Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kvalita dětského oblečení
    • přijatelné ceny
    • obchodní jednání - tykací způsob je neslušný
    • nezašlou zboží, které objednáte

    S kvalitou a cenami jsem byla spokojená. Nespokojenost jen s jednáním po emailu.
    Nepřišlo to, co jsem si původně obejdnala, později jsem se dozvěděla, že zboží co chci, už nemají a mít nebudou.
    Poslali alternativu, něž by předem informovali, že zboží nemají a pošlou tedy jiný výběr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se jim dovolat

    Nedoporučuji...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozhodně nedoporučuji, zboží, které uvádí, že mají skladem, vůbec nemají, a po X urgencích tvrdí, že odešlou. Zboží jsem se dočkala po 16ti dnech
    • Drzé "tykací" jednání
    • Raději dělají mrtvé brouky, než aby komunikovali
    • Nikdy více!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionalita
    • Dlouhá doba dodání 30 dní
    • Stornování dvou položek v potvrzené objednávce s vysvětlením, že zboží není skladem.
    • Lživé informace o dostupnosti zboží na stránkách

    S obchodem jsem byla velice nespokojená. Nemohu ho doporučit dále. Po dobu 30 dní mi byly stornované dvě položky z objednávky. Přestože na webu bylo vše vedeno jako skladem. ( Peníze byly řádně vrácené.)