Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den, paní Petro,

    mrzí nás, že deka nenaplnila Vaše očekávání. Máme v nabídce širokou škálu dětských dek v různých cenových hladinách, tak aby si u nás mohl vybrat každý zákazník. Od obyčejných, velmi levných, přes střední cenovou hladinu, až po prémiové značky. Vybrala jste si nejlevnější deku z naší nabídky (249,- Kč) - jednoduchou, lehkou dětskou dečku. U zákazníků je již řadu let velmi oblíbená, ale je však třeba k ní mít přiměřená očekávání.
    Škoda, že jste se nám při výběru neozvala, probrali bychom Vaše představy a doporučili tu nejvhodnější variantu. Každopádně, pokud Vám deka nevyhovuje, není problém ji zaslat zpět k nám k vrácení.

    Krásný den přeje Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Polské oblečení

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den, paní Lucie,

    mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod, přestože jsme pro spokojenost s vyřízením Vaší objednávky udělali z naší strany maximum. V nabídce oblečení jsou pro nás rozhodující 2 hlavní kritéria - cenová dostupnost a kvalita - v návaznosti na požadavky a očekávání našich zákazníků. Podle nás není podstatné, zda oblečení ušijí polské nebo české ruce. Dlouhodobě se však snažíme upřednostňovat evropskou výrobu.
    Jistě, že bychom rádi víc podpořili české výrobce, ale je jich nejen zoufale málo, ale jsou dražší (často výrazně) a stejně šijí převážně z polských materiálů (neboť chybí české pletárny). Většina českých zákazníků bohužel není ochotna zaplatit české produkty a českou výrobu. To je bohužel realita...
    Věříme však, že i když se jedná o oblečení vyrobené v Polsku, budete s ním spokojena :)

    Krásný a poklidný advent přeje Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velikost neodpovídá údajům na visačce, neochota obchodu zboží vyměnit za větší.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Vážená paní Heleno,

    tepláčky jsme důkladně zkontrolovali. Porovnali s několika dalšími stejného výrobce, velikosti a střihu - rozměry však byli shodné - a to jak do délky, tak do šířky pasu. Jak jsme se Vám snažili vysvětlit, opravdu nelze vzájemně srovnávat polodupačky s tepláčky, neboť se jedná o 2 odlišné typy oblečení s odlišnými střihy. Tepláčky končí u kotníků, oproti tomu polodupačky kryjí jako ponožka celé chodidlo, proto jsou delší (o vzdálenost kotníček-pata). Vše jsme Vám nafotili a poslali mailem.
    Jelikož tepláčky nevykazovali žádné vady, nevyhověli jsme proto Vašemu požadavku na výměnu za větší na naše náklady, ani proplacení nákladů na zaslání tepláčků k nám. Navrhli jsme Vám však možnost vyřízení jako klasické vrácení zboží, čehož jste využila.

    Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Kuryrni dopravce katastrofa.! Balicek si předávají jak horky brambor.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Tato negativní recenze nás mrzí, proto jsme věc obratem u dopravce obratem prověřili a následně komunikovali i se zákaznicí. Není bohužel divu, že si kurýrní služba služba zásilku přehazuje jak "horký brambor", když zákaznice uvedla špatnou doručovací adresu - a to obec i číslo domu - o čemž však sama ví. Tomuto problému lze však snadno předejít uvedením správné doručovací adresy do objednávky ;)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • byla jsem obviněna ze špatného zacházení s výrobkem ačkoli už když jsem otevřela balík bylo v rozkladu dle mého názoru špatně zabaleno

    je mi líto nenakupovala jsem poprvé předtím spokojena po této zkušenosti s reklamací už ne stálo mě to další poštovné ve výši 150kč

