Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V ProSpanku v kamenném obchodě jsem si vybrala i vyzkoušela polštář,ktery jsem si koupila, ale vubec jsem se na něm dva dny nevyspala a ted nejde vrátit ani vyměnit za měkčí. Nechápu, když si ho objednam přes internet tak vratit můžu cokoliv, ale výběr v obchodě už to nejde, je to veliký problém.

    • Dokonce pres eshop můžu cokoliv vratit do 45dnu.

  • Nerelevantní komentář byl odstraněn.

  • Dobrý den,

    před 3 lety, 6.12.2018 jsem zakoupil v tomto obchodě (kamenném v Ostravě Zábřehu) matraci 021 Typ: Matrace; Šířka: 90; Délka: 200
    ENZIO Latex KAR65797 1 ks z původně 9 990,00 zlevněno na 6993 Kč. Hledal jsem matraci tvrdšího typu a přesně tahle se mi při zkoušení v obchodě zalíbila, položka to nebyla malá, ale vidina dobrého spánku a i slíbené záruky 4 roky vyhrála.

    V posledních dvou až tří měsících jsem začal registrovat, že matrace již nevykazuje v místech, kde spávám svou tvrdost. Nejčastěji ležím na břiše přesně uprostřed matrace v obou směrech. Zde začala být matrace výrazně měkčí než po krajích. Zároveň se změna tuhosti projevila i v místech kde na postel sedám, když jdu spát, nebo vstávám. Zde se hodit upozornit, že na všech stranách, protože matraci pravidelně otáčím jak horizontálně tak vertikálně. Z toho jsem usoudil, že se změnily vlastnosti matrace a je to pro mě podnět k reklamaci.

    Reklamaci jsem podal s tímto textem 10.1.2022, tedy ještě v platné záruce: "Matrace byla kupována jako tvrdší, nyní si svou tvrdost nezachovala ve střední části. Je zde výrazně měkčí oproti krajům. Začíná se projevovat i proležení. Měkčí je z obou stran (jak v poloze HARD tak i v SOFT)."
    Následně jsem byl vyzván o vyfocení míry proležení. Proležení? Proboha proč, já reklamuji přece změnu tvrdosti, čekal, jsem, že mě vyzvou k dovozu matrace na prodejnu, nebo někdo přijede. Ale budiž, postupoval jsem podle návodu a vše odeslal. To co přišilo po 3 týdnech bylo pro mě šokující.

    "Bohužel námi provedenou prověrkou Vámi zakoupeného sortimentu musím Vaši reklamační žádost (č.2020000309) zamítnout. Dle Vámi zaslané fotodokumentace je zde vidět minimální proležení, které odpovídá normám tolerance dle české normy ČSN EN 1334.
    Dále dle zaslaných fotografií lze vidět hygienické znečištění matrace. Matrace takto znečištěná nelze být předmětem reklamace.
    Vaši reklamační žádost tedy zamítám a uzavírám. "

    Nereklamoval jsem proležení, ale změnu vlastnosti, konkrétně tvrdosti. Dále mě výslovně zarazila a hodně naštvala poznámka o znečištění. Matrace nejeví, žádné velké známky znečištění, které by bylo zapříčiněno nestandartním až prasáckým užíváním. Mám fotografie a kdykoliv je poskytnu. Snad nechápu co si reklamační oddělení myslím, že bude matrace jako nová ? Je snad normální, že se člověk může potit a i přes pyžamo prostěradlo se může pot dostat až k matraci, nehledě na to, že prostěradlo mohlo upustit trochu svého zabarvení. Ale opět podotýkám, matrace není nijak znehodnocena a žádná jiná tekutina ani z mého těla, hrnku, sklenice talířku, .... prostě nic do matrace neunikla.

    Na co jsou potom nabízené prodloužené záruky, když je nelze poté uplatnit, očekává snad obchod, že budu spát v igelitovém pytli a levitovat nad matraci? Za tyto peníze jsem očekával, že matrace minimálně dobu své záruky vydrží, nebral jsem to jako doživotní investici.
    Tento obchod proto nedoporučuji nikomu a mé upocené barvící tělo tam již neuvidí !!

