Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nekvalitní zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • s obchodem vše v pohodě,ale konzervy špatné
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 3x jsem se pokoušela zaplatit. Bohužel marně. Tak objednávám jinde
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle vyřízení objednávky, rychlé doručení.
    • Bohužel opakovaně porušený obal krmiva (granule), což ovlivní ochrannou atmosféru, tedy i kvalitu a spotřebitelnost krmiva.

    V obchodě jsem nakupovala opakovaně. Musím pochválit rychlost vyřízení objednávky, expedice zboží a doručení. Navíc při objednávce od 500,- Kč doprava zdarma. S obchodem jsem byla vždy spokojena.
    Objednávám většinou 2x 3 kg balení granulí, bohužel takřka vždy má jedno balení porušený obal - není vakuováno, což ovlivňuje dobu spotřeby a taky nezávadnost stravy. Doposud to nebyl zásadní problém. V poslední zásilce mi však bylo doručeno balení, které mělo opět nevakuovaný obal, bylo evidentně nevhodně skladováno, balík zapáchal a nakonec jsme museli celé balení granulí vyhodit, protože u psů granule způsobily průjmy. Druhé byly v pořádku. Může se jednat jen o ojedinělou záležitost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Příliš krátká doba do ukončení spotřeby. Objednala jsem 4 x dentální kartáček pouze pro jednoho psa. A na všech pytlících je expr.15.11.2017. Můžete mi vysvětlit jak má můj pes do Vámi uvedené doby spotřebovat dentální kartáčky???!!! Budu muset pokud je nespotřebujeme asi vyhodit, protože budu mít strach aby mu prošlé nedělali potíže. Takže Vám dodatečně děkuji. A navíc každý ten pytlík stál 125,00 Kč. To je doopravdy krása, takže já budu asi nucena vyhodit minimálně dva za cenu 250,00 Kč. To jste doopravdy výborní a mazaní obchodníci. Jedinné co mne doopravady mrzí, že jsem si toho nevšimla dřív. Bývala bych Vám je hodila na hlavu. Vyřidˇte fy Salač, že už asi pravděpodobně od nich nic kupovat nebudu a že nedoporučím jejich firmu. Popelářová
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neviem posúdiť, objednávka nebola doručená
    • Ža nevie doručiť objednaný tovar.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádna komunikace,sama jsem si musela ověřit jestli mám připravené zboží k vyzvednutí v mailu bylo napsané že zboží co mám objednané je připravené k odbšru a nebylo,na prodejně mi ho museli připravit a a celá objednávka nebyla vykrytá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevím co o tomto ´´obchodu ´´napsat ,
    snad jen to že jsem si objednal zboží a pak už se mnou nikdo nekomunikoval