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že nedoporučujete náš obchod. Rádi bychom zde však uvedli věc na pravou míru. Objednala jste si u nás 2 medvídky s projektorem v bříšku. Po obdržení jste reklamovala, že jeden z nich má projektor z bříška vypadlý a rozpadlý, balík však při doručení nebyl nijak poškozen.
    Jakmile nám zboží k reklamaci došlo, obratem jsme jej prohlédli. Ihned však bylo jasné, že k takovému poškození nemohlo dojít samovolně, nemůže se jednat o výrobní vadu, nemohlo vzniknout během přepravy. Ani se nejedná o vadu, kterou bychom mohli při vizuální kontrole zboží před odesláním (která se VŽDY provádí) přehlédnout. (Nemluvě o tom, že bychom si nikdy nedovolili zákazníkovi zaslat zboží zjevně vadné!) Přední a zadní část projektoru totiž od sebe byly odlomené - což bylo jasně viditelné na vnitřních částech, kdy plastové části patřící původně k přednímu dílu projektoru byly odlomené a zůstaly šroubky připevněné k zadní části projektoru. K takovému poškození je potřeba vyvinout sílu, nemůže k němu dojít nikdy samovolně. Jedinou možností jak takové poškození vznikne, je pokus o vyjmutí/demontáž projektoru z bříška medvídka (části, která je od výrobce "na pevno" zabudovaná v hračce a nemá s ní být nijak manipulováno). Vždyť baterie a ovládání hračky jsou umístěné v zádičkách medvídka v kapsičce, na jejíž umístění navíc upozorňuje pojistka chránící baterie (10cm dlouhý, výrazně žlutý proužek vyčnívající z hračky). Tato pojistka však v momentě, kdy jsme medvídka k reklamaci obdrželi, nebyla doposud demontována. Oproti tomu druhý medvídek byl v pořádku, ale tuto pojistku měl již vyjmutou.
    Lámali jsme si hlavu nad tím, proč se vůbec někdo pokoušel projektor z medvídka vyjmout...??? Pak nám to došlo. Po doručení se chtěl někdo přesvědčit o tom, že medvídci fungují. U prvního (reklamovaného) medvídka přehlédl pojistku bateriií, kterou je před použitím nutné vyjmout, aby hračka fungovala. A když medvídek při zkoušení nefungoval, začal dotyčný zkoumat proč, bohužel však velmi nešťastně a na nesprávné části (projektoru). Místo toho, aby ze zádíček jen vytáhl zmíněnou pojistku. Po vyjmutí projektoru zjistil, že projektor není místo, kde se hračka ovládá a jsou vložené baterie. Jenže při tomto zkoumání však projektor rozlomil a ten se rozpadl, bylo mu tedy jasné, že tato hračka již ani nemůže fungovat. Začal tedy hledat na druhé hračce a tentokrát již úspěšně. Proto na druhém medvídkovi byla vytažená pojistka a nebyl nijak poškozen. Myslíme, že výše popsané je pro osvětlení situace dostatečné. Je škoda, že zde nelze vložit i fotografie, aby si ostatní zákazníci mohli poškození prohlédnout.
    Dlouhodobě se k našim zákazníkům chováme nadstandartně, o čemž svědčí (nejen) zdejší pozitivní recenze, ale také to, že místo toho, abychom Vám reklamaci rovnou zamítli, dal si kolega víc jak 2 hodinovou práci s tím, aby Vám rozbitého medvídka opravil (a to v jeho volném čase)!!! Na naše náklady jsme Vám pak oba medvídky zaslali zpět, a to zcela funkční, opakovaně odzkoušené. Ale máte pravdu, opět jste nás přesvědčila o tom, že každý dobrý skutek je po zásluze potrestán...

    Přesto Vám přejeme krásné dny a věříme, že medvídci udělají vnoučátkům radost!

    Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na infolince velmi arogantni zpusob komunikace!

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když si myslíme, že není zrovna fér! Zakoupila jste u nás Little Dutch Doktorský kufřík, který jste obratem reklamovala s tím, že má rozlomený stetoskop. I přesto, že již z fotografií bylo zjevné, že se nejedná ani o výrobní vadu ani poškození z přepravy, jsme Vám nabídli výměnu za jiný, nový kus, a to na naše náklady. Toto jste odmítla s tím, že podle Vás je produkt špatně vyroben a jiný nechcete, protože by stejně opět praskl! Odeslala jste tedy produkt k reklamaci, kterou jsme postoupili na posouzení distributorovi, a čekáme na jeho vyjádření.
    Myslíme si, že dlouhodobé hodnocení a pozitivní recenze našich zákazníků, dostatečně vypovídají o kvalitě našeho přístupu k zákazníkovi, včetně komunikace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem zbozi za cca 5tis, ake kvuli tomu, ze jsem to chtela uhradit o tyden pozdeji to z duvodu, ze jim to údajně system nedovoluje, zrušili. Asi by se mel majitel zamyslet nad odmenovanim svých lidi. Evidentne tam nekdo neni motivován prodejem a trzbou, protoze jim to je jedno.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Objednala jste si u nás zboží v hodnotě 4.841,- Kč a zvolila platbu předem převodem, i když jste věděla, že platbu je nutné uhradit nejdéle do 3 dnů (viz info u výběru platby). Přesto jste objednávku dokončila a do poznámky uvedla "PROSÍM PLATBA I DODÁNÍ AŽ PO 3.3.2020!!!!" ...tedy žádala o prodloužení doby splatnosti nejméně na 10dní. Kolega Vás proto telefonicky kontaktoval s tím, že toto bohužel není možné (a to po opakovaných předchozích negativních zkušenostech se zákazníky). Je nám líto, ale podmínky jsou předem jasně stanoveny a musí platit pro všechny stejně. I my musíme své závazky hradit ve stanoveném termínu.

