Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Kabel s adaptér po druhém nabití odpálili baterku v mém telefonu.
Reakce obchodu ProMobily.cz
Krásný den, bohužel zatím nemáme více informací, ale budeme vás co nejdříve kontaktovat, abychom zjistili více a abychom vyřešili vaši stížnost k vaší spokojenosti. Očekávejte, prosím, hovor od nás. Děkujeme
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost
- Cena
- Velmi nekvalitní zboží
- Zdlouhavá komunikace nad vrácením zboží
Reakce obchodu ProMobily.cz
Přeji vám krásný den, paní Nejedlá. Co na to říct :-) Veškerou vaši komunikaci s Gábinkou z naší zákaznické linky jsem prověřil a nezbývá mi než ji pochválit. Opravdu se snažila vám ve všem a v rekordní rychlosti vycházet vstříc (odpovídala vám vždy v rychlosti do několika minut) a odpovídala na všechny vaše dotazy. Stále zachovávala velmi vstřícnou a milou komunikaci, přestože jste jí poměrně agresivně a útočně osočovala, že vám zaslala špatný typ skla (což se nestalo, zaslali jsme vám přesně to, které jste si objednala). A ještě ten stejný den vám přislíbila vrácení peněz - přestože sklo bylo naprosto v pořádku. Tak nějak nevím, co jsme měli udělat jinak nebo lépe a čím jsme si zasloužili vaše hodnocení. Ale tak to prostě někdy bývá a určitě si tím nenecháme vzít radost a moc se těšíme na všechny další zákazníky, kteří mají naši péči rádi a kterých si neskutečně vážíme, stejně jako jejich kladných recenzí.
Mějte se krásně a hezký den. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní
Obal byl zvlněný
Reakce obchodu ProMobily.cz
Krásný den, paní Dito, moc mě mrzí, že jste s krytem nebyla spokojená. Dívám se, že jste si objednala zadní pevný kryt v růžové barvě. Sama jsem tento kryt měla a vyhovoval mi moc. Ale samozřejmě chápu, pokud se vám nelíbí, takže určitě neváhejte nás kontaktovat (všechny údaje máte v balíčku nebo samozřejmě i u nás na webu) a rádi vám kryt vyměníme za jiný, přesně podle vašich představ.
Neradi bychom, abyste byla nespokojená.
Zdravím vás, s pozdravem,
Romana z ProMobily.cz -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Špatné,barva jiná a obal na telefon nesedí
Reakce obchodu ProMobily.cz
Přeji vám krásný den, paní Renato, dívala jsem se na vaši objednávku a musím říct, že jsem opravdu překvapená. Vybrala jste si totiž zrovna pouzdro, které velmi dobře známe a mezi zákazníky je opravdu oblíbené. A nikdy se nestalo, že by špatně sedělo nebo mělo jinou barvu? To mne opravdu moc mrzí a poprvdě netuším, kde se mohla stát chyba? Jste si jistá, že jste vybrala pouzdro na váš typ telefonu? Telefony se totiž mnohdy liší i malým detailem v názvu a jeho tvar je pak úplně jiný. Každopádně - určitě nás prosím kontaktujte, pokud se vám pouzdro nelíbí, tak vám ho samozřejmě vyměníme, nebo se domluvíme jakkoliv jinak k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Romana z ProMobily.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Držá je k ničemu, při sebemenším otřesu stříška s mobilem vypadne, musíte stříšku upevnit gumou nebo izolepou,nebo prostě nějak. Je to k ničemu, vyhozené peníze.
Reakce obchodu ProMobily.cz
Přeji vám krásný den, pane Ladislave,
nejprve mi dovolte se vám omluvit, pokud držák není v pořádku. Dívala jsem se na vaši objednávku a vidím, že jste si objednal držák na skútr na dlouhém krku. Toto je bohužel nevýhoda držáků s "krkem" že při jízdě na nerovném povrchu se mohou otřásat. V nabídce máme ale i jiné držáky s pevným ukotvením, které věříme, že by vám mohly vyhovovat více.
Když nás kontaktujete (veškeré kontakty na naše zákaznické oddělení jsou vždy součástí balíčku, nebo jsou samozřejmě k dohledání na našem e-shopu), velmi rádi vám držák vyměníme za jiný, nebo se domluvíme na jakémkoliv jiném řešení, které pro vás bude vyhovující.
Ještě jednou se omlouváme a určitě se nám ozvěte. Jsem přesvědčená, že budete mile překvapen ochotou a kvalitou našeho zákaznického servisu.
S pozdravem,
Romana z ProMobily.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Balíček mi po 4 pracovních dnech nepřišel
Reakce obchodu ProMobily.cz
Přeji vám krásný den, Jakube. Velmi mě mrzí, že vám balíček nepřišel. Šla jsem se ihned podívat na vaši objednávku. Bohužel z vaší strany nedošlo k platbě :-( Zvolil jste možnost platba kartou on-line, ale vypadá to, že došlo k chybě při platbě - platba nebyla provedena. Určitě nás prosím kontaktujte a rádi vám s objednávkou pomůžeme a balíček okamžitě odešleme, aby mohla být už druhý den u vás doma.
S pozdravem, Romana z ProMobily.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obchod předal k doručení zásilku druhý den po objednání, ale zásilka Obchod vyřídil objednávku druhý den.
- Zásilka 6 dnů po vyřízení ještě nedorazila.
Reakce obchodu ProMobily.cz
Přeji vám krásný den, pane Františku. Nejprve mi dovolte se omluvit, že ještě stále čekáte na balíček. Je nám to moc líto a omlouváme se.
U nás jsme opravdu udělali maximum. Vaše objednávka přišla ve čtvrtek 1.7. v 16:00, hned druhý den ráno (pátek 2.7.) holky zboží zabalily a odeslaly přepravní společností Zásilkovna. Od nás tedy balíček odcházel v nejkratším možném termínu.
Zpoždění vaší zásilky pravděpodobně způsobil víkend a pak dva dny státního svátku. Naprosto chápu, že je to nepříjemné a mě jako zákazníkovi by taky vadilo na balíček čekat. Bohužel, z naší strany jsme ale opravdu více udělat nemohli :-( Jako perličku snad mohu přidat, že holky na expedici chodily do práce i ve státní svátky, aby všechny balíčky pečlivě připravily a bez problémů stihly odeslat hned první pracovní den po svátcích (až začali přepravní společnosti balíčky příjmat).
Samozřejmě je proto vaše hodnocení "nedoporučuji obchod" moc mrzí, protože více udělat nemohly :-(
Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.
S pozdravem,
Romana z ProMobily.cz