Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé odeslání
    • absolutní ignorace na jakýkoli dotaz na FB. Tázal jsem se na správnou velikost, 3x, vždy bylo přečteno bez reakce.

    Pokud bych zrovna nehledal barvu obuvi, kterou měli jen v této prodejně, rozhodně bych se rozhodl pro jiný.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel mi obchod stale neodpovedel na muj dotaz ohledne dostupnosti zbozi :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar som vrátil bez udania dovodu 25.4.2017.Dodnes žiadna odpoveď ani žiadne peniaze.
    • Na telefonáty nereagujú.

    Obchod nedoporučujem.Nereaguje na vrátený tovar.
    Obchod dopručím jedine Českej obchodnej inspekcii.
    Obchod neplní svoje obchodné podmienky-bod.č.1, vrátiť tovar do 14 dní bez udania dovodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • má monopol (a tak to aj vyzerá)
    • neprehľadná stránka

    Úplne neprofesionálne vybavené !

    - namiesto modelu 13M3902 poslali 13M3801 (šnúrky namiesto Velcro)
    - jedna šnúrka bola aj tak poškodená
    - pri cene 10€ za dopravu Českou poštou bol tovar poslaný "službou" ktorá nedoručuje na adresu, ale si je potrebné ho vyzdvihnúť na ! Slovenskej pošte (so všetkými jej mínusmi od nemožnosti parkovania, cez fronty čakajúcich až po úroveň personálu)
    - platba kartou za dobierku nebola možná
    - pri platbe v hotovosti SP použila kurz 26 CZK / EUR (banka cca 27) a ešte si nauctovali 6€ za "poslanie peňazí na adresu" pretože odosielateľ si nedáva peniaze posielať na bankový ucet (všetko cash?)
    - priložený doklad bol rukou písaný paragon !!!

    Produkt je ináč v poriadku a vymieňať ho neuvažujem z vyššie uvedených dôvodov - neviem si predstaviť, že by som mal riskovať čokoľvek ďalšie v súvislosti s takouto logistikou.

    A kedže je predajca autorizovaný distribútor pre CZ aj SK (ako uvádza na svojom webe), pri takomto prístupe sa vôbec nečudujem, že produkt je napr. v Bratislave absolútne nedostupný - možno by sa to mal dozvedieť výrobca, jeho značke to veľmi "pomáha"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty prý již nemají ale stále i po 2 týdnech je nabízejí k prodeji

    Jako eshop nepouzitelne. Paní na telefonu nemá páru co mají v nabídce na stránkách....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodnes mě nikdo neinformoval o stavu objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprehladnost, neserioznost

    nedoporucujem

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrý výběr bot Vibram FiveFingers a ponožek Injinji.
    • Možnost zaplacení pouze dobírkou.
    • Doprava pouze Českou poštou.
    • Neskutečně otravné pop-up okno při každém prvním přístupu na webové stránky.
    • Nedoladěné webové stránky.

    V tomto obchodě jsem nakoupil proto, že se jedná o obchod oficiálního distributora Vibram FiveFingers pro Českou republiku.

    Webové stránky obchodu pokaždé při prvním přístupu v rámci sezení obtěžují návštěvníka pop-up oknem s upozornění na nekalé praktiky podvodníků distribujících čínské kopie Vibram FiveFingers. Také při jednotlivých položkách ponožek Injinji se pořád zobrazuje upozornění na to, že k nim obchod doporučuje zakoupit ponožky Injinji - zjevná chyba v kódu webových stránek. Nicméně e-mailová komunikace s obchodem ohledem dostupnosti bot TREK ASCENT BLACK probíhala bez problémů a ukázkově. Při objednávce jsem však zjistil, že e-shop neumožňuje zaplacení předem a také nabízí dopravu pouze Českou poštou. Jelikož jsem neměl na vybranou, s nechutí jsem pristoupil na tyto podmínky a doufal jsem, že kvalita služeb České pošty se za posledních deset let zvedla. Má následující zkušenost bohužel potvrdila pravý opak. Systém sledování zásilek České pošty nereflektuje aktuální stav zásilky a oznamovací SMS uvádí pouze datum doručení, nikoliv přibližný čas. Kvůli převzetí zásilky jsem si vzal den volna a trpělivě jsem již od rána čekal na doručení balíku, abychom mohl zaplatit dobírku při převzetí. Nikdo nezazvonil a má schránka byla i po 19:00 prázdná. Online sledování zásilek nadále hlásilo, že balík se doručuje. Následující den jsem si brzo ráno našel ve schránce oznámení, že balík nebyl doručen, protože adresát nebyl zastižen a musím si ho vyzdvihnout na poště. Online sledování zásilky také již hlásilo, že adresát nebyl zastižen, přestože jsem dům neopustil a zvonek rozhodně fungoval. Při vyzvedávání balíku na poště jsem stál ve frontě téměř hodinu.

    Internetový obchod, který neumožňuje platbu předem a zboží doručuje pouze přes nespolehlivého dopravce v žádném případě nemůžu doporučit ostatním.