    Pěkný den přeje Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kvalita plýnek je strašná, průhledné

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyla s Vámi vybranými plenkami spokojena. V nabídce však máme pleny různých cenových kategorií - od velmi levných (určených jako doplněk výbavičky na otření pusy atd.), přes dražší (kvalitní, vysokogramážní, bambusové, bio bavlněné), až po pleny luxusní. Troufáme si říct, že naše nabídka je v tomto směru opravdu velmi bohatá.
    Je-li pro Vás hlavním kritériem vysoká gramáž (tedy "hutnost materiálu"), jsme plně připraveni tento požadavek splnit. Je však nutné počítat s tím, že i cena plen stoupá úměrně s jejich kvalitou, a nelze od nejlevnějších bílých bavlněných plen (za 27,- Kč/ks) očekávat stejnou kvalitu jako třeba u Xkko Old Times za 59,- Kč/ks (které jsou top kvalitou v bílých bavlněných plenách na trhu!).

    Pěkný den přeje Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevstřícnost pracovníků obchodu vůči zákazníkům

    klamalo mě chování obchodu. Nakoupila jsem zde přitom vícekrát za větší částky. Pokud vracíte zboží a předtím vám z důvodu velkoobjemové objednávky nebyla účtována doprava, vrátí vám peníze, ale odečtou dopravné. To nepovažuji za fér přístup, neboť náklady na vrácení hradí kupující a znovu dopravné zaplatíte formou jeho odečtení od hodnoty zboží. Výměnu prodejce neumožňuje. Pokud tak chcete zboží jen vyměnit, platíte znovu dopravné, neboť musíte vytvořit novou objednávku. Jsem navíc zklamána způsobem komunikace s obchodem, když jsem tuto situaci chtěla řešit. Myslím, že za situace, kdy se jedná o výměnu, k níž také můžete přidat další zboží, by obchod mohl být vstřícnější a odečtení dopravného neuplatňovat. Spokojen by byl zákazník a domnívám se, že i obchod, protože na transakci ještě vydělá. Takto vidím, že si mě jako zákazníka neváží a již si znovu nic neobjednám.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    je zajímavé, že negativní recenze získáváme pouze od zákazníků, kterým jsme odmítli vyhovět v jejich nestandartním) požadavku nebo udělit výjimku z platných pravidel. Odměnou za to, je nám pak vždy s jistotou negativní recenze. V poslední době se tak stáváme "rukojmím" zákazníků, kteří nás vědomě staví do situace "buď mi vyhovíte nebo..."! A my jsme si řekli, že toto chování rozhodně akceptovat ani podporovat nebudeme...
    Pravidla jsou jasně stanovena a my dbáme na to, aby byla pro všechny stejná. Je-li to možné, zákazníkovi se snažíme vždy vyjít vstříc, ale samozřejmě i to má své meze. Nelze upravovat každému podmínky na požádání! Bylo by to nejen nefér vůči ostatním, ale zavládl by u nás brzy totální chaos. Pokud Vám pravidla nevyhovují, je Vaším svatým právem svůj nákup realizovat jinde.
    To, že klasické výměny nerealizujeme, a řešíme je tím způsobem, že zákazník vrátí zboží, které nechce, a objedná si jiné požadované zboží, to není v internetových obchodech nic nestandartního.
    A proč celá tato negativní recenze??? Ve stručnosti ...neumožnili jsme Vám vyměnit deku za jiný motiv na naše náklady...

    Pěkný zbytek dne přeje Tým Promrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velky vyber zbozi

    Velmi neprijemny, arogantni personal, na muj telefonicky dotaz jsem se poprve v zivote na zalaznicke lince setkala s urazkami, zurivym krikem a nakonec polozenim telefonu. Po kontaktu manzela se pan moc omlouval, ze mel spatny den, a ze se to nemelo stat.

    Nikdy vice!!

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Rádi zde zveřejníme i druhou část recenze, kterou jste napsala jako hodnocení odběrného místa, a pro ostatní zde bohužel není viditelná (pravděpodobně na to jste i při psaní sázela)! Je totiž opravdu jedinečná. Ať si ostatní počtou a udělají obrázek.... teprve potom si dovolíme reagovat:

    "Zbozi jsme si osobne vyzvedli ve skladu v Semilech. Majitelka, p. Simerkova nas v minusovych mrazech (me v 8.mes. tehotenstvi) nechala cekat venku po dobu, nez si nachystala objednavku - ve skladu totiz chybi recepce. Samotne predani probiha uvnitr skladu na krabicich, kdy na nas neustale „vykukovalo“ jeji pozadi z ponekud nepadnoucich rifli :D Na stiznost ohledne chovani personalu p. majitelka reagovala tak, ze p. kolegu pokarala, ale vysvetleni jsme se nedockali z duvodu chybejicich argumentu."
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Važení paní ***,

