukla jen na recenze které jsou kupodivu kladné,ale oni nám nespokojeným nepošlou hodnocení a tím pádem se naše recenze nedostanou sem.Můžeme psát jen do diskuze.
    Někteří zákazníci platili kartou a i po třech týdnech mají svoje peníze na jejich učtu.Nejhorší je,že obchod patří pod PET CENTRUM a to si je asi tak jisté svými zákazníky,že toto vše toleruje.Pozor není to pouze květnová a červnová akce,ale dlouhodobý problém.
    Asi si neuvědomují,že v dnešní době soc sítí se toto jejich jednání hodně rychle rozšíří.
    Vážení opravdu ne.Nenechte se nachytat jako my.
    A pytli přeju at jde rychle do pytle i s celým pet centrumem protože jinam nepatří

  • Absolutně nedoporučují cokoliv objednavavat v tomto eshopu v posledním měsíci jsem objednala dvakrát zboží které bylo skladem . poprvé to bylo 20.5. podruhé 3.6. A tyto objednávky obchod stornoval údajně nebylo zboží na skladě . je to ten nejhorší eshop co vůbec znám . láká na slevy a i kdyz objednatele 1 den slev ve 4 ráno osobní odběr v normálním rozumném množství pro dvě koťata mainskych myvalich jídlo na 14 dni nic z objednávky neobdrzite . Stornuji a nabídnou jakýsi sek na objednávku kterou ale jisté stornuji také . jejich jednání dam na sociální sítě do skupin určených okolo zvířat a zveřejnil ve sdělovacích prostředcích . Tento eShop absolutně NEDOPOROČUJI . NENAKUPOVAT ZADNE ZBOZI STEJNE NEOBDRZITE Ciprova Helena .

  • Je to neschopný eshop, důrazně varuji před nákupem:
    Vážený zákazníku,



    velice si vážíme vaší objednávky, kterou jste provedli na našem e-shopu www.pytelgranuli.cz, snažíme se dělat maximum proto, abychom vždy všechny objednávky odeslali v pořádku. Přes delší prodlevu s dodáním zboží od dodavatele jsme nuceni objednávky stornovat a tedy i tu vaši. Je nám to velice líto, i přes poslední komunikaci s vámi bohužel nedojte k doručení zboží. Skladová zásoba se nám neaktualizovala. Pracujeme na tom, aby se toto v budoucnu již nestalo.



    Nechceme však o vás jako o zákazníka přijít, přijměte náš slevový kupón SLEVA10PG na další nákup ve výši 10% s platností do 30. června 2017.

    Budeme rádi, když se k nám vrátíte a budete s námi spokojeni.



    Za celý tým e-shopu s omluvou a přáním hezkého dne,

    Managerka eshopu, Pavlína Rochová

  • Objednáno, zaplaceno a nic nedorazilo.
    Nereagují na email, nezvedají telefony.
    Zvažuji o podání žaloby.

  • Nakupování nedoporučuji. Objednal jsem 4 x a pokaždé došlo zboží poničené. E-shop totálně bez zájmu . Na poslední email ani neodpověděli .

  • Naposledy. Na e-shopu skladem, po 3 dnech storno objednávky, nebylo skladem.

  • U tohoto eshopu jsem nakoupil poprvé a naposledy, do emailu mi poslali špatnou adresu pro vyzvednutí zásilky a když jsem zásilku otevřel (zabalenou do nesčetného množství alobalů) zjistil jsem že je produkt rozbitý, podle toho jak celý produkt vypadal a ulomené části byly šikovně schované v něm předpokládám že v tomto stavu byl již při odesílání objednávky. Nedoporučuji!

  • Nakupovala jsem v tomto e-shopu poprvé a naposledy. Během dnů Mararianne měla být sleva 23% a dárek nad 1500,-Kč. Při platbě online jsem zjistila, že se sleva neodečetla a připsal se jen dárek. Po informování e-shopu jsem se dozvěděla, že šlo o chybu a žádná sleva nebyla. Takže za 3 dny akce nebyli schopni změnit propagaci akce, takže klamali zákazníky nadále. A ještě nebyli schopni doručit vše zboží ze zakázky, jelikož už zboží bylo vyprodáno.

  • Nakupuji pravidelně, objednávým tři dny dopředu a nikdy nebyl problém s dodáním zboží, tedy pokud si zatrhnete položku Skladem, případně mě systém upozorní, že zvolené množství není na skladě pokud v košíku přidávám množství.
    Jednou jsem se opozdil a objednával jsem v pátek ráno a odpoledne mi ochotný skladník 2 pytle granulí našel a vydal. Preferuji osobní odběr, přepravci většinou poškodí hermetičnost obalu, a na prodejně v Horních Počernicích leckdy narazím na zajímavé položky za výborné ceny. Jako bonus milý a usměvavý personál.
    Takže všem nespokojeným zakazníkům doporučuji využívat volbu zatržítka "Skladem"
    L. Karban

  • Do dnešního dne jsem byl vcelku spokojen. Nyní jsem stornoval objednávku. Nejenom, že mi objednávání trvalo dlouho, protože tlačítko zpět Vás háže na začátek, ale v průběhu objednávání se mění ceny a podmínky. Měl jsem k pytli granulí dostat kilový balík navíc. Na můj dotaz, proč není ve výpisu objednávky nastalo dlouhé omlouvání, že není na skladě a že chyby v systému, atd....během těchto online omluv jsem si našel tuto položku ve zboží, kde byla normálně skladem. Během výběru zboží mi systém hlásí, že se položka již nevyrábí, po mém dotazu je již na skladě o 80 Kč dražší. Takže na závěr komunikace jsem stornoval objednávku a moc mě mrzí, že nemohu vystavit také recenzi. Jenom si dovedu představit, u kolika zákazníků jim to projde a kolik lidí si řekne, asi jsem se spletl.......:(

  • Stejný problém. Objednala jsem 4 velké pytle podestýllky pro hlodavce (asan) s osobním odběrem v Praze. Po týdnu jsem objednávku 2x urgovala, než dorazila na místo. Pokud bych neurgovala, tak se mi asi potkani utopí v hovnech, nebo nevím :(

  • Nedoporučuji tento obchod...pochybuji, že zboží mají skutečně skladem (jak uvádějí), do 6 dnů po objednávce žádná reakce z jejich strany, na můj emailový dotaz (ačkoli píší, že veškeré dotazy rádi zodpoví) z jejich strany žádná reakce. Stejnou zkušenost jsem s nimi udělal již v září. Objednávku jsem stornoval a tento obchod už určitě nikdy více.

  • Je pravdou, že v lednu jsem čekala na objednávku téměř týden a dorazila nekompletní. Na dodání zbytku objednaného zboží jsem čekala cca. 3 týdny. Podle sdělení e-shopu u nich probíhaly personální změny. Nyní jsem vyzkoušela objednat znovu.
    Poslední objednávka proběhla v pořádku, objednávala jsem 15.2.2016 a 17.2.2016 jsem si objednávku převzala. Vše objednané dorazilo v pořádku. Na e-shopu tedy budu nakupovat i nadále.

  • Nezkrachovali už? Od 5.1. čekám na objednané zboží, které je na skladě. Za 2 dny je to měsíc!