    Karel Charvát
    (e-mail editován)

  • Tak kde začít.
    Začnu třeba dnem, kdy jsem si obj matraci na e-shopu ProSpánek. Rolovala jsem u příslušné matrace s rozměry od 80x200 až po 180 x 200. Já ale potřebovala matraci 90x 200, po konzultaci v chatu, jsem objednala danou matraci. Do 10ti dní byla matrace bez emailové komunikace nebo sms o doručení, že mi ji dováží s dobírkou. Muž ji zaplatil a převzal (dodák, faktura, potvrzení-nikde, že mi to prospánek pošle na mail). Po příjezdu domů jsem zjistila, že rozměr je menší, a to 80x 200 - kouknu na mail a rozkliknu znovu obj, a tam jsem opravdu zjistila, že mi po konzultaci s chatem byla poslana matrace s rozměrem 80x 200. OK toto byla má vina, že jsem si to důkladně nezkontrolovala (jednalo se o závaznou obj.). Volám si na prospánek a sdělím celou peripetii, chladným až neempativním hlasem mi bylo sděleno, že se toto zboží nedá vyměnit ani vrátit, ptž se jedná o atyp a ať si s matrací udělám, co uznám za vhodné. Faktura, dodák atd nikde.... přečtu si pečlivě VOP firmy prospánek odkazující se na zákon § 1837 písm. d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Ale toto zboží nebylo přece upraveno pro mou osobu, ptž bylo a je normálně z výběru roletky. Prospánek bere atyp jako neskladové zboží,ale to dle zákona je špatně a klamání spotřebitele. Voláno na ČOI - sdělili mi, že je pravda na mé straně a že si mám trvat na odstoupení nebo se to bude řešit mimosoudní cestou. Voláno opet na prospánek - pracovnice vypsala email na vedení na shodnocení mé výměny/vrácení do 2dnů se mi měla ozvat- bylo to však 10 dní a paní nebyla stále v práci (voláno na linku a stále odkazováno na danou pracovnici) čili jsem prošvihla 14ti denní lhůtu. Najednou pracovnice byla v práci a jen mi sdělila, že vedení se odkazuje na zákon a víc se k tomu nevyjádřilo- uměle natahování času, abych nemohla tedy zboží dle pravoplatného zákona vyměnit/vrátit. DODÁK stále nikde- fakturu už jsem si vyštěkala. Opět voláno na ČOI a v tuto chvíli je firma už zavedena jako firma s nekalými obchodními praktiky a vyřeším to i mimosoudní cestou nejen kvůli sobě a matraci za pár tisíc, ale hlavně kvůli dalším zklamaným spotřebitelům, kdy jim ,,skladová" matrace nebyla dovežena ani po několika týdnech. Proto Vás prosím, kdo si toto přečte a máte špatnou zkušenost s PosPánkem, obraťte se také na podněty na stránkách ČOI.
    Přece si takto velká firma nemůže plést neskladové zboží standartních rozměrů s atypem, který je podrobně popsán na stránkach ČOI.

  • Máte prosím někdo zkušenosti s reklamací v tomto obchodě? Reklamuji matraci Atlanta, která je po 4 měsících používání proleželá. Zaslala jsem na reklamaci fotky, kopii účtenky. Před více než měsícem mi napsali, že reklamaci evidují. Od té doby nic. Na reklamační se nedá dovolat, na emaily nikdo nereaguje. Na infolince mi řeknou, že reklamace nemají na starosti....

    • Dobrý den, Pavlíno, přímo s reklamací zkušenost nemám, ale s vrácením ano. Přečtěte si můj komentář výše (nejnovější), je to opravdu teď aktuální záležitost. Za mě hódně palec dolů :-(

    • Dobrý den, u nás reklamační nereagovalo až do osobní návštěvy na prodejnu. Reklamaci rozměru nám stále nechtějí uznat. Jejich norma +- 2cm mě neskutečně zaráží. Nikdo nás o ní neinformoval, ovšem mají to ve VOP.

  • V ProSpanek jsme zakoupili polštáře, postel a matrace. Vše jsme vybírali osobně na prodejně, kde nám paní Šumberová pokaždé ochotně ve všem poradila a můžu ji vřele doporučit.
    Všechny produkty došly včas a jsme s nimi spokojení.

  • ProSpánek mi dluží Kč 15.990,-. Jejich prodloužená 70 denní reklamační lhůta vypršela během Vánoc. Momentálně, 3 TÝDNY po vypršení této lhůty, stále nemám své peníze.
    Když se náhodou dovolám na zákaznickou linku (na reklamační se nelze dovolat a na zákaznickou jen výjimečně) a nenechám se odbýt, tak mi pak volají z reklamační linky a slibují, že mi peníze vrátí. Toto se během posledního měsíce opakovalo třikrát!