    Vaše hodnocení zde je nechutná snůška lží, urážek a osobních invektiv!!! A celé to vzniklo pouze proto, že jsme Vám neumožnili obejít pravidla slevové akce!! Z toho, co jste zde napsala a jakým způsobem, v porovnání s ostatními recenzemi od jiných zákazníků, si o Vás hned každý udělá dokonalý obrázek... Ten, kdo se neumí chovat a akceptovat pravidla, jste zde bohužel Vy, a nedělejte zde prosím ze sebe chudinku a oběť!
    Aby si i ostatní zákazníci mohli udělat obrázek, proč celá tato Vaše doslova osobní invektiva vznikla, je to, že Vám kolega do telefonu odmítl sdělit správné znění hesla pro získání slevy v akci Nákupy s časopisem Maminka. Volala jste proto, že Vám systém našeho e-shopu, nechtěl vzít slevové heslo, které jste si našla kdesi na internetu a bylo ale špatné. Což Vám kolega sdělil (že heslo je nesprávné) a kde správné znění hesla najdete! Načež jste reagovala slovy "A to heslo zní??" a kolega Vás na to opět informoval, že správné heslo najdete v časopise Maminka! Když jste stále dokola pokládala kolegovi tu samou otázku - bez jakéhokoliv reflektování toho, co Vám kolega sděluje - a očividně vědomě, jste se snažila obejít pravidla akce, kolega Vám sdělil, ať "nepodvádíte" a telefon Vám zavěsil. Je jasné proč, jakákoliv další diskuze s Vámi byla totiž bezvýznamná, na nic jste nereflektovala a Vaším očividným cílem bylo, obejít pravidla slevové akce a domoci se získání slevy (slevového kódu), abyste nemusela plnit pravidla, jako všichni ostatní nakupující (a časopis si nemusela vůbec kupovat)! Za vyjádření kolegy "ať nepodvádíte" a toho, že Vám prostě jen na rovinu řekl, co si myslel, jsem se Vám osobně za kolegu omluvila. I když z Vašeho vystupování a vyjadřování nyní vidím, že to byla chyba!
    Ad osobní odběr - ano, máte pravdu, recepci nemáme - pouze malý výdejní pultík s regálem na připravené objednávky k osobnímu odběru, kde jsem Vám objednávku předávala. Doposud to nikdy nikomu nevadilo. Jsme sklad internetového obchodu, kde má zákazník možnost zboží si vyzvednout. A jako výdejní sklad se i prezentujeme. Čekala jste venku s manželem asi 2minuty, než jsme se vzájemně (s kolegyní v kanceláři) stihli informovat o tom, že je zde zákazník pro osobní odběr a jdu jej vyřídit. Vaše objednávka byla schystaná již více jak týden a připravená ve zmíněném regálu. Po celou dobu jsem s Vámi jednala slušně a bez urážek, trpělivě Vám vše stále dokola vysvětlovala. Několikrát. Opět jste na nic nereflektovala a stále dokola si opakovala svou. A celé jste to zakončila po asi 15 minutách prohlášením, že "Vám to může být ukradený, že slevový kupón máme někde natištěný"! To je pravda, k nákupu u nás Vás nikdo nenutí. Ale pokud chcete získat slevu na nákup, musíte stejně jako ostatní, dodržet pravidla dané slevové akce.
    Nikdo na Vás během telefonátu ani při osobním odběru nekřičel!!! Jediný, kdo zde křičel a neuměl se chovat, jste pouze Vy! A to jak při osobním odběru, tak nyní zde na Heuréce!

    Myslím, že celá naše firma bude ráda, když jednou provždy budete nakupovat jinde!!! A sorry jako...URÁŽET A VYDÍRAT se zákazníky opravdu nenecháme!!!

    PS: ...a k té navážce do mého zadku??? Celou dobu jsme spolu jednali z očí do očí, takže nechápu...???. A i kdyby, do mého zadku Vám opravdu nic není!!! Já Vám ten Váš také nekomentuji.

    S pozdravem a přáním pěkného dne (pro Vás i manžela)

    Mgr. Anna Šimerková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • většinou velmi nekvalitní zboží z Polska

