Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Musím reagovat na komentář obchodu Propom k mému objektivnímu hodnocení. Nic z toho není pravda. Ani jednou mi nevolali a žádný e-mail neposlali, balíček také nedošel. Druhý den po zveřejnění mého hodnocení volala paní a snažila se mě přesvědčit, že se mnou mluvili a že poslali 3 správy a když jsem řekla, že to není pravda, tak dokonce nabídla, že pošlou balíček znovu. Tak to já ale nechci, protože bych přiznala, že jsem už jeden dostala a vypadalo by to, že na tom chci vydělat, když tam je sleva 100 Kč. Myslela jsem, že se mi obchod omluví že zapomněli nebo zboží nebylo na skladě a tím by to bylo vyřízeno, ale tato reakce mě uráží. Prosím, přidejte můj dopis pod komentář obchodu a nebo ho smažte, protože se nezakládá na pravdě.Božena