    PTÁM SE, CO JE TO ZA FIRMU? A JAK JE MOŽNÉ, ŽE S TÍMTO PŘÍSTUPEM JEŠTĚ NEZKRACHOVALA? ANEBO JIŽ KRACHUJÍ, KDYŽ POTŘEBUJÍ MÝCH ŠESTNÁCT TISÍC UŽ VÍCE NEŽ ČTVRT ROKU?

    Stížnost na ČOI jsem již podala. S trestním oznámením počkám ještě týden. Chci zpět SVOJE peníze, nepotřebuji chodit na stanici PČR.

    • Na reklamačním oddělení už ani neberou telefon. Já už s nimi řeším reklamaci 2 měsíce.

    • Mám úplně stejnou zkušenost. 3.11.2020 jsem si objednala matraci a ten den zaplatila. V prosinci jsem zjišťovala proč mi matrace nepřišla. Komunikace na tel. žádná. V prodejně mi prodavačka nedokázala vyvětlit co se stalo nebo vytelefonovat kdy matrace příjde. Začátkem ledna jsem opět byla na prodejně - prodavačka neochotná s tím, že reklamace se na prodejně neřeší ať si zavolám na reklamační oddělení. Samožřejmě to je vyplé. 20.1.2021 jsem napsala reklamaci a čekám kdy se mi ozvou. No prostě hnus. Komunikace z jejich strany žádná.

  • Pozor na matrace Atlanta - v ProSpánku za 17 tisíc po slevě, u výrobce 6 tisíc. Matrace jsou velmi nekvalitní. Prospánek nedoporučuji - poté, co zakoupíte zboží, s vámi přestanou komunikovat.

  • Nepravdivé informace o dostupnosti zboží, často nefunkční zákaznická linka, ignorace dotazů e-mailem. Také máte podobné zkušenosti s prospanek.cz? Absolvoval někdo úspěšnou reklamaci?

    • Bohuzel mam stejne zkusenosti, resim reklamaci rostu, mel byt zvedaci, ale neda se s nim hybat, bohuzel uz to bude tyden od reklamace a stale nic nevim, neda se s nimi komunikovat, psala jsem negativni recenzi na tyto stranky, ale smazali ji, pak se nema clovek nachytat, kdyz tady cte sama pozitiva. Postel koupena 6.2 a stale neni vse v poradku.

  • Podivné jednání s uvedeným obchodem pokračuje. Reklamovali jsme zakoupené vadné rošty. Po 30 dnech jsem reklamaci urgovala. Na následující týden mi byla přislíbena výměna, ale opět se nic nedělo. Až na zdůraznění odstoupení od smlouvy je přislíbeno dodání na zítra. Budu doufat. Obchod každému rozmlouvám a n e d o p o r u č u j i.

  • V kamenném obchodě jsme zakoupili postel, rošty a matrace s dodáním 6 týdnů. Zaplatili jsme 50% zálohu. I když jsme podepsali obchodní podmínky/vytisknuté malinkým písmem/, uvítali bychom zdůraznění prodávajícího, že záloha je nevratná. Po třech týdnech jsme chtěli kupní smlouvu upravit-zrušit dodání matrací a vznikl problém. Nelze ani vyměnit za jiné zboží, manažer prodejny, na kterého jsme byli odkázáni, vůbec nekomunikuje. Zboží možná kvalitní, ale předražené. V době velké konkurence se tento obchod chová vůči zákazníkům dosti podivně.

  • Vážený pane Tomečku,

    neustále se snažíme zajišťovat plnohodnotný a kvalitní servis našim zákazníkům. Vaše objednávka z 12.1.2012 byla podle údajů v našem systému odeslána 30.1.2012, tedy po 18 dnech a byla dodržena uvedená dodací lhůta 20 pracovních dní.

    O stavu každé objednávky průběžně informujeme zákazníka emailem, aby měl celkový přehled o procesu vyřízení jeho objednávky. Na uvedeném telefonu a emailu jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.

    Pokud došlo k jakýmkoliv problémům ve vzájemné komunikaci, věřte prosím, že nás to velice mrzí a za nepříjemnosti se Vám omlouváme!

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Jana Hloušová

    PR e-shopu www.ProSpanek.cz

  • celý tento e-shop se mi jeví být jeden velký podvod ! kromě zálohové faktury kterou poslali obratem se už dále po nich slehla zem na všech jimi inzerovaných kontaktech !