    Objednala jsem si zboží (přesně : La Millou Luxusní mantinel do postýlky). Mantinel byl samozřejmě pro novorozence, tak jsem ho hned po doručení vyprala (naprosto přesně podle instrukcí a ještě jsem zmírnila stupeň otáček při ždímání!!!). Nicméně se stejně všechny sametové šňůrky na zavázání naprosto roztřepaly, nejsou totiž nijak začištěné.
    Při reklamaci mi v telefonu nějaký mladík sdělil, že jsem zboží "samozřejmě" špatně vyprala a za to e-shop nezodpovídá....atd, atd... Ale že můžu zboží nafotit a poslat k posouzení.
    Jsem matka samoživitelka, ještě občas pracuji a doma darmo mluvit....tudíž mám velmi málo času a zabývat se zbytečnostmi skutečně nemůžu! Tedy když mi ambiciozní mladík v telefonu a priori obvinil ze zničení z mojí viny, ani jsem jim fotky neposílala a s reklamací se nezdržovala! Koupila jsem malé jiný skutečně kvalitní mantinel a "luxusní" mantinel La Millou hodila hluboko do skříně...o luxusu se v tomto případě totiž dá hovořit pouze vzhledem k ceně!
    Tomuto e-shopu tedy nejde o dobré jméno, nýbrž jen o inkasování a více se nezajímá. Ale to není dnes moc překvapující.
    Tedy jen tak dále milý e-shope...s tímto přístupem, dlouho nepřežiješ!!!
    S pozdravem
    Věra Sáblová
    P.S. S reakcí e-shopu nepočítám.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    na Vaši recenzi reagujeme naopak velice rádi. Nevíme, proč bychom reagovat neměli. Ten, kdo přestal komunikovat jste byla Vy (což jste zde i sama napsala... )
    Rádi zde také ocitujeme i Váš prvotní email, který jste nám poslala "Dobrý den, ráda bych se informovala, jak mám u vás v e-shopu postupovat při reklamaci? Aby proběhla co nejrychleji a vedla k spokojenosti obou stran?"...který je již sám o sobě přinejmenším trochu zvláštní...ale dobrá, každý jsme jiný a komunikujeme trochu jinak.
    Email od Vás přišel v pátek pozdě v noci, kolega Vám hned v pondělí ráno volal, aby s Vámi věc řešil. S tím, že je primárně potřeba popsat nám vůbec, jaký je se zbožím problém. Poté, co jste kolegovi problém popsala, tak ano, kolega Vás sdělil, že to je zvláštní (což opravdu je, protože se stejnou vadou jsme se doposud nesetkali, a to se shodných mantinelů prodali desítky). Ano, taktéž se Vás ptal, zda to nemůže být způsobeno špatným vypráním (což by opět nebylo nic zvláštního, reklamací neřešíme mnoho, protože spolupracujeme pouze s dlouhodobě prověřenými výrobci, ale i z toho mála cca polovina reklamovaných vad je způsobena špatnou údržbou, zacházením s výrobkem, nedodržením návodu k použití....k čemuž se nám z většiny i zákazníci po vyřízení reklamace sami přiznají...absurdita?? Ne, realita). Přesto Vás instruoval, jak máte postupovat - tedy zaslat foto poškození, s tím, že se na to mrknem. Jedná se o naprosto standartní postup (který máme mj. popsaný i v našich obchodních podmínkách), se kterým doposud nikdo nikdy neměl problém. Navíc se jedná ze strany zákazníka opravdu o minimum, které může udělat pro rychlé vyřízení reklamace. Nebo jste očekávala, že reklamaci vyřešíme "na dobré slovo" bez toho, abychom vadný výrobek (nebo minimálně jeho fotky) viděli??? Tak to ale nikde nefunguje...
    Foto jste nezaslala s tím, že píšete, že máte málo času a nemůžete se zabývat zbytečnostmi. To je Vaše svobodná volba a my ji respektujeme. Nechápeme však tedy Vaši recenzi..... (jejíž napsání trvalo jistě x-násobně déle, než pořízení fotky a její zaslání mailem...).
    O slušnosti a férovosti našeho obchodu svědčí množství pozitivních recenzí (nejen) zde na Heuréce. (Víte, kdyby se všechny obchody chovali k zákazníkům stejně slušně a férově jako my, bylo by nám tady v Čechách všem hej). Vše má ale své meze a vydírat se negativními recenzemi od našich zákazníků opravdu nenecháme....

    Krásný den Vám přeje Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží není tak kvalitní, jak jsem čekala. Již po necelém týdnu používání nepromokavé přebalovací podložky se mi utrhl jeden druk a to jsem byla opatrná. Navíc flanelové deky nesedí dobře na podložku a celkově je materiál velmi krčivý a tím pádem nevzhledný.

