• Objednal jsem si zásilku s platbou bankovním převodem a na email mi přišlo ať počkám na fakturu. Stále nedorazila, ani po 6 dnech

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlá komunikace
    • Rychlá reklamace - zaslání správného zboží
    • Vinou špatného kodového označení výrobku v e-shopu a skladu mi bylo odesláno jiné zboží

    Komunikace s paní ve skladu rychlá. Paní velmi ochotná, do týdne byla reklamace vyřízena. Komunikace s pánem z e-shopu horší, nechtěl uznat, že ze skladu objednal jiné zboží, než co jsem si objednala.

    • Nechápu ,kde se zboží zaseklo,ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod by pro měl byl uplně běžný normální, registrace proběhla dobře, objednávku potvrdili, ale od té doby se nikdo neozval a já nevím jestli mají vůbec zájem zboží doručit.Jsem z toho celkem zmatená, a nechci objednávat zboží jinde,když nevím vlastně jestli mi toto dorazí nebo ne. Komunikace s tímto obchodem je nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sortiment, specializovaný, jinde nelze koupit.
    • V mém případě - 3. den po objednání zjistili, že zboží není na skladě (-), s omluvou (+) ale musím čekat cca 2 týdny (--).
    • Počkám, ale slabina to je.

    První nákup pastelek, které jinde nejsou k sehnání.
    Ale nepříjemnost s dostupností zboží.
    Takže spokojenost spíše podprůměrná.
    Uvidím, kdy pastelky dorazí a v jakém stavu.
    Zatím nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zaujala mě cena zboží, ale dosud (10dní od objednání) nemám ani info o dodání
    • viz výše
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tento obchod nemá žádné výhody
    • Na internetových stránkách není bankovní spojení s obchodem. Pouze když pečlivě pátráte, dozvíte se, že zboží je možno doručit jen na dobírku - neumožnňují platbu předem. Moje zboží bylo doručeno pod jiným jménem na jinou adresu, než jak bylo uvedeno ve faktuře! Člověk, který zajišťuje internetový obchod o možnostech obchodu nemá ani ponětí, jako by k němu ani vůbec nepatřil! Internetové stránky jsou slabé a nepřehledné.

    Nakoupila jsem v tomto obchodě zboží, které je distribuováno především v zahraničí. Obchod jsem zvolila dle vyhledávače. Nicméně příště si dám tu práci a najdu si nějakého spolehlivějšího dodavatele. Nákup v tomto obchodě rozhodně nedoporučuji!!!!!

    Reakce obchodu Bruynzeel-Sakura

    1. Když 1x kliknete na info stánek tak okamžitě se ukáže jak objednávat a veškeré info kolem toho. A na jedno kliknutí není potřeba nějak pátrat, aspoň pro většinu zákazníků.
    2. Dodali jsme to jak jste uvedla v objednávce. přesně tak jak jste chtěla. Jiná adresa a jmého na doručení a na fakturaci. Tak nechápu ten údiv a kritiku když jsme to udělali podle vás.
    3. Vy zase nemáte ani ponětí jak funguje naše práce a firma. Jinak to nejde.
    4. stránky jsou takové jaké jsou a to informačně naprosto vyčerpávájící. Máte zde plno obrázků a příkladů co s tím. V takovém rozsahu a to i včetně historie vývoje. Takovou podporu žádný jiný web s podobnou nabídkou nanabízí.
    5. Takový lidi, jako vy, by měli mít zakázáno kdekoliv publikovat protože co tady píšete jsou extrémní nesmysly.
    Takových příspěvků, plný samých nepochopení víc, tak zavřu krám. Nikde jinde toto zboží v čr nekoupíte možná dráž. A tady ten web je pro radost VŠEM, aby si to mohl koupit opravdu každý - jiná možnost není - papírnictvý a výtv. potřeby si prodávají svoje zboží co si přivezou a tomuto se i někteří posmívaly když jsem jim to nabízel.
    Tento obchod nemá žádné výhody - tak tohle je úplná perla - bruynzeel-sakura úspěšně prodává své zboží ve více jak 80 zemí světa. Dokážete tolik zemí vůbec vyjmenovat?
    Nízké ceny a zboží co nikde jinde nekoupíte - to jsou hlavní výhody a plno zákazníku si toho všimlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím žádné
    • žádná komunikace, zboží nedorazilo

    zatím názor špatný, nic se neděje, zboží nemám, naštěstí jsem zatím nezaplatila

    Reakce obchodu Bruynzeel-Sakura

    Dodavatel nám přes měsíc nedodal zboží. důvod neznáme. v pondělí 25.5. má konečně zboží přijít a hned se odesílá. Píši to tady pořád dokola že toto je nejčastější problém. Nejste jediná kdo na zboží čeká. A posílá se na dobírku takže dopředu se nic neplatí leda na Slovensko a faktura se vystavuje až je všechno zboží skladem. Takže nerozumím větě "naštěstí jsem zatím nezaplatila"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereagují ne email. Zboží vůbec neposlali. Hrúza.

    Reakce obchodu Bruynzeel-Sakura

    Nevím co se stalo. Na objednávku a na email neprišlo zádné upozornění pritom pri kontrole systému tam vše bylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena 12.11. a od té doby žádná komunikace ze strany odchodu, proto nedoporučuji

    Reakce obchodu Bruynzeel-Sakura

    Web měl vyplý email protoze docházelo k neustálým virovým útokům. Opatrení, která jsme učinily byla zatím neučíná. Na webu ve faq to bylo uvedeno. Takze zádná objednávka neprisla tudiz nemohla být vyrizena. OD 12/2014 je vše v porádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - objednávka se "zpracovává" deset dní
    • - při telefonickém kontaktu ani slovo omluvy

    Reakce obchodu Bruynzeel-Sakura

    artikl se již několikrát objednával u dodavatele, přesto ve zásilce nebyl dodán, ikdyž na webshopu u dodavatele objednat lze. Od dodavetele nedostaneme nikdy zádne info o momentální nedostupnosti. Omlouváme se za komplikace. Momentálně stále není skladem. Dodavaleli byla odeslána nová objednávka. Pevně věříme, že nám konečně bude dodán chybějící artikl.
    To je nejčastější problém. Objednávky se odesílají ihned pokud nedojde na nějaký zádrhel od výrobce.