    Průměrný. Zboží není vysoce kvalitní..např. látkové pleny je dobře savé, to je paráda, ale zase z nich padají malé žmolky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nepříjemná komunikace, chtěla jsem doobjednat ještě další zboží a nebylo mi vyhověno s tím, že zboží již bylo expedováno, přestože jsem požadavek zaslala v 6:00 ráno a předávají nedjříve v poledne. Den předem mi do telefonu sarkasticky sdělili, že jestli teda chci, zboží laskavě znovu vybalí, přefakturují a pošlou znovu. Samozřejmě pouze s jediným účelem - abych to po nich nechtěla. Už bych zde nenakoupila.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Vážení paní ***,

    děkujeme, že jste nás opět svojí negativní recenzí vyškolila v tom, že slušnost a vstřícnost vůči některým zákazníkům se nevyplácí, protože výsledkem v takových případech bývá pouze to, že naši slušnost zákazník obrátí proti nám a začne nám doslova "skákat po hlavě"!!! Proč jste ve svém "objektivním" hodnocení neuvedla také to, že již předchozí podvečer se Vaše objednávka opakovaně BALILA – ROZBALOVALA - ZNOVU BALILA, opakovaně PŘEFAKTUROVÁVALA, v souvislosti s tím, jak jste průběžně (cca během 1,5 hodiny) měnila své rozhodnutí o tom, zda jednu z objednaných položek (deku) CHCETE- NECHCETE-CHCETE, a také jsme (střídavě kolega i já) s Vámi strávily během této doby opakovanými telefonickými hovory ohledně Vaší objednávky (deky) celkově cca 25minut + ještě týž den jste nám mailem potvrzovala Vaše finální rozhodnutí (že deku chcete), abychom mohli zásilku ve finální podobě zabalit a připravit k expedici!!!!! Druhý den ráno (cca o 16hodin později od Vašeho potvrzení) jste nám však psala další email, že by jste objednávku znovu (a to již po několikáté) ráda změnila – tentokrát přidala do objednávky ještě další jiné zboží (zavinovačku). V návaznosti na to, Vás kolega informoval o tom, že je nám líto, ale Vaši objednávku již není možné znovu měnit, jelikož již byla připravena k předání přepravci. Zkrátka není možné se donekonečna věnovat opakovanému rozbalování, zabalování a změnám 1 objednávky...
    Dále by bylo vhodné také zmínit, že telefonickou komunikaci s Vámi jsme prvotně iniciovali my, jelikož jste do poznámky ve své objednávce uvedla „deka - barva stejná jako mantinel, přebalovací podložka atd.“, čemuž jsme plně neporozuměli, neboť jste si objednala povlečení a přebalovací podložku SOVIČKY značky Ceba baby v bílo-šedo-modro-oranžové barevné kombinaci, a k tomu deku BabyOno ve FUCHSIOVÉM barevném provedení (viz. název i popis výrobku…což jak jste nám při tel. komunikaci řekla jste při objednávání nečetla)…což spolu zjevně neladí. Proto jsme Vás raději telefonicky kontaktovali a o tomto informovali, abychom předešli možným následným nedorozuměním, když bychom objednávku odeslali (jak je v jiných e-shopech zvykem) automaticky bez jakéhokoliv řešení. Opakovaně jsme Vám slušně nabízeli možnost vyjmutí této deky (když neladí) z Vaší objednávky, což jste odmítla s tím, že chcete mít hlavně poštovné zdarma a deku jste prvotně odsouhlasila – no a následovalo viz. výše.

    Takže Vaše recense nás opět poučila o starém známém PRO DOBROTU NA ŽEBROTU a KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK BUDE PO ZÁSLUZE POTRESTÁN!!!

    Přesto přejeme hezký den

    Tým Promrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • že můžu objednat z tepla domova
    • polské zboží

    To samé jsem objevila v pepcu ....a bez poštovného!

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že nedoporučujete náš obchod, přestože jsme vyřízení Vaší objednávky věnovali stejnou péči, jak jiným objednávkám, a dodali Vám rychle to, co jste si sama objednala. Nabízíme Vám široký sortiment zboží z různých zemí - zboží české, polské, německé, holandské, španělské, anglické, z USA atd. - vždy však zboží kvalitní, zdravotně nezávadné, od dlouhodobě prověřených výrobců. To, jaké zboží (značku), v jaké cenové hladině, a kde (internetový x kamenný obchod) si vyberete, je pouze na Vás jako zákazníkovi. V našem e-shopu jste si objednala 6 položek od 3 různých výrobců, z čehož 2 výrobci jsou z Německa (Nuk, Bübchen) a 1 z Polska (BabyOno). Je také důležité uvést, že polský výrobce BabyOno (stejně tak Canpol babies) jsou na českém trhu značky velmi rozšířené a oblíbené, a to zejména díky kvalitním levným výrobkům, které jsou srovnatelné s výrobky jiných (výrazně dražších) „západních“ značek, protože v Čechách vše stejně začíná a končí u ceny…
    Ad negativní ohlasy ohledně původu zboží z Polska. Trochu nám to připomíná známý český spor jaké sirky jsou lepší…jestli ty z Ruska nebo USA, přestože jsou oboje stejné…???

    Hezký den přeje tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zadala jsem slevový kód z časopisu a to včas, sleva však nebyla v objednávce zohledněna. Zboží (kojenecké body) je špatně číslované, vel. 74 z tohoto obchodu je stejně velká (resp. malá), jako 68 z několika jiných obchodů

    nedoporučuji

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nás obchod nedoporučujete, ale rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. V případě, že byste slevový kupón při svém nákupu 29.12.2015 uplatnila, byla by Vám sleva samozřejmě započítána stejně jako mnoha jiným zákaznicím, které ji za dobu platnosti využily. Objednávku jste však potvrdila a odeslala bez uplatněné slevy, taktéž jste ji předem převodem uhradila, aniž byste nás jakkoli kontaktovala, že jste s uplatněním měla problém. Vše jste začala řešit až zpětně 6.1.2016 poté, co slevovému kupónu vypršela platnost a zboží Vám bylo doručeno. Správnost fungování uplatnění slevového kupónu jsme přesto po Vašem kontaktu odzkoušeli a na naší straně nebyla zjištěna žádná chyba. Zároveň pokud byste zadala slevový kupón špatně, systém Vás na to upozorní. Je nám líto, ale bohužel není možné uplatňovat slevu v objednávce zpětně, natož pak v objednávce již doručené. Takto by si slevu zpětně mohl nárokovat každý, kdo se o ní se zpožděním dozví, ať již z časopisu či našeho facebooku.

    Ad nevyhovující velikost – dle zákona máte možnost zboží do 14 dnů vrátit, ať již Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje. S tímto u nás není problém. V popisech Vámi objednaných kojeneckých body odkazujeme na podrobnou velikostní tabulku s jejich rozměry, jelikož jsme si vědomi, že každý výrobce má jiné rozměry velikostí. Je nám líto, že jste ji nevyužila.

    Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velikosti oblečení neodpovídají skutečnosti, obchod to se mnou řešil slovy děláme co můžeme.

    Zboží jsem reklamovala, nicméně mé reklamaci vyhověno nebylo. Obchod se nesnažil mě jakkoli vyjít vstříc a zasloužit si nějaký další nákup. Už se sem nevrátím.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrý den, myslím, že výhody e-shopu jsem neshledala, ba naopak...zboží, které jsem si objednala, bylo ve skutečnosti přes Váš e-shop dražší než v kamenném obchodě
    • Když si člověk objedná přes e-shop a v obchodě to máte levnější, není asi vhodné nechávat cenovku na produktech (slintáček xkko na netu za 109,- a na samotném produktu byla cenovka 99,-)

    Celkem zklamání a budu příště více hodně přemýšlet, zda ještě něco objednám.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    jak jsme dnes spolu telefonicky komunikovali, ještě jednou se velice omlouváme za nedopatření - zaslání slintáčku, který byl opatřen již neplatnou cenou 99,- Kč. Jak jsme si spolu vysvětlili, opravdu cena 109,- Kč, za kterou jste slintáček kupovala je správná. Slintáček, který Vám byl zaslán a byl opatřen špatnou cenou, byl ještě z původní várky slintáčků předtím než výrobce výrazně zdražil - a tudíž s novou dodávkou slintáčků po zdražení jsme museli my zdražit také. I tak však slintáčky nabízíme za cenu nižší, než je doporučená cena výrobce 119,- Kč. Kamennou prodejnu již dlouho nemáme, a to díky velmi tristním zkušenostem se zákazníky, kteří na prodejně opakovaně kradli a poškozovali zboží, nyní se zaměřujeme výhradně na prodej prostřednictvím internetového obchodu. Není tomu tedy tak, jak se domníváte, že bychom zboží prodávali na prodejně za jiné ceny než na e-shopu. Kolegyně si pouze při balení Vaší objednávky špatné cenovky nevšimla.
    Bohužel stala se chybička a my se Vám za ní ještě jednou hluboce omlouváme.

    Hezký den přeje

    Tým ProMrňousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velikosti neodpovídají normálním velikostem.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Vážená paní ***,

    je nám velice líto, že nedoporučujete náš obchod, ale Vaše negativní hodnocení našeho obchodu nám přijde poměrně nespravedlivé. Vyřízení Vaší objednávky jsme věnovali stejnou maximální péči, jako jiným objednávkám a dodali Vám přesně to zboží, které jste si objednala.
    Vaše objednávka obsahovala 3x ZABEZPEČENÍ SKŘÍNÍ a 3x FROTÉ DĚTSKÉ PUNČOCHÁČE na lezení. Ano, je možné, že výrobce punčocháčů má jinou velikostní tabulku, než výrobce, na kterého jste zvyklá, je to i velmi pravděpodobné. To, že každý výrobce má vlastní velikostní tabulku je běžné - a jelikož si toto uvědomujeme, je proto v popisu Vámi objednaných froté punčocháčů na lezení uvedena DETAILNÍ VELIKOSTNÍ TABULKA s jejich rozměry. Pravděpodobně jste si při výběru nevšimla - popis výrobku nečetla – dnes je to totiž běžné, zákazníci často nečtou…jedná se však v takovém případě o chybu obchodu???
    Mimo jiné velkou výhodou internetového nakupování je to, že pokud po obdržení objednaného zboží zjistíte, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje (např. jste se nestrefila ve výběru vhodné velikosti - ano, může se stát), máte samozřejmě možnost zboží vrátit nebo vyměnit.

    Hezký den přeje

    Tým ProMrńousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží pro kojence by nemělo mit tkanicky z umělých materiálu! Jsou tvrdé a způsobují otlaky. Overaly jsou u krku velice upnute a pokud ma dite plenku, nejsou dostačující na délku v rozkroku.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod, ale jak jsme dnes spolu telefonicky komunikovali (jelikož se snažíme pečovat o spokojenost našich zákazníků), tak nakonec nic není tak zlé, jak se zdá a jak je napsáno... :-) ...že s většinou námi dodaných výrobků (oblečení) jste spokojená, pouze u některých výrobků (viz. výše popsáno) Vám plně nevyhovují střihy.
    Vaše připomínky jsme spolu probrali, vysvětlili si možnosti a úskalí změny jejich provedení, a také jaké s nimi již máme zkušenosti...
    Obě jsme se nakonec shodli, že přestože se maximálně snažíme, zkrátka není možné zavděčit se všem....co bude vyhovovat valné většině zákazníků, zkrátka několika vyhovovat nebude...a navíc, že každé dítě je proporčně i velikostně jiné....
    Opět se tedy potvrzuje staré známé české...že není na světě člověk ten, který dokázal by se zavděčit lidem všem....

    Hezký den přeje

    Tým ProMrńousky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Originální a krásné obrázky na oblečení
    • Oblečení již po prvním praní má žmolky a obrázek se začíná také ničit, proto nedoporučuji oblečení. Na zavinovačce se zase hodně brzy odtrhl suchý zip.

    Věci jsou moc krásné, ale bohužel nevydrží jako jiné značky, na které jsem zvyklá.

    Reakce obchodu PRO MRŇOUSKY

    Vážená paní ***,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsáním této recenze po 8 měsících od Vašeho nákupu. Jelikož spokojenosti zákazníků věnujeme velkou péči, okamžitě jsme Vás telefonicky kontaktovali, z čehož jste byla zjevně zaskočena. Překvapilo nás, že po několika hodinách od napsání, jste nebyla schopna definovat o jaké zboží se jedná. Jelikož reklamace vyřizujeme obratem – ano, vždy se chyba může stát, jsme jenom lidé a i výroba je ruční – nabídli jsme Vám možnost zaslání zboží zpět k reklamaci s tím, že si pošleme pro zboží kurýra. Abychom na Vaše připomínky mohli reagovat a předešli možnému výskytu Vámi popsaných vad. Při opakovaných telefonátech jsme se však dozvěděli, že zboží již nemáte (darovala jste je kamarádkám) a také, že např. s potisky nebyl problém - spíše byl problém se zavinovačkou. Také, že očekáváte, že miminkovské oblečení by mělo bez problému vydržet 5-10 dětí. Je nám velice líto, ale prodáváme převážně textilní zboží, které podléhá opotřebení, jehož míra a životnost je ovlivněna četností nošení a způsobem údržby.
    Je nám velice líto, že jste s našimi výrobky nebyla spokojena a nedoporučujete proto náš obchod. Ano, chyba se může stát - připouštíme…ale je minimálně podivné, že máme široký okruh zákazníků, kteří se k nám pro oblečení opakovaně vracejí (odchovali na něm i několik dětí) bez toho, aniž by měli stejné připomínky jako Vy. Věříme, že chytrý zákazník si udělá reálný obraz o kvalitě našich služeb i výrobků z mnoha přecházejících recenzí.

    Rádi bychom upozornili ty zákazníky, kteří mají oblibu v psaní negativních recenzí s tím, že dotazník je anonymní – můžeme Vás ubezpečit, že není a objednávku k recenzi snadno dohledáme (jinak bychom případný problém ani nemohli se zákazníkem řešit). Aby se pak nestávalo (jako tomu bývá), že zákazníci, kteří tyto recenze píší jsou ti, co:

    a.) nepřevzali či neuhradili své objednávky – tzn. zboží nikdy neobdrželi;
    b.) po našem kontaktu ve snaze věc řešit, nám řeknou, že recenzi nepsali či zboží nikdy neobjednávali;
    c.) si stěžují na zboží, které nikdy nereklamovali a po našem kontaktu odmítnou zboží k reklamaci dodat;
    d.) po měsíci od recenze se opět vrátí a opět nakoupí (často identické zboží).

    Zdá se Vám to nemožné/nereálné? Bohužel je to holá pravda a realita….

    Hezký den přeje

    Tým ProMrňousky.cz